![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Forummer van de week Elke week wordt een nieuwe forummer uitgekozen als forummer van de week. Deze forummer beantwoordt dan de diverse vragen die het forumpubliek hem kan stellen. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#461 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#462 | |
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
En zo geschiedde! Zij betaalde uit zichzelf 100 euro om te weten wat ik van haar man vond. Ik heb naar waarheid geantwoord, zoals altijd. Ik herinnerde mij haar echtgenoot, hij was een toffe gentleman, een droomklant. Op een gegeven moment zei de vrouw zelfs: "infeite windt het mij op om je te zien en te weten dat hij het met jou gedaan heeft." Ik flapte eruit: "tja, kom de volgende keer dan eens samen hé, dat is nog veel leuker." Ze schaterde: "wie weet, dat is een goed idee!" Alles verliep rustig, geen scènes of zo. De dame zat er met rode oortjes bij en ons gesprek van een half uur was best gezellig. Toch bleef ik het een beetje raar vinden. Tot nu toe heb ik niks meer van hem of haar gehoord.
|
|
|
|
#463 |
|
Staatssecretaris
|
Ja hoor! Ik vind jou een toffe!
|
|
|
#464 |
|
Staatssecretaris
|
Jongens en meisjes, ik ben RAZEND!
Lees mijn laatste blog en jullie weten waarom! Wat is jullie mening over dit gebeuren: http://blog.hotmarijke.be/blog.php?bid=243
|
|
|
#465 |
|
Staatssecretaris
|
Hier mijn blog van gisteren, 23 april. Graag jullie mening.
De walgelijke leugens van Paul Lambrechts, voorzitter van naturistenvereniging Athena. Beste fans, vrienden, naturisten, leden van Athena, Ik ben verbijsterd en verbolgen! Hierboven lees je een uittreksel van een artikel dat op woensdag 21 april verscheen in de Woensdrechtse Bode. Het was een interview over mijn schorsing bij Athena. De voorzitter, Paul Lambrechts, werd eveneens verzocht om zijn versie te geven. Het volledige artikel lees je HIER. Zoals jullie al weten werd ik geschorst zonder enige reden, dat is bevestigd met het vonnis van 26 februari 2010. Daar ben ik niet tevreden mee, want ik wil dat Athena veroordeeld wordt voor discriminatie, rechtvaardigheid zal geschieden! Dat heb ik al uitvoerig beschreven in mijn vorige blog. Van die komende veroordeling heeft Paul Lambrecht blijkbaar een Hemelse schrik. De leugens die hij verkondigde voor de rechtbank, dat ik te koop zou lopen met mijn beroep en flyers uitdeelde werden door de rechter van tafel geveegd. Dat is effectief nooit gebeurd, en de rechter heeft dat met zijn vonnis duidelijk bevestigd. Ondanks dat vonnis herhaalt Paul Lambrechts die leugens in de media en nu komt hij af met een nieuwe walgelijke leugen. In een paniekerige poging om zichzelf en iedereen proberen wijs te maken dat de schorsing wél terecht was. Lijnrecht tegen het uitgesproken vonnis in! Zeer straf is ook dat Paul Lambrechts nu pas met deze leugen afkomt en niet in het prille begin van de procedure. Alle middelen om mij zwart te maken zijn ok, vindt Paul Lambrechts. Fout, want ik laat mijn nooit doen! Nu De Leugen! Zwart op wit kan je lezen dat Paul Lambrechts mij er alweer van beschuldigt dat ik "te koop loop met mijn beroep". Hij doet er echter een super-schep bovenop en beweert nu dat ik klanten uitnodigde en meebracht naar de camping van Ossendrecht! Hallo? Ik zou dus klanten ontvangen hebben in mijn caravan op dit naturistenterrein. Dit is kolossale nonsens en NOOIT gebeurd. Ik ontken dit ten stelligste. Deze WAANZINNIGE LEUGEN is te gek voor woorden. Uiteraard zal dit verstrekkende gevolgen hebben voor Paul Lambrechts en Athena. Hij is, om het zacht uit te drukken, geen waardige voorzitter. Je eigen leugens en fantasieën voor werkelijkheid nemen is ziekelijk. Er zijn grenzen en daar is voornoemde heer zeer ver overheen gegaan. Beschamend en onfatsoenlijk! Het zijn veel te zachte woorden voor deze man, die aan het hoofd staat van zulk een belangrijke naturistenvereniging! Het begrip "Respect", het Gebod nummer 1 van alle échte naturisten, wordt door Paul Lambrechts duidelijk niet gevolgd. Pietje de Leugenaar kent iedereen, maar deze wordt nu con brio overtroffen door Paul de Leugenaar. Jullie begrijpen wel dat dit x aantal bruggen te ver is. Deze walgelijke beschuldiging neem ik niet! Paul Lambrechts hoopt dit proces te winnen met leugens. Het is ijdele hoop. Iedereen, alle leden van Athena die mij kennen weten dat ik mij altijd perfect gedragen heb op het terrein van Ossendrecht. Zoals ik mij overal gedraag volgens de regels van het huis. Bijgevolg zal ik deze discriminatrie, leugens, laster en eerroof blijven bestrijden! Niemand staat boven de wet, ook niet de voorzitter van Athena. Ergens in het artikel zegt Paul Lambrechts: "Maar nog nooit hebben we meegemaakt dat iemand het op deze manier uitvecht". Is er dan een andere manier dan de gerechtelijke weg? Met een knots of pijl en boog? We leven in een rechtsstaat en dit is de enige fatsoenlijke manier om dit "uit te vechten". U, mijnheer Lambrechts, had misschien gehoopt dat ik met stille trom zou vertrekken? Fout gehoopt! Waarom zou ik dat doen als de waarheid aan mijn kant staat? Als ik in mijn recht ben vecht ik tot de laatste snik, met alle legale middelen waarover ik beschik, om gerechtigheid te doen geschieden. Ik hoef mij trouwens niet - zoals u - te verlagen tot de smerigste leugens. Ik vertel de waarheid, niks is zo simpel als de waarheid. Leugenaars als u verliezen uiteindelijk altijd. Ik sta dus recht in mijn schoenen. U, mijnheer Lambrechts echter niet, en dat weet u. Ik deins er echt niet voor terug om alle leden van Athena als mijn getuigen op te roepen. Iedereen zal de enige echte WAARHEID weten, en die is héél gewoon: ik heb mij altijd behoorlijk gedragen en u, mijnheer Lambrechts, u LIEGT. Hot Marijke
|
|
|
#466 |
|
Staatssecretaris
|
Ok, heeft er iemand nog vragen?
Anders draag ik de fakkel nu over aan Backfire!
|
|
|
#467 |
|
Europees Commissaris
|
Sorry voor de laatheid maar: Wat vind je van de mopjes dan over jou gemaakt worden in de Humo-uitlaat?
|
|
|
|
|
|
#468 |
|
Staatssecretaris
|
Sommige vind ik grappig, andere naar de platte kant. Maar ja, platte "humor" is nu eenmaal een trend. Ik hou meer van verfijnde grapjes.
|
|
|
#469 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
(voor de bewoners van het antwerpse : op de Herentalsebaan in Deurne is er een Armeense zaak, die deze godendrank verkoopt (12 euro))
|
|
|
|
#470 | |
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
|
|
|
|
#471 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Je bent de meest bekende prostitué van Vlaanderen en auteur van een boek dat blijkbaar ook niet zonder succes is. Zijn er nog doelen die je wil bereiken binnen de wereld van de commerciële seks of heb je de indruk dat je eigenlijk alles hebt verwezenlijkt wat er binnen die wereld te verwezenlijken valt. Heb je eventueel ook ambities om je bekendheid aan te wenden om buiten de sekswereld iets te gaan doen ? (Zingen, acteren, in de politiek gaan....)
|
|
|
|
|
|
#472 | |
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
|
|
|
|
#473 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ook Nederlandse campingbazen niet. |
|
|
|
|
|
|
#474 |
|
Staatssecretaris
|
Ha, den Henri, dat is lang geleden! Geloof je nog steeds in den Belgique? Maar daar ging het hier niet om. Tja, het naturistenterrein van Athena ligt wel in Ossendrecht, Nederland, maar de zaakvoerder, Paul Lambrechts, is een Antwerpenaar. Erg hé?
|
|
|
#475 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Misschien is de Antwerpse uitbater al ver-Hollandst ? |
|
|
|
|
|
|
#476 |
|
Staatssecretaris
|
Het zou kunnen, maar ik vrees dat zijn gedrag gewoon in zijn karakter zit. Het ergste van al is dat hij de basis van het naturisme op losse schroeven zet. Respect, d�*�*r draait het om, maar in de praktijk heeft hij hoegenaamd geen respect voor anderen en vertelt hij leugens aan de lopende band.
|
|
|
#477 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Dat zijn objectieve gronden waarop jij je kan baseren, omdat ze nefast kunnen zijn voor jouw dienstverlening. Klanten weigeren op basis van afkomst of huidskleur is echter racisme en is dan ook strafbaar. Je stelt dat jouw beroep niet te vergelijken valt met enige andere dienstverlening, maar zegt toch dat je het kan vergelijken met een ***Michilin-restaurant. Sta mij toe dan even in te gaan op die vergelijking. Inderdaad, een **Michelin-restaurant heeft het recht om klanten te weigeren, indien deze klanten de goede werking van het restaurant zouden hinderen. Een restaurant kan dronken klanten die beginnen te zingen voor het hele restaurant aan de deur zetten. Zij hinderen immers de andere klanten. Ook kan zij vragen om een verzorgde kledij. Zij mag echter geen klanten weigeren op basis van criteria als geloofsovertuiging of afkomst. Om nog één voorbeeldje te geven. Een advocaat kan een klant weigeren, als hij van oordeel is dat er geen vertrouwensband (meer) is tussen de advocaat en zijn cliënt. Dat vertrouwen is immers van belang bij een goede samenwerking. Die advocaat mag echter niet weigeren om voor vreemdelingen te werken. Dus ja, jij mag klanten weigeren. Niemand zegt dat jij je moet gedragen als een opblaaspop. De criteria waarop je die klanten mag weigeren, moeten (juridisch gezien dan) echter objectieve criteria zijn, ipv discriminerende criteria.
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
|
|
|
|
|
|
#478 | |
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
Ga jij tegen je zin met iemand naar bed? Ik neem aan van niet. Maar stel dat die persoon er geld voor biedt, ga je dan opeens ja zeggen? Dat is toch klinkklare onzin! Maar een hoer MOET dat wel, volgens jou. Een hoer heeft niks te vertellen, als er iemand komt die haar niet bevalt om EENDER WELKE REDEN, dan MOET zij er sex mee hebben, enkel en alleen omdat er geld voor geboden wordt!? Ben je nu aan het zwanzen of wat?
Lieve groetjes, Hot Marijke A Day without Sex is a Day without Sunshine Laatst gewijzigd door Hot Marijke : 24 april 2010 om 19:32. |
|
|
|
|
|
|
#479 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Maar volgens jouw bewoordingen wordt die kok "gedwongen" te koken... Citaat:
Iets anders wordt het wanneer ik een restaurant open, en klanten ga weigeren op willekeur.
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
Laatst gewijzigd door Jaani_Dushman : 24 april 2010 om 20:09. |
||
|
|
|
|
|
#480 | |
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
Voor de laatste maal: dit kan je met geen enkel ander beroep vergelijken. Maar met sex heb je ALTIJD het recht om NEE te zeggen, anders is het verkrachting. Geld heeft daar geen ballen mee te maken. Als je dat niet wil begrijpen, ok, het zij zo.
Lieve groetjes, Hot Marijke A Day without Sex is a Day without Sunshine Laatst gewijzigd door Hot Marijke : 24 april 2010 om 20:20. |
|
|
|
|