![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#321 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() na zulke smeerlapperij te lezen, ga ik even kotsen.
![]() |
#322 |
Minister-President
|
![]() Zipper, hoelang moet men wachten op een antwoord? U hebt een vraag gestelt en ik wil ze beantwoorden aar moet dan wel weten ovewie of wat het gaat nietwaar. Kunt toch niet verlangen dat men zo maar wat uit de nek kletst zoals bepaalde het hier doen hé. Dus zipper schoot.
![]() Of gaat u zich verschuilen achter een bepaald verhaal zoals andere het hier deden/doen in de hoop zo geen weerwerk te krijgen en uw tegenstander een ban aan z'n been te lappen wat denkt u zipper.
![]() |
#323 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() dat ik uw smerige en schandalige posts niet meer ga lezen. Ze komen in conflict met mijn goede opvoeding. Nestel je maar verder in je hitler-cultuur.
![]() |
#324 |
Minister-President
|
![]() Voil�* tot zover uw historische kennis. U kruipt niet weg achter een bepaald verhaal, u smeert er zo al vanonder. Proficiat zipper, de zipper is terug van ten tijden de abortus topic.
Wat betreft kotsen van smeerlapperij, moest uw persoon weten wat smeerlapperij is, het had zich waarschijnlijk al doodgekotst maar zoals blijkt zal het daar ook wel te weinig van af weten zekerst. ![]()
Gott mit uns. Wo Recht zu Unrecht wird, wird Widerstand zur Pflicht! (Johann Wolfgang von Goethe) Gegen dummheit kämpfen, selbst Götter vergebens. Laatst gewijzigd door ERLICH : 24 april 2010 om 19:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#325 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Dus geef gewoon toe dat u zich wil mengen in gesprekken die u geen zier interesseren maar waar u enkel en alleen de interessante wat wil uithangen. Nogmaals dat was tijdens de abortus topic het geval en wat bijkt, dat is nu weer het geval. Dus maak uzelf niet wijs dat er iets of iemand u ooit een goede opvoeding zou hebben gegeven. Indien er ooit voor betaalt is, vraag gerust uw geld terug want men heeft u in 't zak gezet. Dag zipper.
Gott mit uns. Wo Recht zu Unrecht wird, wird Widerstand zur Pflicht! (Johann Wolfgang von Goethe) Gegen dummheit kämpfen, selbst Götter vergebens. Laatst gewijzigd door ERLICH : 24 april 2010 om 19:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#326 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je leest alleen de laatste pagina , je moet beginnen bij pagina 1 .... ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#327 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Jaar in jaar uit heeft een bepaalde soort z'n zegske mogen doen zonder tegenwerking maar, tijden veranderen mensen worden mondiger, mensen beginnen zaken te lezen en te ontdekken die men hen jaren heeft onthouden en zoals u waarschijnlijk ook wel weet, elke munt heeft z'n twee zijden tot spijt van wie het benijd. Dus dit even in het héél kort of ik beginnen lezen ben vanaf pagina 1. ![]()
Gott mit uns. Wo Recht zu Unrecht wird, wird Widerstand zur Pflicht! (Johann Wolfgang von Goethe) Gegen dummheit kämpfen, selbst Götter vergebens. Laatst gewijzigd door ERLICH : 25 april 2010 om 17:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#328 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De Vlaamse SS'rs schepten er een sadistisch genoegen in om hun landgenoten te mishandelen naargelang het hen uitkwam. Het onafscheidelijke duo Richard De Bodt (een ex-bokser en ex-sluiswachter) en Fernand Weiss uit Deurne, soms bijgestaan door Jan Pellemans of de Brusselaar Eugene Raes, wedden erom wie de meest geraffineerde folteringen kan verzinnen. Een harde noot zeker voor de verzetslui onder de gevangenen die maar moeilijk kunnen verteren dat de ergste beulen hun eigen landgenoten waren. Het ging zelfs zo ver dat de Duitse soldaten van de Wehrmacht ooit tussenbeide kwamen en het voor de gevangenen opnamen! </quote> Lees er alles(?) over op de thePiano's website: http://www.thepiano.tk |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#329 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zo verschrikt om eerlijk over de huidige problemen te praten dat je voortdurend over Hitler en consoorten moet beginnen? Zielig, echt zielig... ocharme toch! Natuurlijk heb ik geen goed woord over over collaborateurs en dergelijke! Moet jij eens uitleggen waarom wij daar nog dagelijks ons hoofd zouden moeten breken? Geloven jullie zelf in jullie kompleet nutteloos geleuter? Nog niet zo lang geleden stemde 1/4 van de Vlaamse kiezers voor het VB. Omdat dat allemaal kandidaat - nazi's waren zeker? Of omdat ze aan de andere partijen, vanwege hun voortdurende hypocrisie en waar jij dus deel van uitmaakt, zo de pest aan het krijgen waren? Kijk maar weer eens naar de BHV-saga... om te kotsen! Zal ook de schuld zijn van Karel Dillen en dergelijke figuren zeker? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#330 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat zijn de feiten en daar moeten we ons aan houden. Laatst gewijzigd door system : 25 april 2010 om 19:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#331 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#332 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#333 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
En dan nog een grote waarheid betreffende de oorzaak van al die gruwelijkheden: Citaat:
Laatst gewijzigd door system : 25 april 2010 om 19:33. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#334 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#335 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zo bedoel je? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#336 |
Banneling
|
![]() Neen dat bedoel ik niet. En u weet perfect goed dat ik dat niet bedoel.
Laatst gewijzigd door system : 25 april 2010 om 19:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#337 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door filosoof : 25 april 2010 om 19:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#338 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#339 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#340 |
Banneling
|
![]() Ik las regelmatig het Pallieterke. Met vaste regelmaat zelfs En ik heb de hele serie van Arthur De Bruyne's 'De kwade Jaren'. U moet me dus niets proberen wijs te maken. Breendonk was een gruwelijk martelkamp met Vlaamse SS-ers als protagonisten.
Dit gezegd zijnde vind ik, even terzijde, dat Het Pallieterke veel van zijn pluimen verloren heeft. Laatst gewijzigd door system : 25 april 2010 om 19:48. |
![]() |
![]() |