![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() De islam lijkt op het nazisme fluisteren vele mensen. De politiek correcte troepen sluiten de rangen. Zwijgen of het centrum van racisme zal je aanpakken. Nu is er een slimme gast die het eens op papier durft zetten. Goede argumenten aanbrengt. Schandalig dat onze politiekers de islam binnen de wet houden. Afschaffen die islam en wel nu !
http://www.hln.be/hln/nl/1275/Islam/...opaganda.dhtml |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Partijlid
|
![]() Ik vraag mij al jaren af waarom de linksen juist opkomen voor zo'n extreem-rechts iets als de Islam.
Allé eerlijk gezegd: ik vraag het mij niet af. Mensen met een lagere intelligentie zijn over het algemeen zeer onlogisch in hun denken, dus het is niet zo verrassend al bij al. Ik was vroeger heel links maar mijn streven naar logica kon het in-de-armen sluiten-van-de-Islam niet aan. Daarom ben ik uit het linkse hoekje gestapt ![]() Bij zo'n domme mensen van de huidige linkse kant wil ik niet bijhoren. Als zij dom willen doen en zijn, fine, maar dan zonder mij. Ik ben écht progressief, en er trots op ![]() Ik zal nooit op de SPA stemmen ![]() Al wie op de SPA stemt ( of op Groen eigenlijk ook ) zal vroeg of laat wel last gaan krijgen van zijn geweten, tenzij je zelf Moslim bent natuurlijk.
Ik hoor bij geen enkele partij. Wanneer ik ga stemmen, stem ik puur strategisch. Laatst gewijzigd door Seppe Cools : 23 april 2010 om 18:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Minister-President
|
![]() Nederland kent een Dierenpartij. Misschien emigreren?
![]() |
#5 |
Partijlid
|
![]() Niet aan politiek doen lijkt mij een wijzere optie
![]() |
#6 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wie is dom en snapt het niet ? ![]() Zij die 2 stenen kunnen doen vechten zijn de rotste . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Wie denkt dat Islam progressief is, is, ja, dom. Onredelijk. Ongeïnformeerd. Onlogisch. Tientallen jaren geleden hadden de linksen geen enkel goed woord voor de Kerk en het Christendom. En dan nu zijn ze de grote vriend van de Islam. Allé man, zijn jullie nu allemaal zot geworden ofzo ![]()
Ik hoor bij geen enkele partij. Wanneer ik ga stemmen, stem ik puur strategisch. Laatst gewijzigd door Seppe Cools : 23 april 2010 om 18:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En wat zijn die gematigden hun standpunten ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Partijlid
|
![]() "Allah bestaat, en is de Schepper van iedereen, ook van de ongelovigen"
Vroeger hadden de Christenen ook zo'n gedacht, en toen gingen de Atheïsten allemaal gezellig bij een linkse progressieve partij, zoals een SPA. Vandaag zijn de linkse progressieve partijen, zoals een SPA, de grote vrienden van mensen (Moslims) die het bovenstaande zeggen. Een Atheïst hoort niet langer bij het clubje.
![]() |
#10 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
laat ze toch geloven wat ze willen ?? U kan toch niet iemand zijn geloof ontnemen ? Het zijn de extremisten onder de Moslims , Katholieken (paus) enz.... die hun wil opleggen aan anderen die hatelijk zijn . Ikzelf ken redelijk wat moslims "goede vrienden en zelfs famillie" zij zijn gematigd en buiten een paar culturele verschillen is er niets van verschil. Ik zie niet in hoe je hier tegen kan zijn . Mensen zijn mensen . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]() "laat ze toch geloven wat ze willen" BREAKING NEWS: Een mens kiest er niet voor om te geloven dat je 24 / 24 in de gaten wordt gehouden door een oppermatig wezen dat je 100 belachelijke onnatuurlijke regels oplegt. Religie is een ziekte. En als je het niet gelooft, bestudeer de wetenschap er dan van: hersenen, biologie, psychologie, etc... Ach, waarom doe ik nog moeite ![]() "Laat ze toch geloven wat ze willen?" Ja, ik denk niet dat jij hetzelfde zou gezegd hebben tegen de nazi's in de jaren 30 - 40., maar dat terzijde. Het punt is en blijft: Ik ben voor vrijheid en ik ben tegen soorten van gedachten dat een individu opsluit in een wereld vol fantasie dat breekt met elke vorm van realiteit. Hoort de Islam in dat rijtje thuis? Absoluut. Kom nu eens eindelijk op voor die mensen, en bevrijd hen, educeer hen, in plaats van hen "rustig te laten doen", of erger nog: mee te doen of sponsoren. Denken jullie hier nu écht niet over na ofzo? Wat is er toch zo moeilijk om te begrijpen waar ik het over heb in deze post. Ga terug naar de Hogeschool of Universiteit en volg een cursus psychologie samen met neurologie en biologie. Hoe kan je ooit zoiets als een religie begrijpen, als je nooit eens fatsoenlijk tijd steekt in het orgaan waarin een religie zich nestelt: de hersenen. Stop dreaming, start thinking.
Ik hoor bij geen enkele partij. Wanneer ik ga stemmen, stem ik puur strategisch. Laatst gewijzigd door Seppe Cools : 23 april 2010 om 19:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Iedereen gelooft in iets zelfs in niets geloven is "iets" , laat iedereen er vrij in door uw wil of gedacht op te leggen ontneem je iemand van zijn vrijheid . Kijk bvb naar china , veel plaatsen in de VS , veel moslimlanden overal worden er wel mensen in hun vrijheid gekrenkt. Ik heb het ook niet met geloof "te oubollig" maar dit wil niet zeggen dat de anderen slecht zijn . Iemand beperkingen opleggen of uw wil opleggen is slecht . Verbieden is gelijk aan verplichten . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Wisord, waar ik tegen ben is naar Saudi-Arabië trekken om daar eens te vertellen dat Allah niet bestaat en daar alle mensen beperkignen gaan opleggen of een wil gaan opleggen. Daar ben ik tegen, weet je waarom? Omdat dat land ver van hier ligt en omdat ik er niets maar dan ook niets mee te maken heb. Ik heb er geen zaken mee. Tot daar zijn we het waarschijnlijk eens. Oneens met... Maar bij het volgende punt komen we lijnrecht tegenover elkaar te staan: Dit is Saudi-Arabië niet maar dit is België. Ik ben van hier afkomstig en ik maak deel uit van deze Belgische plaatselijke historie. Mensen die naar België komen moeten zich aanpassen, en moeten bereid zijn om de ideëen van deze kant van de wereld ook te volgen. Hier is historisch en origineel gezien geen Islam en dat moet zo blijven. Als zij naar ons land willen komen dan moeten ze ook deel uitmaken van onze samenleving en zich gedragen naar onze manier van denken. Hun gedachtegoed overbrengen uit Saudi-Arabië en hier implementeren is onacceptabel. Kom niet af met "privé-sfeer" want zo werkt het niet. Een religie, een manier van denken, blijft nooit in een privé-sfeer. Zoiets zal zich altijd verspreiden. Dat is de aard van het beestje. Dat is hoe het beestje erin slaagt om generatie na generatie te overleven en overgeleverd te worden. Daarom dat religies altijd ouder zijn dan de mensen die ze volgen. Toekomst Dit heeft te maken met mentale gezondheid, dit heeft te maken met vrijheid. Niet perse van ons, maar zeker van onze kinderen. Ik wil mijn kinderen niet opzadelen met foutief gedachtegoed, en zeker niet met foutief gedachtegoed dat ook nog eens vrijheid beperkend en onderdrukkend is. Ik ben hier geboren, ik leef hier, en ik kan maar invloed hebben tot aan onze grenzen maar daar stopt het. Wij beslissen vandaag in wat voor een land onze kleinkinderen over 100 jaar moeten leven. Ik zal trots sterven wetende dat mijn kleinkinderen een land erven dat vooruit denkt, dat sterk is op wetenschappelijk gebied en dat gebrand is om hun kennis uit te breiden en nieuwe wetenschappelijke ontdekkingen te doen, die op hun beurt ervoor kunnen zorgen dat de wereld elke dag een betere plaats wordt om in te leven. Ik zal echter niet zo trots kunnen sterven als ik weet dat over 100 jaar mijn kleinkinderen een land erven waarbij de mensen gebukt gaan onder een vals geloof waarbij ze: a) onnoemelijk veel uren van hun leven verliezen aan bidden tot een God dat er niet eens is b) onnoemelijk veel moois van het leven moeten missen omdat ze denken dat het niet toegelaten is Het verschil tussen u (en een hele hoop andere Linksen op dit forum), en mij. Dragers vs. Religie Dit gaat eigenlijk niet om het bevechten van de dragers (de mensen) van het geloof. Want die zie ik persoonlijk toch al als grotendeels verloren. Maar dit gaat om het stoppen van de verdere verspreiding van de religie zelf. Zeker binnen eigen grenzen. Hoe stop je religie? Door te voorkomen dat de dragers ervan, het verder verspreiden en anderen blijven besmetten. Dat het een besmetting is, is absoluut niet te ontkennen. ( Voor de Islam is er een periode van 1400 jaar aan bewijs, voor het Christendom een periode van bijna 2000 jaar als bewijs.)
Ik hoor bij geen enkele partij. Wanneer ik ga stemmen, stem ik puur strategisch. Laatst gewijzigd door Seppe Cools : 23 april 2010 om 19:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Vreemdeling
|
![]() In de jaren 30 en 40 kwam het grote gevaar van de joden en gelukkig voor ons
heeft hitler, het nazisme en de concentratiekampen ons behoed voor dit gtote gevaar Na WO 2 kwam het Grote Gevaar van de Russen en het Gele Gevaar van China en gelukkig voor ons heeft de val van de muur ons behoed voor dit grote gevaar Sinds de jaren 50 wordt vlaanderen bedreigt door nog een groot gevaar de gastarbeiders, migranten, vreemdelingen, allochtonen, mensen zonder papieren, mensen die niet tot het EIGENVOLK behoren en zo verder echt gevaarlijk hoor Dit Gevaar is nog Gevaarlijker geworden door de walen, de franstaligen, de brusselaars, linkse groeperingen en partijen , moslims, zwarten, gekleurde mensen, mensen die geen nederlands spreken, meisjes met een hoofddoek, invalide en arme mensen, homo's en nog veeeel meer Dit is nu eens echt uiterst gevaarlijk voor ons geworden MAAR plots is er een nog veeeel GROTER GEVAAR opgedoken en is het Gevaar voor een Derde Wereldoorlog werkelijkheid ; De Islam !!!! Dus Vooruit ten strijde Islamofobe Vlamingen geef uw leven voor uw leiders Kunnen we nu ECHT NIET ZONDER VIJANDEN ???? En
![]() |
#15 |
Vreemdeling
|
![]() [quote=Robbedoes;4710223]In de jaren 30 en 40 kwam het grote gevaar van de joden en gelukkig voor ons
heeft hitler, het nazisme en de concentratiekampen ons behoed voor dit gtote gevaar Na WO 2 kwam het Grote Gevaar van de Russen en het Gele Gevaar van China en gelukkig voor ons heeft de val van de muur ons behoed voor dit grote gevaar Sinds de jaren 50 wordt vlaanderen bedreigt door nog een groot gevaar de gastarbeiders, migranten, vreemdelingen, allochtonen, mensen zonder papieren, mensen die niet tot het EIGENVOLK behoren en zo verder echt gevaarlijk hoor Dit Gevaar is nog Gevaarlijker geworden door de walen, de franstaligen, de brusselaars, linkse groeperingen en partijen , moslims, zwarten, gekleurde mensen, mensen die geen nederlands spreken, meisjes met een hoofddoek, invalide en arme mensen, homo's en nog veeeel meer Dit is nu eens echt uiterst gevaarlijk voor ons geworden MAAR plots is er een nog veeeel GROTER GEVAAR opgedoken en is het Gevaar voor een Derde Wereldoorlog werkelijkheid ; De Islam !!!! Dus Vooruit ten strijde Islamofobe Vlamingen geef uw leven voor uw leiders Kunnen we nu ECHT NIET ZONDER VIJANDEN en ZONDEBOKKEN, het Vijanddenken of zit het probleem diep in onszelf ??? We leren het meest van onze eigen fouten op voorwaarde dat we onze fouten, ons ongelijk tegenover onszelf en anderen toegeven, maar als onze fouten ALTIJD BIJ ANDEREN liggen leren we helemaal niets en blijven we steeds dezelfde fouten maken waarvan ANDEREN de schuld krijgen
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zonder vijanden werkt dat daar niet. Enfin werken als werkwoord dan natuurlijk.
![]() |
![]() |
#17 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#18 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Zie je het verschil? De vrijzinnige beweging heeft altijd gewezen op de absurdheid en het machtsinstituut van een religie. Extreem rechts heeft altijd gewezen op een vermeende boosaardigheid van religieuze mensen.
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 24 april 2010 om 11:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Partijlid
|
![]() En doet dat nu totaal niet meer. Integendeel, ze promoten het dragen van de hoofddoek.
Ik hoor bij geen enkele partij. Wanneer ik ga stemmen, stem ik puur strategisch. Laatst gewijzigd door Seppe Cools : 24 april 2010 om 13:02. |
![]() |
![]() |