![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Forummer van de week Elke week wordt een nieuwe forummer uitgekozen als forummer van de week. Deze forummer beantwoordt dan de diverse vragen die het forumpubliek hem kan stellen. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#421 |
|
Staatssecretaris
|
Een enorm verschil: in principe is een verpleegster niet intiem met haar patiënt, tenzij ze daar mee instemt. Het draait altijd om hetzelfde principe waar jullie het blijkbaar moeilijk mee hebben: een persoon (vrouw of man) heeft ALTIJD het recht om intimiteiten te weigeren, of dat nu gratis of betalend is, zelfs zonder opgave van reden. Als dat niet zo moest zijn was gedwongen sex niet strafbaar, en dat is het gelukkig wél: het heet verkrachting.
|
|
|
#422 | |
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
|
|
|
|
#423 | ||||||||||||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Tatoeages, dronkenschap, stoned, anderskleurig... Ik persoonlijk heb er niks op tegen, maar zoals gij het zegt (okee, je kiest zelf wie je wil) denk ik dat je er ook buiten uw werk iets op tegen hebt, soort van... "die mensen zijn minderwaardig" Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Mag ik hieruit trouwens besluiten dat trouwen DE grootste cliché en zever is van alle mogelijke dingen die een mens kan doen? Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|
|
|
|
#424 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Een prostituee biedt een bepaalde dienst aan in ruil voor geld. Net zoals een schilder een bepaalde dienst aanbiedt in ruil voor geld. Net zoals een kapper een bepaalde dienst aanbiedt in ruil voor geld. Net zoals een kinesist een bepaalde dienst aanbiedt in ruil voor geld. Het feit dat je van intimiteit je job en je broodwinning gemaakt hebt, zorgt ervoor dat er geen fundamenteel verschil meer bestaat tussen de diensten die jij levert of de diensten die een kinesist levert. Een kinesist heeft juridisch niet het recht om een vreemdeling een medische massage te weigeren, net zomin als jij juridisch het recht hebt om een vreemdeling een sensuele massage te weigeren. Ook in andere beroepen kan men evenveel passie steken, als jij kan doen met je lievelingsklanten. Maar die andere beroepen krijgen ook soms vervelende klanten die ze liever kwijt dan rijk zijn, maar kunnen geen klanten weigeren op basis van ras.
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
|
|
|
|
|
|
#425 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Mijn vraag over dwergjes en mentaal gehandicapten was trouwens serieus hoor. Ik krijg regelmatig de vraag van mensen met mentale handicap of hun omgeving naar een goeie prostituee. Maar het lijkt me op basis van dit antwoord beter om ze preventief af te raden naar jou te gaan
|
|
|
|
#426 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Ik hoorde laatst een discussie op de radio tussen verschillende verplegenden en thuiszorginstellingen. In het kort: Er was commotie ontstaan omdat een lichamelijk gehandicapte, die zich amper kon bewegen, gewend was dat hij na het wassen bevredigd werd. Hij had echter een nieuwe thuiszorgverlenende gekregen die geschokt reageerde toen hij het vroeg en weigerde. Daarop reageerde die man weer boos en voelde zich afgewezen. De discussie was: De ene thuiszorginstantie verleende de diensten wél als de klant daarom vroeg en de verpleegster de zorg wilde verlenen, de andere deed het pertinent niet en vond dat de klant maar een prostituee moest inschakelen (maar die wordt dan weer niet vergoed door de ziektekostenverzekering). Ik begrijp dat het geen diensten zijn die je van iemand mag eisen (HM: geld of geen geld, als je niet wilt is het verkrachting) maar het blijkt toch een schrijnend probleem te zijn. En als je dan hebt gespaard voor een prostituee maar die weigert ''omdat je te gruwelijk bent'' is dat al helemaal problematisch. |
|
|
|
|
|
|
#427 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Een loodgieter kan gerust weigeren je gras te maaien. Hij mag wel niet stellen dat hij enkel de afvoer van blanken wil herstellen.
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
|
|
|
|
|
|
#428 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Hoewel HM juridisch zeer wel gelijk zal hebben over dat je iemand niet kunt dwingen seksuele handelingen te verrichten of het nu betaald of niet betaald is, blijft het ''wringen''. Die verpleegster is slechts verpleegster en was te jong en te groen om diplomatiek op het verzoek te reageren. Haar valt niets te verwijten. Het is ook haar werk niet. Maar als je dan vervolgens een prostituee inschakelt die je weigert omdat je te gruwelijk bent voel je je helemaal triest, eenzaam en gefrustreerd. Er klopt toch iets niet. Laatst gewijzigd door Hertog van Gelre : 22 april 2010 om 00:17. |
|
|
|
|
|
|
#429 |
|
Staatssecretaris
|
Ik ga hier in één keer op al jullie commentaren reageren, want het is vrijwel onmogelijk om alles te quoten en niet in herhaling te vallen.
Eerlijk gezegd, jullie reacties verbijsteren mij. Ik ben zeer breeddenkend en vind niemand minderwaardig. Ik discrimineer niet op ras, handicap, geloof, politieke overtuiging of eender wat. ik heb vrienden en kennissen in allerlei kringen, ik respecteer hen, en zij respecteren mij. Ik heb geen vooroordelen. Dat ik niet van zatlappen en junkies hou is gewoonweg omdat hun wangedrag mij enorm irriteert. Als iemand van jullie zulke types plezant vindt, mij niet gelaten hoor. Het verschil met jullie is dat mijn vriendenkring mijn persoonlijke voorkeuren inzake intimiteiten respecteren. Voor jullie komt het er dus op neer dat een persoon die geen prostituee is het recht heeft om sex te weigeren volgens haar of zijn inzichten. Daar is geen speld tussen te krijgen. Maar zodra iemand aan betalende sex doet MOET zij of hij het met IEDEREEN doen. Bijgevolg is volgens jullie betalende sex synoniem aan betalende verkrachting, en dat kan? Verbijsterend! Een hoer is dus een gebruiksvoorwerp zoals een opblaaspop, zonder eigen wil, zonder eigen voorkeur? Hoog tijd, mijne heren, dat jullie eens serieus nadenken over wat jullie mij hier komen vertellen! Een hoer is volgens mij nog altijd een MENS, en een mens heeft ALTIJD het recht op zelfbeschikking en kan en mag niet gedwongen worden tot handelingen tegen haar of zijn zin. Dat is toch zo duidelijk als de aarde rond is. Trouwens, denk eens goed na, als ik het zou doen met iemand, tegen mijn zin, dan voelt die persoon dat, dan heeft hij of zij er niets aan, integendeel, dan pas voelt die mens zich bedrogen en bekocht. Iemand die aan betalende sex doet kan je met GEEN ENKELE ANDERE dienstverlening vergelijken, juist omdat het over intimiteiten gaat. My God, kom niet af met een schilder of een loodgieter. Ik vergelijk het enkel zijdelings met verpleegster, omdat mijn beroep ook dikwijls een soort "noodverlening" is. Maar daar houdt het dan ook mee op. Een verpleegster zal ook niet TEGEN HAAR ZIN met iemand naar bed gaan, dat is toch evident. Maar dat geldt voor iedere vrouw, zoniet, dames op dit forum, laat me weten of jullie tegen je zin sexuele handelingen verrichten! Tevens wil ik opmerken dat ik zeer zelden mensen doorstuur. Heel eenvoudig omdat ik in bijna altijd al via de telefoon weet of het iemand is die ik wel of niet doe. Mensen vertellen me wel één en ander voor ze naar me toekomen. Er zullen wel hoeren zijn die het met quasi iedereen doen, dat kan best, en die zullen dus meer geld verdienen dan ik, maar dat is hun keuze, ik heb de mijne. Ik heb daar geen kritiek op, iedereen vult dat anders in. Ook is het zo dat mijn klanten mijn selectiviteit waarderen. Zij voelen zich daardoor veel beter met mij. Zij zien zelfs soms neer op "allesneukers", ik absoluut niet, iedereen is daar vanzelfsprekend vrij in. Wat wel een feit is, zoals in alle beroepen is er een verschil in kwaliteit. Dat komt door allerlei factoren. Ik vergelijk prostitutie het liefst met een eetgelegenheid. Vergelijk frituur Arthur met een ***Michelin-restaurant. De verschillen zijn enorm: het menu, de sfeer, de bediening, het volgevreten gevoel tegenover een culinair orgasme. Ik heb helemaal niets tegen frituren, maar mijn ambitie is toch om dat ***Michelin-restaurant te zijn. Ik hou van klasse, raffinement, topgenot! Wat betreft monogamie of polygamie. Het eerste is een illusie, het tweede is in onze huidige maatschappij niet haalbaar. We zitten met het reguliere of samengestelde gezin als norm hé. Wel ben ik ervan overtuigd dat je beter als koppel, dus samen, kan zoeken om je sexuele fantasieën waar te maken. Samen uit, samen thuis, er zijn mogelijkheden genoeg. Want zodra je iets achter de rug doet loop je het risico dat je relatie eronder lijdt. Dat maakt iedereen voor zichzelf uit, maar ik denk dat de struikelblok niet zodanig het "bedrog" is, wel al de leugens die het met zich meebrengt, tot de boel ontploft. Als je dus een goede relatie hebt, maar je voelt beiden dat je wel eens wat anders wilt meemaken, doe het samen! Indien je relatie niet goed is, tja, ga dan uit elkaar. Ik krijg regelmatig koppels over de vloer. Partnerruil of extra man erbij, no problem, maar een extra vrouw? Vraag me nu niet waarom, het is zo. En dan komen ze uiteindelijk naar mij en maken we fun met z’n drieën. Ik ben niet de oplossing voor alle problemen, haha, nee. Maar ik heb wel de charme, het inzicht, de intelligentie en de geilheid om de meeste mannen en vrouwen dol te maken en samen een plezierig uur te beleven. Want in feite gaat het daar om: een uur plezier, weg van je zorgen, relaxen en genieten. Als je doorgaat een goed gevoel hebben, zoals na een heel lekkere maaltijd jaja. En wat je ook van mij mag denken, ik ben niet arrogant, ik ben zelfzeker. Bescheiden ben ik niet, daar geloof ik niet in. Bescheidenheid is altijd vals, een hypocriete houding om naar complimentjes te vissen. Dat vind ik beneden alle peil.
Lieve groetjes, Hot Marijke A Day without Sex is a Day without Sunshine Laatst gewijzigd door Hot Marijke : 22 april 2010 om 07:10. |
|
|
|
|
|
#430 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#431 | |
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
http://www.hotmarijke.be/vrijschool.asp?taal=nl
|
|
|
|
#432 | |
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
Ik ga jullie nu even verlaten want ik heb drie businessmeetings, ik zal pas terug zijn in de vroege avond. Tot straks!
|
|
|
|
#433 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
businessmeetings,... what`s in the name, ...
|
|
|
|
|
|
#434 | |
|
Banneling
|
Citaat:
En gelijk heeft u. |
|
|
|
|
|
|
#435 |
|
Staatssecretaris
|
Het waren wel degelijk niet-sexuele businessmeetings.
|
|
|
#436 |
|
Staatssecretaris
|
In mijn boek is er een hoofdstuk met als titel "Mijn kut is geen café".
|
|
|
#437 |
|
Staatssecretaris
|
Met "Mijn kut is geen café" stel ik dat je in een openbare gelegenheid verplicht bent om iedereen, zonder enig onderscheid van blablabla enzovoort, toe te laten. In mijn kut kan niemand mij dwingen om iedereen toe te laten. Ik, en ik alleen, beslis daarover.
Lieve groetjes, Hot Marijke A Day without Sex is a Day without Sunshine Laatst gewijzigd door Hot Marijke : 23 april 2010 om 06:33. |
|
|
|
|
|
#438 |
|
Banneling
|
maar gene paniek jonge, ik deel wel met jou hoor Maximus
|
|