![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#241 | |||
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Tot zover u die links blijft negeren, blijft u imo idd een collabo-fascist 't Ja, als je al zelfs de comments van kameraad Lucas liever straal negeert.. but never mind de bollocks, dear FA, dan maar zo. Het ga je goed. |
|||
|
|
|
|
|
#242 | |||||
|
|
Citaat:
En neen, een serieus werkende buitenlands burger, van welke religie dan ook, mag voor mijn part, als ie wettelijk uit de schreef gaat, op dezelfde wijze behandeld worden als nen autochtoon, no prob, maar gepatenteerde buiten-Europese misdadigers, beroepsprofiteurs en illegalen zouden ipso facto naar hun thuisland dienen te vertrekken. Het zal alvast een hoop fysiek-psychisch leed en de medisch-economische kost ervan schelen, doordat er dan simpelweg minder misdaadslachtoffers zullen zijn en hebben serieuze kandidaat-immigranten eveneens een betere kans om zich hier te vestigen. Een harde aanpak blijkt dus noodzakelijk te zijn, net terwille van die goedmenende nieuwkomers. En trouwens, hoe denk je dat jij zal behandeld worden door de lokale autoriteiten, wanneer je als buitenlander een misdaad pleegt in bv een moslimland waar u op vakantie bent of voor een of andere reden quasi-permanent verblijft ? Gaat u daar ook zo kunnen rekenen op allerhande verzachtende omstandigheden met een oneindig 'begrip' voor uw culturele achtergrond, denkt u ? Citaat:
En trouwens, het creationisme is een afgeleide van het christendom en dus helemaal niet de maatschappij-ontwrichtende onderwerpingsleer, zoals de islam dat voorstaat. Dat zou u als vrijdenker toch ook wel kunnen begrijpen ? Citaat:
Citaat:
Die uitwijzing geldt dan gelijk voor de hele grondgebied van de EU. Betrokken persoon is dan nog steeds vrij, om zijn geluk te beproeven in de rest van de wereld. Bekeerde Belgen, n'importe quelle religion, worden dan bij bewezen misdrijf gewoon berechtigd zoals de strafwet daarin voorziet. Citaat:
In die tijd kende ik tal van hier reeds jaren verblijvende buitenlandse halfzware en zware jongens, die elk op hun werkterrein met harde hand de etnische plak zwaaiden, maar daarbij iedereen die er niks mee te maken had ongemoeid lieten en zich al helemaal niet in jeugdbendes organiseerden die zoals vandaag de dag, aan de lopende band onschuldigen gingen molesteren. Ook de jonge Marokkanen die voor '85 in A'pen centrum uitgingen, waren op 2 handen en 2 voeten te tellen, ik kende ze bijna allemaal bij naam en had een goede omgang met ze, idem met de aldaar uitgaande m/v Afrikanen, Jamaicanen, Aziaten, Latino's, Joden, Irakezen, Iraniers, Syriers, Oostblokkers van her en der en tal van andere nationaliteiten, meestal met het Engels als voertaal. Ik meen me zelfs vaag te herinneren, dat ik toen nog een fervent voorstander was van het vreemdelingenstemrecht en nog op de sossen stemde, dus je ziet, ik was al multi-cultureel geschoold toen de meesten hier nog Donkey Kong op de pc van thuis speelden en van die grammaticale uitdrukking voor dat wereldcentrisch begrip nog nooit hadden gehoord. So don't worry, jullie multi-indigestie komt ook nog wel. Anyway, in die fijne werk- en uitgangsperiode waren de multi-culturele partyplaces avant la lettre bij uitstek in A'pen gevestigd, waar al die individuen met uiterst verschillende culturele achtergronden ongedwongen met elkaar omgingen, zoals de vermaarde Royal Inn eind '70, half '80 de Funk You en begin '90 de Reeves, waarbij uiteraard al eens gevochten werd, maar dat lag dan meestal aan een overgebruik van alcohol of royaal geïnhaleerde poeders, dit meestal in combinatie met de al dan niet bewuste inbreng van ee aanwezige schone, maar zoiets gebeurt wel in elk nachtleven, maar verder ondervond de 'gewone' passage daar weinig tot geen hinder van. Zo rond halfweg '90 was de fun daar nog ver te zoeken in de buurt, dank zij de intocht aldaar van Marokkaanse bendes uit het hele land tot vanuit Noord-Frankrijk toe en toegerust met een acute gevechtsdrang, die dan op hun beurt het vliegend pak kregen, door de snelle opkomst van nog gewelddadiger Albanezen, die dan het failliete multi-plaatje compleet mocht maken. 's Avonds kun je daar nu de verdwaalde autochtonen nog op 2 handen en voeten tellen en zelfs dat niet meer... Aldus, als de toen nog 'relatieve' straatveiligheid en sociale levenskwaliteit van die periode op amper 20-25 jaar zo uit de klauwen is gelopen door een overload van de Europese immigratiecapaciteit en het gebrek aan een adequaat werkende politiek en dito gerecht, dan kun je wel nagaan hoe exponentieel die misdaadcurve zal toenemen bij de volgende 20 jaar en de daarop volgende, als we tegen dan nog niet in een of ander plaatselijk slagveld in Eurabie wonen natuurlijk. Ten slotte, een ongebreidelde instroming van dit soort 'immigranten' en hun aanzuigeffect op ander geweldadig tuig of sociale profiteurs van waar dan ook ter wereld, hebben de Europese steden en hun randgemeenten echt niet vandoen, al zijn onze politiekers (en hun stemmers) eveneens medeplichtig aan het laten ontstaan en instandhouden van dit soort rotte toestanden and counting, die een zichtbaar desastreuze impact hebben op het sociaal-maatschappelijk weefsel hier en in de rest van Europa. Maar wellicht ziet u dat enigszins anders en maakt u liever geen sociaal onderscheid tussen de goedmenenden en de criminele personen die hier als immigrant verblijven, zelfs aan 'vrome' individuen die vanuit hun onveranderbare en absoluut ondemocratische ideologische context, u zelf elk recht ontzeggen dat u hen als vanzelfsprekend toekent, simpelweg wegens het niet-delen van diezelfde ideologie, dat weet iedereen zoal stilaan. Wat is de, wellicht goed bedoelde, logica daarvan ? |
|||||
|
|
|
|
|
#243 | ||
|
|
Citaat:
Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#244 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
(maar bon, hier glijden wij meer dan serieus off topic
|
|
|
|
#245 | ||
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Citaat:
PS: De invitatie staat nog steeds open hoor.
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 23 april 2010 om 11:30. |
||
|
|
|
|
|
#246 | |
|
Schepen
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#247 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Ps: Het zijn alleen mensen die er nooit komen en de berichten in de kranten lezen die denken dat het er onveilig is.
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 23 april 2010 om 12:01. |
|
|
|
|
|
|
#248 |
|
Banneling
|
Nee hoor ...er zijn ook mensen die hun hele leven er hebben gewoond, vrienden hebben wonen er regelmatig doorheen bewegen die dat WETEN uit eigen ervaring.
|
|
|
|
|
|
#249 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Een aantal vrienden zijn er nu gaan wonen en hebben geen problemen.
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 23 april 2010 om 16:12. |
|
|
|
|
|
|
#250 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#251 | |
|
|
Citaat:
Tot nader bericht is er van de bevolkingsgroepen die je daar opsomt geen frapante oververtegenwoordiging in de misdaadcijfers of de sociale zekerheid hier in Europa, en in de VS zal dat niet veel anders zijn, vermoed ik. Die niet-islamitische en toch vrij goed geintegreerde bevolkingsgroepen zijn ginder en hier ook niet zo shariagezind als echte moslims dat meestal zijn, dus uw argument is er in feite geen. |
|
|
|
|
|
|
#252 | |
|
|
Citaat:
Maar das volgens Ben en U dus een heel mooie prijs om te betalen, voor een toekomstige status van het Goddelijke Dhimmieschap in een door ene Mohammed _of was het nu Allah?_ uitgetekende maatschappijvorm, waar niets dan de enige en onversneden Sharia van toepassing zal zijn voor een rechtvaardige rechts- en ordehandhaving, de enige die naam waardig. Ik kijk er alvast halsreikend naar uit. U toch ook ? Btw, Native Europeans, klinkt dat veelbelovend in uw oren ? Laatst gewijzigd door Diego Raga : 23 april 2010 om 20:57. |
|
|
|
|
|
|
#253 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Het probleem is niet het samenleven van meerdere culturen; het probleem is de onwil om samen te leven. |
|
|
|
|
|
|
#254 | |
|
Partijlid
|
Citaat:
in de Islam gelooft men niet direct in een maatschappij waar culturen kunnen samenleven, voor Moslims is iedereen geschapen door hun Allah. Diegenen die "anders" geloven hebben "gewoon het licht nog niet gezien". Als jij met je multiculturele droom de Islam in de armen wil sluiten, dan sluit je net een cultuur in de armen dat niet op dezelfde wijze in de multiculturaliteit gelooft zoals jij dat doet Zelfmoord kan je het ook noemen. Maar ja, tegen een artisjokje praten is zoals praten tegen een gelovige: ene oor in, andere oor uit, en intussen niet eens langs de hersenen gepasseerd
Ik hoor bij geen enkele partij. Wanneer ik ga stemmen, stem ik puur strategisch. Laatst gewijzigd door Seppe Cools : 23 april 2010 om 22:19. |
|
|
|
|
|
|
#255 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Ik ben dus niet de enige die heeft geconstateerd dat de multiculturele waanvoorstellingen en dogma's zoals gepropageerd door bijvoorbeeld A. bijkans religieuze ondertonen hebben ontwikkeld. |
|
|
|
|
|
|
#256 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
Dit betekent niet dat geen enkele Moslim de wil heeft om samen te leven met andere religies, levensovertuiging/ andere culturen. Ik wens geen enkele religie in de armen te sluiten. Citaat:
Laatst gewijzigd door artisjok : 24 april 2010 om 05:49. |
||
|
|
|
|
|
#257 | |
|
Partijlid
|
Citaat:
In die periode zitten wij nu. Zij moeten eerst groeien en genoeg baby's kweken. Die fase is zich momenteel volop aan het ontwikkelen. De volgende stap is het overnemen van elk stukje België in de naam van Islam. Tegen dat ze daar mee bezig zijn, en tegen dat jij het beseft dat je fout zat, dan is het al te laat. Ik voorspel de toekomst op basis van het verleden. Zoiets noemt intelligentie.
Ik hoor bij geen enkele partij. Wanneer ik ga stemmen, stem ik puur strategisch. Laatst gewijzigd door Seppe Cools : 24 april 2010 om 13:07. |
|
|
|
|
|
|
#258 |
|
Banneling
|
Kapitalisme en corrupte politiekers leiden tot armoede . Armoede leid tot criminaliteit en bende vorming . Bende vorming leid tot mafia wat ons weer tot het kapitalisme brengt . Onze "democratie"
Laatst gewijzigd door Wisord : 24 april 2010 om 13:11. |
|
|
|
|
|
#259 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Dit "Diegenen die "anders" geloven hebben "gewoon het licht nog niet gezien"." geldt voor alle godsdiensten; en blijkbaar ook voor de jouwe. http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=256 |
|
|
|
|
|
|
#260 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Kijk, het is iedereen denk ik duidelijk dat u gewoon weinig over islam weet, die ideologie sluit gelijkheid, vrijheid, rechten van andersgelovigen, recht op ongeloof niet direct in de armen, integendeel! Wanneer je de leer op zich beschouwt staat dit voor alles waar u tegen zou zijn, uitsluiting, ongelijkheid, discriminatie, en onderwerping. Vreemd genoeg vindt u blijkbaar dat je ook op mensen die grondig verschillen van mening wanneer het over de basis gaat waarop we hier de samenleving hebben opgebouwd toch steeds die eigenschappen die er duidelijk niet zijn moeten toedichten, uit een soort blindheid die echt langzamerhand lachwekkend wordt. Betekent dit dan dat je iedere moslim als een gevaar moet zien? Uiteraard niet, juist omdat velen de leer niet invullen zoals dit volgens de regels zou moeten, maar desondanks worden vooral binnen die groepen bijvoorbeeld vrouwen onderdrukt, minderheden rechten ontzegt, en blijken zelfs "progressieve moslims" vaak die rechten toch in vraag te stellen. Een goed voorbeeld zijn allochtone politici, zij behoren tot een partij, maar reageren niet vanuit dit gedachtengoed maar vanuit hun religieuze en culturele indentiteit! Daar komen hun stemmen vandaan dus tegen de haren instrijken en de leer werkelijk in vraag stellen zul je hen niet zien doen! Wanneer hen dit niet lukt, wat dan te verwachten van de brave gelovigen en rustig naast ons leven? Wat u doet is constant de realiteit aanpassen tot ze in uw visie past, en daar heeft zowat het halve forum genoeg van vrees ik, vandaar dat u regelmatig en steeds vaker de wind van voren krijgt; op dit forum en door steeds meer forumleden, maar toch stelt u zichzelf geen enkele vraag? Knap hoor, die blindheid! . |
|
|
|
|