![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#361 |
|
Minister-President
|
Aankoop van immobiliën, voortdurend gestalk met vlaams fundamentalisme, enz ..
|
|
|
#362 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Die stille meerderheid wordt dan ook niet telegeleid door een of andere partij. Het is daarom ook onmogelijk om zomaar een betoging te organizeren zoals julie dat doen, nml 20.000 aankondigen met inzet van "extra" bussen Die stille meerderheid zal ook niet met knotsen en goedendags naar buiten komen maar alle partijen er op wijzen dat het nu genoeg is. Ze kunnen ook massaal verkiezingen boycotten gezien dat toch niet meer vervolgd wordt (dank u BHV). Tenslotte, als een bende klootzakken nog niet akkoord raakt over de splitsing van een kieskring, wat zal het dan geven voor het land ? Brief dat maar over aan je partijbureeltje, derde deur rechts, en vraag of je verder mag reageren.
|
|
|
|
#363 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
- eisen Vlaams grondgebied - niet respecteren Vlaamse wetten en decreten - niet respecteren van het Nederlands en haar dialecten - niet respecteren van de Vlaamse cultuur - wegpesten van Vlamingen in Brussel (enkel Franstaligen kregen een sociale woning in Brussel) - enz enz dus weer hypocrisie ten top van jou! Laatst gewijzigd door Shadowke : 23 april 2010 om 15:37. |
|
|
|
|
|
|
#364 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Het is niet het land dat de oorzaak is maar zij die denken dat ze politiekers zijn die het spel naar de vaantjes helpen. Ten eerste kan ook jij niet ontkennen dat, wat taal betreft, het vlaams maar een zwak broertje is. Ten tweede is het zo dat wat mij betreft, de taal een communicatiemiddel is en geen politiek argument. Ten laatste is julie numerieke meerderheid in geen geval een argument om julie wil op te dringen aan andere gewesten.
|
|
|
|
#365 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Niet dat ik, of iemand uit de Vlaamse beweging het ook maar ergens in deze draad in zijn hoofd haalde om gewag te maken van Uw cijfers maar je bewijst toch wel keer op keer niet veel kaas gegeten te hebben wat er gaande is he? Misschien moet jij die 'klootzakken' maar eens gaan uitleggen hoe ze die kieskring dan wel moeten splitsen? Doe het in't Frans, het zal nodig zijn.
|
|
|
|
#366 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Dat ze dan blijven waar ze vandaag komen hé? Wij mogen er op zijn minst toch voor zorgen dat onze eigen kinderen nog in hun eigen streken kun blijven wonen? Of past dat niet in Uw hoog bolleke?
|
|
|
|
#367 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
-Het is wel degelijk het land dat de oorzaak is, of waarom denk je dat keer na keer van politieke generatie naar politieke generatie dezelfde inter-gemeenschappelijke problemen naar boven blijven komen? -Democratie is de wet van 50 plus 1, hoe anders kun je een wil van een volk laten spreken. In ons eigen gewest zijn wat mij betreft wij de baas daarom ook dat ik heel blij ben dat jij hier komt beweren dat die democratische meerderheidsregel in België niet van tel is en dat wij onze wil niet kunnen opleggen aan andere gewesten. Goed, laat die andere gewesten dus ook HUN wil niet opleggen aan ons!
|
|
|
|
#368 |
|
Minister-President
|
Leg dat ook maar uit aan de Rechten van de Mens.
|
|
|
#369 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
|
|
|
|
#370 |
|
Minister-President
|
Komt ervan als je handelt vanuit de waan meer te zijn dan de Vlaming.
|
|
|
#371 |
|
Minister-President
|
Goed, als jij aandiezelfde rechten van de mens gaat uitleggen waarom MIJN stem minderwaardig is dan de WAALSE stem.
|
|
|
#372 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Haha, wat ne zever, als morgen een miljoen Duitsers naar Bretagne verhuizen en op voorhand zeggen zich nooit te zullen aanpassen, denkt u dan dat de Franse staat geen maatregelen zal treffen om het Frans karakter van Bretagne te bewaren ?
|
|
|
|
|
|
#373 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Wanneer serieuze argumenten worden verwacht, is dit dus de vluchtheuvel. |
|
|
|
|
|
|
#374 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Wat ik me wel vooral herinner aan de toespraak van Moons gisteren was zijn anekdote over de mentaal gehandicapte allochtone kinderen in zijn klas, die sneller Nederlands leren dan Franstaligen in de rand.
Yves Leterme had destijds misschien toch gelijk? |
|
|
|
|
|
#375 |
|
Minister-President
|
Nee komt ervan wanneer je racisme met xenophobisme vermengt.
|
|
|
#376 |
|
Minister-President
|
Dat moet jij doen, niet ik.
|
|
|
#377 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
![]()
|
|
|
|
#378 | |
|
Banneling
|
Citaat:
M�*�*r, maar opgesmukt door de vendels en trommelkorpsen van de koene kerels van Voorpost. Dat gaf er zo'n nostalgisch cachet aan, dat moet ik toegeven. Laatst gewijzigd door system : 23 april 2010 om 16:31. |
|
|
|
|
|
|
#379 |
|
Minister-President
|
Ik heb helemaal niks uit te leggen daar ik juist opkom voor de rechten van de mens.
|
|
|
#380 |
|
Minister-President
|
Ik vermeng hier niks, stel gewoon de vraag waarom hetgeen Maingain doet met de Vlaamse rand geen rascisme is. Een vraag waarop jij mij het antwoord ben moeten schuldig blijven.
|