![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#421 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Hij kan bovendien ongeveer overal in het FR terecht en in 10 min staat hij met de trein in BRUX. |
|
|
|
|
|
|
#422 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#423 | |
|
|
Citaat:
we zijn je imperialistische rond de pot-gelul beu. |
|
|
|
|
|
|
#424 |
|
|
Yep en ik was verrast dat je bijna nergens FRies zag.
In Leeuwarden zag je geen verschil met een andere Nederlandse stad. In Bretagne voel je veel meer dat de mensen gehecht zijn aan hun taal- en cultuur. Fries zal nooit meer belangrijk worden. Laatst gewijzigd door azert : 23 april 2010 om 22:05. |
|
|
|
|
|
#425 | |
|
Banneling
|
Citaat:
De Franse staat heeft Bretagne verfranst, dat is ontegensprekelijk. Maar het “Bretoens karakter”, zoals ik dat ervaar, is verre van “vernietigd”, hoor. Bretoenen zijn nog steeds Bretons, weet u. |
|
|
|
|
|
|
#426 | |
|
|
Citaat:
Het is leuker met enkel gelijkgestemden hé. Lekker op de schouder kloppen van mensen van het eigen grote gelijk en met vlaggen zwaaien om de indruk te wekken dat je met velen bent. |
|
|
|
|
|
|
#427 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
In vergelijking met de Hollandse taalimperialisten waren de Franstaligen in België mietjes.
|
|
|
|
|
|
#428 | |
|
|
Citaat:
fries is er nog zeker, alle plaatsnaamborden staan in het fries en het nederlands. je bent dus er nog nooit geweest anders wist je dat. tot zover de 'grote' kennis van azert over nederland. is je neus nog ni tot aan de maan door al de leugens die je hier verspreidt? Laatst gewijzigd door Shadowke : 23 april 2010 om 22:07. |
|
|
|
|
|
|
#429 | |
|
|
Citaat:
mijn argumenten zijn juridisch gebouwd, de jouwe persoonsgebonden. dat is het verschil. |
|
|
|
|
|
|
#430 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Het doet de Schoofzak enorm veel plezier dat een betoging waarop hij aanwezig was, zoveel beroering veroorzaakt op dit forum, zodat er al zoveel posts aan gewijd worden.
Ik dank daarom eenieder die de aandacht op het probleem van de betoging vestigt. Van harte.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
|
|
|
|
#431 | |
|
|
Citaat:
Zelfs al gefietst in en rond Leeuwarden. Ik wist niet dat Leeuwarden de stad van Mata Hari was; tot ik daar een beeld zag. |
|
|
|
|
|
|
#432 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#433 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Dus jou kakken op de Walen zijn ook juridisch onderbouwd ?
Laatst gewijzigd door Henri1 : 23 april 2010 om 22:22. |
|
|
|
|
|
#434 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
toch wel grappig hoe de extreem rechtse Belgicisten hier met twee maten en gewichten werken.
|
|
|
|
|
|
#435 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Op politiek vlak, is het de kiezer die vraagt. toch heb ik nog niet veel horen kakken op Walen: hen wordt immers hun onafhankelijkheid, hun zelfredzaamheid, hun eigenwaarde, hun 'k weet niet wat, ten volle gegund ...
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
|
|
|
|
|
#436 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Moeten wij hen dan maar in onduidelijke en ondemokratische toestanden verder laten leven ? Ter ere en glorie van Vorst en Vaderland? Aai dont tink so.
|
|
|
|
|
|
#437 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Bijzondere dank daarvoor mijn beste,Uw uitspraak is als bijgevolg genoteerd... Enne leren pakjes,horen die ook bij jullie... Hier om in de mood te komen in de voor jullie slechte tijden... The village people... waaiaimsiaai http://www.youtube.com/watch?v=CS9OO0S5w2k |
|
|
|
|
|
|
#438 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#439 |
|
Banneling
|
de geldstroom volgen en hij weet het
|
|
|
|
|
|
#440 | |
|
|
Citaat:
Opinies BELGIAN JOURNAL: ONGECENSUREERD, NON-CONFORMISTISCH, BELGISCH Hoe grappig Vlaams-nationalisten kunnen zijn: een mooi voorbeeld Omtrent de nederlaag van "Hallebarde" "Shadowke" geeft eens commentaar bij een bericht uit het dagblad Le Soir... FONNE, of het verlies van een laatste greintje geloofwaardigheid... BREEK DE CENSUUR Een Vlaamse held :bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag: |
|
|
|
|