![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#361 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#362 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#363 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() nogmaals, ik hoef geen goedkeuring van u. Of bepaal jij hier hoe Vlaams iemand is ?? Of moet ik zeggen, hoe "duits" ??
![]() |
#364 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() u verwart opzettelijk misdaden met het berechten van oorlogsmisdadigers.
![]() |
#365 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#366 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En aan de hand van deze feiten (en andere) het is eigenlijk heel eenvoudig, zelfs voor een simpele ziel: het VB is in slechts schijn 'democratisch'. En Jurgen Verstrepen die in al zijn politieke naïviteit toevallig het VB kwam binnenrollen, had dit snel begrepen. De enige fout die hij maakte was, dat hij dit had moeten inzien voordat hij lid werd van het Vlaams Belang. Laatst gewijzigd door system : 25 april 2010 om 20:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#367 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vroeg alleen waarom dat jullie, als Jef Francois veroordeeld is door de Belgische staat, verwachten van het VB dat ze nog eens rechtertje spelen met Jef Francois? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#368 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#369 |
Banneling
|
![]() Jef Francois = misdadiger veroordeeld voor oorlogsmisdrijven.. Duidelijker zo?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#370 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jij weet toch ook dat aktie=reaktie. Als iemand van je eigen familie om het leven komt in de oorlog, is het dan niet "menselijk" en normaal dat je dan (waarschijnlijk) zoekt wraak te nemen ? ![]() Laatst gewijzigd door Boduo : 25 april 2010 om 20:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#371 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#372 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En zelfs - want ik ben geen VB'er en ik moet de strijd over het VB hier niet voeren, als het Vb effectief niet democratisch zou zijn, dan zeg ik, wat verwacht je nu, Belgie is ook niet democratisch. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#373 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Sorry he maar, De Vlaming was fout en dat van de Belg, ja, dat moet je begrijpen... Dat is zever. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#374 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#375 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Nu let wel, ik had niet veel anders verwacht. Laatst gewijzigd door system : 25 april 2010 om 20:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#376 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Alleszins, straf dat u schrijft dat ik vergoelijk. Ik veroordeel beide kanten. Hoe is dat vergoelijken? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#377 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als iemand z'n vader verliest 7 dagen vóór de bevrijding, dan is dat NIET verwerkt, 14 dagen later... De Vlaming was fout, evenveel als de Waal, allebei "Belgen" wat dat ook moge zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#378 |
Banneling
|
![]() U handelt een beetje zoals het Vlaams Belang in dit opzicht: alles is schijn. Ik heb u nooit de SS-er J. François horen afkeuren, noch keurt u het feit af dat K. Dillen dit bedenkelijk individu als eregast heeft uitgenodigd op een congres van het Vlaams Belang.
Laatst gewijzigd door system : 25 april 2010 om 21:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#379 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Omdat Francois 1 van de bevelhebbers was van een organisatie die de holocaust heeft uitgevoerd? Lijkt mij nu toch niet een vraagstuk uit de hogere wiskunde.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#380 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De Vlaming koos alleen maar voor de Duitse dwingeland om van de Belgische dwingeland af te raken, een nuance die hier niet verteld mag worden. En de strijd is niet gestopt bij de Duitse nederlaag, of wist je niet dat de staat de hele situatie misbruikt heeft - en nog trouwens, om de Vlaamse beweging te kortwieken? In alle andere Europese landen is direct na de oorlog amnestie verleend, waarom denk je dat dit in Belgie niet mocht? |
|
![]() |
![]() |