![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Maar voor uw plezier, ik heb hier een Barbãrtje opengetrokken. Toepasselijk, leek me ![]()
![]() |
![]() |
#23 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Geniaal gewoon. Als Nederlander geniet ik hier uiteraard van, dat moge duidelijk wezen. ----------------------- Omdat u hier zo serieus bent, zal ik de goedheid hebben op uw vragen antwoord te geven: 1 + 2) Wij zijn allen geheime agenten van de AIVD die de opdracht van diezelfde AIVD hebben gekregen om de illegitieme belzieke staat van binnen uit te hollen en op te blazen met als doel uiteraard Anschluss en Heim ins Reich enzo. Dat lijkt me toch de evidentie zelve. 3) U snapt het echt niet he? Maar bon, ik zal het u eventjes haarfijn uit de doeken doen. Deze geheime aanval op Helgië is natuurlijk niets anders dan een afleidingsmanoeuvre om de aandacht van de eigen falende politiek af te leiden. Zo zijn er de nodige schandalen met TBS'ers in Nederland, en nu laten wij dus feitelijk aan het Nederlandse volk zien dat het bij ons in Nederland eigenlijk nog wel meevalt met die TBS'ers. Af en toe ontsnapt er eens eentje en die steekt dan iemand neer of zo, maar dat is natuurlijk klein spul vergeleken met de situatie bij u waar een veroordeling tot TBS klaarblijkelijk een vereiste is om in één van de talloze regeringen die uw bananenmonarchie rijk is, te mogen zetelen. Dat er onlangs een enorme olie- en gasbel onder Vlaanderen is ontdekt en tevens gewag wordt gemaakt van een bijzonder rijke uraniumader onder Halle en Vilvoorde, is louter toeval en heeft hier niets mee te maken natuurlijk. Maarrre, niet verder vertellen he! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
'De Stomme van Portici was in de negentiende eeuw bijzonder populair, maar verdween later van het repertoire. Dat het werk nog steeds een zekere bekendheid geniet, is grotendeels te danken aan het feit dat een opvoering ervan op 25 augustus 1830 in de Muntschouwburg te Brussel de gemoederen van de toeschouwers zo sterk in beweging bracht, dat er anti-Hollandse relletjes uitbraken, die tot de Belgische Opstand zouden leiden. De opera-uitvoering werd notabene gegeven ter viering van de 58e verjaardag van koning Willem I. Het moment waarop tijdens de uitvoering in 1830 de vlam in de pan sloeg, was toen er een aria werd gezongen op de volgende tekst: "Amour sacré de la patrie, Rends-nous l’audace et la fierté; A mon pays je dois la vie. Il me devra sa liberté."
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
|
![]() Citaat:
Maar weet je, Henri, het heeft gewoon iets poetisch: Belgie is er gekomen door toedoen van Franstaligen, liberalen en katholieken. Belgie zal splitsen door toedoen van Franstaligen, liberalen en katholieken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Alexander is wel een liberaal maar hij kan het niet beter zeggen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Wat drijft ons? Awel dat is geheim maar ik twijfel er niet aan dat Henri met nader onderzoek er achter zal komen dus ik kan het maar net zo goed op tafel gooien. Wij, van de Organisatie tot Revolutie en Aanwassen van Nederlands Jingoïsme en Expansie(ORANJE) zijn ingehuurd door het Nederlandse vorstenhuis alswel de AIVD(en onze militaire tak wordt ondersteund door de MIVD) om te infilteren in de algemeen vlaemsche samenleving zowel in levende lijve alswel op internet om als vlaeming walen en brusselaers te beschimpen en wantrouwen tegen hen te wekken. Dit zal er uiteindelijk toe leiden dat door de chaos die wij door terroristische aanslagen(onder de waalse vlag) te plegen niet anders kunnen doen dan ingrijpen in België teneinde de dreigende burgeroorlog te voorkomen(denk aan een succesvolle 10-daagse campagne). Deze symboliek en de hulp van onse fascistische companen van het Vlaemsch belang zal er toe leiden dat binnen een kort tijdsbestek alle Vlaemsche grond Nederlandsch grondgebied zal worden. Vervolgens zullen wij alle franstaeligen deporteren naar verre oorden(bij voorkeur midden-Afrika) zodat onze superieuriteit gewaarborgd is. Getekend, Daimanta Hoofd Infiltratie ORANJE
![]() |
![]() |
#30 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
![]() Mijn echte naam is Bettie Chittegal. Nu buig voor mij kwezel! ![]()
Veel beloven en weinig geven doet een zot in vreugde leven / Een kinderhand is gauw gevuld. Laatst gewijzigd door Hertog Joost : 22 april 2010 om 21:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik weet genoeg. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Welke nick zou de heer Maingain hier gebruiken? En de redacties van Le Soir en La Libre Belgique en La Dernière Heure? Ah, maar wacht even, dat zijn géén Nederlanders. Die mogen hun 'hobby' dus rustig verder beoefenen. Sorry.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Alleen de bezoekers van dit forum beginnen op den duur iets van onze buren te begrijpen. Het is logisch dat de meesten de Vlaamse kaart spelen en zich ergeren aan de Francofonie ,niet omdat Fransen slechte mensen zijn ,maar omdat politiek een belangenstrijd is en ieder kiest voor eigen belangen of is supporter voor bevriende spelers. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nederlanders krijgen er dus alleen de Vlaamse kant ingeramd..... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
|
![]() Citaat:
De situatie rond BHV krijg je in geen enkel land uitgelegd. Ik heb het nu gisteren in verschillende talen gehoord: Er is een uitspraak van het grondwettelijk hof én een normale democratische meerderheid. Waarom stemmen jullie niet gewoon die wet? Waarom moet er wat tegenover staan? Niemand snapt waarom jullie de democratie (én het recht) opzij zetten. Dat heeft niets met Nederlanders te maken. Trouwens, geen enkele Nederlander (op dit forum) zet Vlamingen tegen Walen op. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er zitten hier op politics genoeg mensen die mogen proberen er 'de Franstalige kant' in te rammen. Op de Franstalige fora krijg je trouwens amper de kans om 'de Vlaamse kant' uit te leggen en/of te verdedigen, laat staan er in te rammen. Eigenlijk zou u blij moeten zijn dat de door u zo gehate Nederlanders lijden onder een - veronderstelde - gebrekkige kennis van het Frans. Anders zouden die Nederlanders nog véél sneller en massaler de door u zo gevreesde kaart trekken.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |