![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Minister-President
|
![]() Ik denk bij dat laatste spontaan aan de serie Kukeleku van Julien Vrebos.
![]() |
#62 |
Banneling
|
![]() als nen Decroo de stekker heeft uitgetrokken in onderhandelingen FR-NL .... dan kan dat eigenlijk alleen maar zijn omdat de FR te weinig dreigden binnen te halen ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Minister-President
|
![]() Zal België eindigen zoals het begonnen is? In terreur?
![]() |
#64 |
Banneling
|
![]() Decroo getuigt van moed en is niet bang om zijn verantwoordelijkheid te nemen. Iets anders dan de Vlaamnationalisten die samen met het bedenkelijke Voorpost langs de kant staan te schreeuwen en te vendezwaaien.
Laatst gewijzigd door system : 23 april 2010 om 11:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Burger
|
![]() goede dag ik een "ollander" ben van mening dat er in belgie eindelijk eens spijkers met koppen moeten worden geslagen, daarvoor is naar mijn mening maar 1 oplossing:
stop met belgie Vlaanderen en Wallonie uit elkaar. evt als de Vlamingen het ook willen gezelling weer met z'n alle bij elkaar als een Verenigd Koninkrijk der Nederlanden, met Brussel (onverdeeld) als 2e hoofdstad naast Amsterdam. het word tijd dat de Vlamingen het recht op zelfbestuur eisen, en mochten er verkiezingen komen stem dan vooral op de N-Va en het VB. oh ja de wallen mogen best hun hand op gaan houden bij sarkozy als die daar tenminste trek in heeft. jammer dat de vld nu al weer terug krabbelt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Minister-President
|
![]() Ik heb even een klein foutje verbeterd. Hierover wil ik wel praten, over een koninkrijk NIET.
![]() |
#69 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
enkele uren na zijn stoere doordrukken van zijn ultimatum ... was Jr Decroo alweer bereid om met Franstaligen terug aan tafel te zitten om verder te onderhandelen over BHV Laatst gewijzigd door Anna List : 23 april 2010 om 13:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Burger
|
![]() Citaat:
wat voor staatvorm vind ik ondergeschikter aan het herstel van de fout van 1830, daarover kunnen we altijd nog een referendum houden. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Niet meer, maar ook niet minder. Laatst gewijzigd door system : 23 april 2010 om 14:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Van harte aanbevolen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door system : 23 april 2010 om 14:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Burger
|
![]() dubbel nick ?? is er nog iemand dan ?? dan zou ik deze bijnaam toch niet kunenn voeren ??
iig ik ben idd nieuw en al enkele jaren een groot-nederlander ( heel nederlander miss in vlaamse termen). ik woon een half uur boven antwerpen, en volg de belgische politiek al best een tijdje. het wordt tijd dat er eens een vlaams nationale meerderheid de bezem haalt door belgie. |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Burger
|
![]() ja ik snap dat nog niet alle vlamingen een splitsing zullen willen. het is echter als de franstaligen zo dwars blijven liggen dan zal dat wel eens kunnen veranderen.
wat ik zoal meekrijg via de belgische media willen de franstaligen ondertussen alles en wat krijgen de vlamingen er voor terug 3 x niks ja een erkening waar ze gewoon recht op hebben zonder toegevingen! nog even en er komt straks een franstalige buurman naast u wonen en hij wil perse een corridor hebben door uw tuin naar de andere buurman omdat die frans/tweetalig is en hij zich daar wel goed bij voelt. gaat u dat ook zo toelaten over u grond?? en dat u er dan niks meer over te zeggen heeft? zo zie ik t met die corridor die de franstaligen willen in ruil voor splitsing want daar gaat het toch op aankomen. Laatst gewijzigd door VerenigdeNederlanden : 23 april 2010 om 14:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Minister-President
|
![]() "opgesteld onder auspiciën van de werkgroep Leo Belgicus."
Man, man toch lees eens wat er staat. Of zijt ge zo paranoïde geworden dat ge overal wa achter zoekt? Het staat er toch duidelijk: het is de naam van hun werkgroep. Pffffff (zucht) ![]()
![]() |
#80 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |