![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#1161 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Als het om Leonard gaat stoort het u minder nietwaar.
|
|
|
|
|
|
#1162 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#1163 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#1164 | ||||||||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik wéét waar dat hoofddoek voor staat en wáár het voor staat is wel degelijk een belediging voor elke niet-moslim, voor elke man óók trouwens, moslim of niet, het impliceert dat ze zich zouden moeten beschermen tegen verkrachting, zodoende zou élke man een potentiële verkrachter zijn wiens hormonen op hol slaan bij het zien van hoofdhaar, dát kan al tellen als belediging, bovendien beledigen ze zichzelf door aan te tonen dat ze slaaf van allah/mohammed zijn die vrouwen minderwaardig vindt en maar de helft van de hersencapaciteit zou hebben van een man, óók onderwerpen ze zich aan de superioriteit van de man en geven ze - door het dragen van dat hoofddoek aan - dat de man boven hen staat en ze de man moeten gehoorzamen, indien niet mogen er tikken uitgedeeld worden, óók staat dat hoofddoek voor religieuze superioriteit, zij zijn de enige 'ware' gelovigen en al de rest is minderwaardig. Ze willen zichzelf 'onderscheiden', ik zie dat als puur racisme, er mág geen onderscheid gemaakt worden in de grondwet verankerd! Om nog te zwijgen over de politieke redenen waarom ze dat hoofddoek dragen. Jouw; 'vele anderen' weten totaal niet waar dat hoofddoek voor staat en wat de betekenis ervan is, ook kennen ze de bedoelingen niet waarvoor dat ding gedragen wordt - ze 'voelen' zich niet beledigd, ik ook niet zoals ik al schreef, maar het is wel zo bedoeld! Citaat:
Bovendien was il Lah de oorspronkelijke maangod, aanbeden door arabieren onder andere vele goden, de grootste : Allahu Ackbar = allah is de 'grootste' ; de grootste van wat...? Als er maar 1 zou zijn? Citaat:
Citaat:
Citaat:
Misschien is dat wel de bedoeling van onze poco-leiders, het eerst zodanig uit de hand laten lopen en daarna een hoop regels en wetten invoeren om de complete macht over het volk (terug) te hebben, die ze min of meer kwijt waren nadat ons eigen religieus juk werd afgeworpen! Citaat:
Ik fixeer me niet op een hoofddoek, ik probeer islam - een mensonvriendelijke criminele ideologie - zoveel mogelijk te bestrijden! Citaat:
I ben tégen álles wat die verworven vrijheden bedreigt - en die bedreiging van onze vrijheden komt uit islamhoek, of U het nu wil geloven of niet, islam staat haaks op democratie en kent geen scheiding tussen kerk en staat. Ik zal de conclusie voor U maken, zodat U me niet verkeerd begrijpt of me beschuldigt van 'misleidende' antwoorden; Ik ben tégen islam - in ál haar vormen of stromingen!!! Citaat:
...en het begint met een hoofddoek, maar daar eindigt het niet!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward.
Laatst gewijzigd door SDX : 22 april 2010 om 13:34. |
||||||||
|
|
|
|
|
#1165 | |||||||
|
Banneling
|
Citaat:
Dan toch niet om te tonen "Ik ben Moslim". Citaat:
Je blijft er bij dat er maar 1 interpretatie is. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Want jij en je vrienden hebben er geen last van; zijn rijk genoeg en beantwoorden aan het schoonheidsideaal. Ik zie wat sommige collega's doen onder die druk; om hun sociale status te behouden/verwezenlijken. Ik weet dat sommige meisjes lijden aan aneroxia. Ik weet dat veel vrouwen sparen voor hun borstvergroting en/of face-lift;... Weet je hoeveel geld er opgaat aan schoonheidsprodukten en haarkleuringen? Jij kan dat moeilijk weten; want jij fixeert je op andere zaken. Citaat:
Citaat:
|
|||||||
|
|
|
|
|
#1166 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Mijn excuses dat ik je verkeerd begreep; Maar je hebt me misleidt door zo naast de kwestie te antwoorden. Want we hadden het wel over "Ik leef ook niet alle gebruiken en etiquette van mijn land na. Ik pas me ook niet aan aan de leidcultuur. " Ik zal je alvast tonen waar je naast de kwestie antwoordde : SDX : (post 1109) elk mens die een werkende hersencel in zn hoofd heeft, past zich aan aan de gangbare waarden en normen van het land waarheen hij/zij verhuist, enkel uit elementaire beleefdheid alleen al zorg je er voor dat je de plaatselijke gebruiken en etiquette van het land waar je heengaat, naleeft. Ik : (post 1111) Ik leef ook niet alle gebruiken en etiquette van mijn land na. Ik pas me ook niet aan aan de leidcultuur. SDX : (post 1114) Daar sta ik nu paf van - waarom verbaast me dit niet? Ik : (post 1117) Ik ben toch niet verplicht om als een schaap de kudde te volgen. SDX : (post 1132) U volgt nu juist wél als een schaap de kudde, U laat zich zelfs als een schaap naar de halal slachtbank leiden! U beseft het enkel niet! Laatst gewijzigd door artisjok : 22 april 2010 om 19:17. |
|
|
|
|
|
|
#1167 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Je leeft niet álle gebruiken en etiquette van je land na en past je niet aan aan de leidcultuur (i.vm. die 'sociale druk'; materialisme en schoonheidsideaal?); welja, daar doet U mee wat U zelf wil, U hoeft daar ook niet aan mee te doen, dat is Uw eigen keuze! Maar i.v.m. het faciliteren van islam loopt U wél als een schaap mee met de poco-meute!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward.
|
|
|
|
|
|
|
#1168 | |||||||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Dát is niet hetzelfde als; "Je blijft er bij dat er maar 1 interpretatie is"! Overigens; als je weet wat islam is en waar het voor staat, weet je óók dat een moslim NIKS te interpreteren hééft; koran betekent; opzeggen, voordracht, reciteren kortom; van buiten leren en afdreunen als een riedeltje! Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ik weet trouwens ook al die dingen die jij opsomt, maar waarom zou ik me daar druk om moeten maken, is dat iets dat onze verworven vrijheden bedreigt? Als jij zo begaan bent met die dingen, doe er dan zelf wat aan, ik ga daar niet voor op de barricades staan, als mensen de kolder in hun kop krijgen, is bijna net hetzelfde als religieuze waanzin, met 1 verschil, ze doen het henzelf aan en raken er geen anderen mee, met religieuze gekken is dat wel een beetje anders, dat raakt - uiteindelijk - de hele wereld! Citaat:
Citaat:
|
|||||||
|
|
|
|
|
#1169 |
|
Vreemdeling
|
De hoofddoek is geen vrije keuze. Het is opgedragen door de man in de islaam.
En een simbool van onderdrukking voor de vrouw. En in strijd met onze westerse wetten over vrijheid. En wat de de kleding van zusters en paters betreft. Belgie was en is nog steeds een Christelijk land. Dus ik zie niet in waarom wij voor deze nieuwkomers, hieraan iets moeten veranderen. |
|
|
|
|
|
#1170 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik kan je bij voorbaat al een paar reacties geven; -"Er zijn óók vrouwen die het vrijwillig dragen hoor" (denk daar zo'n zeurderig links belerend toontje bij) -"We hebben godsdienstvrijheid hoor" (zelfde toontje bijdenken) -"En de vrijheid van meningsuiting dan!" (toontje hoger).
|
|
|
|
|
|
|
#1171 | |
|
Vreemdeling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#1172 |
|
Banneling
|
Vrijheid van meningsuiting is beperkt. Kijken we maar naar de holocaust. Geen reden om hypocriet te lopen doen of anderen de schuld geven voor de illusie van die vrijheid.
|
|
|
|
|
|
#1173 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik weet dat potentaat, jij weet dat, maar probeer de pocomeute dáár maar eens van te overtuigen.
|
|
|
|
|
|
#1174 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#1175 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#1176 | |
|
Banneling
|
Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door filosoof : 22 april 2010 om 23:02. |
|
|
|
|
|
|
#1177 | ||||||
|
Banneling
|
Waarom zou ik dat moeten doen?
Kan je geen eenduidig antwoord geven ? Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Maar jij denkt dat niets een mens "verplicht" daaraan mee te doen: terwijl je anderzijds stelt "elk mens die een werkende hersencel in zn hoofd heeft, past zich aan aan de gangbare waarden en normen van het land waarheen hij/zij verhuist, enkel uit elementaire beleefdheid alleen al zorg je er voor dat je de plaatselijke gebruiken en etiquette van het land waar je heengaat, naleeft." Citaat:
Citaat:
|
||||||
|
|
|
|
|
#1178 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Beste Artjsok, ik zie dat je nu reeds een tijdje terug on line bent...
Zou het mogelijk zijn om eens op deze post te antwoorden: http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=1146 2 Vraagjes voor Artisjok Ik vroeg het al eerder op diverse fora. Ook op moslimfora. Nooit kwam er een afdoend antwoord. Voel je uitgedaagd, zou ik zeggen. Vraag 1. Waarom is er geen enkele imam of andere geestelijke leider van de islam die openlijk zegt: "Kijk. De Islaam staat voor vrede, verdraagzaamheid, onderwerping enz..., laten we daarom afzien van het dragen van de hoofddoek in westerse culturen. We zien duidelijk dat heel wat mensen daar aantoot aan nemen, dat het bij heel wat mensen zelfs ergernis opwekt en bij sommige westerse culturen, is het zelfs bij wet verboden in bepaalde omstandigheden. Laten we daarom afzien van de hoofddoek in het openbaar te dragen, precies om deze mensen tegemoet te komen en aan hen een getuigenis te geven van de goede wil van moslims om de vrede te bewaren. Als we écht geloofwaardig willen overkomen in onze vredelievende bedoelingen en we dragen om die reden enkele de hoofddoek binnenskamers, is deze houding een must voor elke moslima. Eens te meer omdat het dragen van de hoofddoek niet eens gevraagd wordt in de Koran, maar wel om te getuigen van van vrede en vrijheid." Vraag 2 Waarom doen vele moslima's net het tegenovergestelde en dragen zij hun hoofddoek slechts in het openbaar, maar zetten ze hem thuis weer af? Alsvast bedankt voor uw antwoord. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 23 april 2010 om 06:02. |
|
|
|
|
|
#1179 | |||||||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
...en als er 'iemand' is die wél pleit voor het afschaffen van 'onze' verworven vrijheden, geef eens een voorbeeld, link, citaat? Of spreek die persoon zélf aan met de vraag waarom die persoon 'onze' vrijheden wil verkwanselen en in de uitverkoop zet, hetgeen ik hier - de algemene trend - lees, is, dat er regels zijn op school en dat iedereen er zich aan moet houden, het verbod op petjes, andere hoofddeksels in de klas is of was toch zo'n beetje ingeburgerd, dat was toen ikzelf nog naar school ging ook zo, wij droegen zelfs een uniform, is het dát wat je bedoelt met 'inperken van onze vrijheden'?-->geen pet op in de klas? Antwoord even op de vraag van Paulus, lijkt me vele belangrijker dan telkens opnieuw datzelfde riedeltje en dezelfde vragen te stellen, ik denk wel - na zoveel posts - dat U mijn standpunt over die hele islam kent, ik hoef dat niet telkens te herhalen! Citaat:
Ook daarover heb ik je al meer dan genoeg uitleg over mijn visie gegeven dacht ik. Citaat:
Citaat:
Ik heb je mijn antwoord gegeven, U kan het er mee doen of niet, ik heb daar niets aan toe te voegen, aan alle andere - steeds terugkerende vragen - ook niet meer. Ik zou je aanraden om nu even te gaan nadenken over een spitsvondig en origineel antwoord op de vraag van Paulus, die nooit werd beantwoord en toch al een X of 3 gesteld werd edoch professioneel genegeerd werd, op een of ander islamitisch forum ben ik erom 'verbannen'!
Laatst gewijzigd door SDX : 23 april 2010 om 14:37. |
|||||||
|
|
|
|
|
#1180 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
Citaat:
Jij stelt dat alle immigranten deze moeten volgen. Ik stel dat ik dit zelf niet doe voor al die elementen. En dan vertel jij mij "U volgt nu juist wél als een schaap de kudde, U laat zich zelfs als een schaap naar de halal slachtbank leiden!" Je mag gerust uitleggen hoe dit met de kwestie te maken heeft; wat het één met het andere te maken heeft. |
||
|
|
|