Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 26 april 2010, 01:01   #341
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

liberalist_NL's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bottenskrapet Bekijk bericht
Uw punt nog steeds zijnde dat de holocaust veel erger is dan eender welke andere genocide.
Ik weet te weinig van alle andere genocides om dat te kunnen bepalen.
liberalist_NL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 april 2010, 01:01   #342
Bottenskrapet
Provinciaal Statenlid

Bottenskrapet's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door liberalist_NL Bekijk bericht
Het uitschakelen van een directe dreiging is niet hetzelfde als het breken van een wapenstilstand.
Ochiere. Als ge op die manier redeneert kunt ge evengoed het huis van de buurman platbombarderen en dan zeggen "ik heb het niet gedaan, het waren de bommen".
Oud 26 april 2010, 01:01   #343
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ochiere. Als ge op die manier redeneert kunt ge evengoed het huis van de buurman platbombarderen en dan zeggen "ik heb het niet gedaan, het waren de bommen".
Ik zie het verband niet.
Oud 26 april 2010, 01:03   #344
Bottenskrapet
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Ik weet te weinig van alle andere genocides om dat te kunnen bepalen.
Thank you for proving my point. De holocaust is een hype en daarom overroepen. De slachtoffers van andere genocides zijn even dood als de joden die gestorven zijn in de holocaust, punt.
Oud 26 april 2010, 01:05   #345
Bottenskrapet
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Ik zie het verband niet.
Zonder metafoor dan: Het "uitschakelen van een directe dreiging" tijdens een wapenstilstand is gewoon een uiterst debiel excuus om de wapenstilstand te kunnen negeren.
Oud 26 april 2010, 01:05   #346
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Thank you for proving my point. De holocaust is een hype en daarom overroepen. De slachtoffers van andere genocides zijn even dood als de joden die gestorven zijn in de holocaust, punt.
Voor Europa is de Holocaust het belangrijkst. Bijna heel Europa was erbij betrokken en het zit nog vers in het geheugen van een hoop mensen. Voor Armenië is hun genocide natuurlijk weer belangrijker, etc...
Oud 26 april 2010, 01:06   #347
Jaani_Dushman
Secretaris-Generaal VN

Jaani_Dushman's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het gaat er niet over of de holocaust de grootste, de ergste of de meest systematische genocide was. Waarschijnlijk is zij dat wel. Het probleem is dat de leiders in Tel Aviv menen dat zij het recht hebben om een etnische zuivering door te voeren, louter door schaamteloos de holocaust te recupereren.
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability".
Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
Jaani_Dushman is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 april 2010, 01:15   #348
Bottenskrapet
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Voor Europa is de Holocaust het belangrijkst. Bijna heel Europa was erbij betrokken en het zit nog vers in het geheugen van een hoop mensen. Voor Armenië is hun genocide natuurlijk weer belangrijker, etc...
Gewoon een overroepen hype dus. Kijk maar eens hoeveel marchandise er van te koop is. De tientallen, misschien honderden uitgemolken documentaires. Wereldwijd is geen énkele genocide zo goed gedocumenteerd, dus bijgevolg wordt de holocaust aanzien als de ergste genocide, omdat zij de bekendste is.
Komt de joden de dag van vandaag wel héél goed van pas natuurlijk.
In Rwanda zaten we er met onze neus op (en we hebben het gewoon laten gebeuren), en het speelde zich af in de jaren 90. Wat wil zeggen dat daarover véél meer informatie zou moeten bestaan. But who gives a shit about Africa while there's a lot of Nazi-stuff out there to complain about. De holocaust is trouwens al j�*ren voorbij, in Rwanda en omstreken blijven de spanningen nazinderen. En toch, nog steeds nieuwe holocaust-docu's, terwijl er zelfs vanuit de media bijna geen letter gerept wordt over de toestand in Afrika. Gewoon opportunistische hypocrisie noem ik dat.
Oud 26 april 2010, 01:19   #349
straddle
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door LiberaalNL Bekijk bericht
Dat doe je wel. Jij beschuldigt op valse gronden de Joden van allerlei zaken die erop wijzen dat de Joden uit zouden zijn op wereldmacht. Dat is aloude antisemitische propaganda.
1. Beschuldigen, dat maakt gij ervan. Ik kaart aan. Onderbouwd. Zo zie ik het.

2. Als je consequent zou zijn met uw eigen scheve logica, dan moet je hier en nu met minstens evengrote kracht tientallen forummers aanklagen die aangeven dat de islam uit is op dominantie van het westen, op het invoeren van de sharia, verkrachters zijn, etc etc, met de meest belachelijke argumenten, zonder de minste kennis van zaken en met de grofste haatpraat en vuilste scheldwoorden. Ik zie u -en anderen die elke kritiek op zionisme, joodse suprematie etc direct aanvallen - daar nochtans nooit ofte nimmer tegen reageren. Denkt ge dat gij geloofwaardig overkomt zo?

3. Valse gronden? Voor de zoveelste keer. Ik kan hier tal van stevig onderbouwde reacties -geen blinde, holle haatpraat- van mij terug oprakelen waar geen enkele inhoudelijke reactie op kwam, noch van u, noch van andere pro zionistische gestapo leden. Integendeel, direct het typische intimideren met slogans en holle verwijten (''conspiracydenken, antisemitisme, nazi, dhimmi , etc , etc). Ik herhaal voor dezoveelste keer, degelijke bronnen (en ook minder degelijke bronnen af en toe, zonder bijbedoelingen), inclusief Israelische pers zoals Ynet, Haaretz etc, veel joodse schrijvers en intellectuelen, universiteitsstudies etc. Ik ben met documentaires van joodse makelij gekomen, met een VPRO docu van de joodse lobby, met Judd, Atzmon, Finkelstein en vele anderen zoals noch zopas Jacques Attali (zie hoger, en leest het nog nekeer goed) enz. Weet gij wel wat er leeft op internationaal vlak? Me dunkt dat men hier (politics.be) zwaar achterloopt over wat kan en niet kan gezegd worden.

4. ''Aloude antisemitische propaganda'' Kijk, er is genoeg ECHTE antisemitische troep op het web, en die zul je mij niet zien bovenhalen. Het gaat in mijn geval in het merendeel over schrijfsels en stukjes van de laatste paar jaren, geschreven door niet zionistische joden die er ook genoeg van hebben dat een kleine groep zionisten de ganse joodse bevolkingsgroep kaapt en er zich handig achter verschuilt en de wereldvrede bedreigt. DAT is waar het mij om te doen is, maar dat WILT gij niet zien. Gij zijt gewoon bezeten om anderen van antisemitisme te beschuldigen. Dit kan niet meer onwetendheid zijn, daar zitten andere bedoelingen achter.

5. Last but not least. En antwoord daar aub eens degelijk op: elke keer u of een ander mij vraagt om iets te staven (zoals hoger in deze draad), dan staan jij en een meute anderen direct klaar om mijn verantwoording zelf al te gebruiken tegen mij. Zelfs al zijn die antwoorden perfect mainstream etc. Het feit dat ik verantwoording geef wordt op zichzelf al aanzien als antisemitisch door u en uw vriend grievous, die klaar staat om ergens een gaatje te vinden om klacht in te dienen en er mij in te luizen. Zodoende smoort u en hij elke kritiek in de kiem. Intimidatie en verhinderen van recht op vrije meningsuiting.

6. Bottom line: het is dus duidelijk dat elke vorm van kritiek op zionisme, israel, etc totaal niet mogelijk is. Daar werkt gij verschrikkelijk hard aan mee om dit zo te houden. Denkt gij dat dit gezond is? U wilt zich voordoen als een intellectueel, maar uw kritiek en verwijten zijn totaal ongeloofwaardig. U werkt echt extremisme zelf in de hand.

PS. Ik heb u hier tal van pure leugens en zionistische / liberale propaganda zien plaatsen, zoals het belachelijk verspreiden van de leugens over Ahmadinejad...

Citaat:
Jij maakt een cruciale fout. Hoewel ik het totaal oneens ben met communisten als Pelgrim en Jaani zijn zij een antisemieten. Jouw medestanders vind je enkel in de extreem rechtse hoek.
Zijt gij en een paar anderen hier rechter die oordeelt over wie antisemiet is, wat antisemitisme is, maar een andere kant opkijkt bij de flagrante anti islam haat die hier gespuwd wordt? Totaal ongeloofwaardig.

Citaat:
Wederom een complottheorie. Behalve dat ik je repliek in twijfel trek, impliceer je ook dat dat het geval zou zijn op dit forum. Daar is echter geen enkel bewijs voor. Sterker nog: het aantal rechts-extremisten is oververtegenwoordigt.
En weeral zo'n stromansargument, en weeral die verwijtjes en klisjeekes bij gebrek aan echte inhoud. Zionisten zijn geen extremisten? Hebt ge Europahater al tekeer zien gaan? Grievous?

Citaat:
Ach man, ben jij nou echt zo dom te begrijpen dat er miljoenen mensen voor verschillende media werken van wie het overgrote deel niet-Joods is?
Ik verkeer in de angelsaksische wereld en hier is het al lang aanvaard en besproken in de pers en op de TV dat het overgrote deel in joodse handen is. Enkel hier kan dit blijkbaar niet gezegd worden.

Citaat:
Nee je plaatst je stukken in een verkeerde context, waardoor er een complot ontstaat.
Dan is het aan u van dat aan te tonen en mij daarvan te overtuigen, met inhoudelijke argumenten en geen constante aantijgingen en dreigementen.
straddle is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 april 2010, 01:21   #350
Bottenskrapet
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door straddle Bekijk bericht
Als je consequent zou zijn met uw eigen scheve logica, dan moet je hier en nu met minstens evengrote kracht tientallen forummers aanklagen die aangeven dat de islam uit is op dominantie van het westen, op het invoeren van de sharia, verkrachters zijn, etc etc, met de meest belachelijke argumenten, zonder de minste kennis van zaken en met de grofste haatpraat en vuilste scheldwoorden. Ik zie u -en anderen die elke kritiek op zionisme, joodse suprematie etc direct aanvallen - daar nochtans nooit ofte nimmer tegen reageren. Denkt ge dat gij geloofwaardig overkomt zo?
Prach-tig! (de rest van de gehele post trouwens ook), thumbs up!

Laatst gewijzigd door Bottenskrapet : 26 april 2010 om 01:26.
Bottenskrapet is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 april 2010, 06:35   #351
grievous
Banneling

Standaard

Citaat:
En maar blijven dreigen en stalken. Over welke wet hebt gij het? Wat bezielt u toch kerel? Is het te veel de waarheid waar ik mee afkom ofzo?

Moest ik mij echt aan plat antisemitisme schuldig maken, dan zou ik heel wat andere zever hier neerschijven en planten, dat is niet moeilijk, en ik zou verwachten van iemand als gij dat hij dat ook wel weet. Ik heb andere posten staan hier waar ik zelf op antisemitisme reageer.

Het feit dat gij zo heftig (en eenzijdig) reageert doet mij vermoeden dat gij andere motieven hebt.
Het geheel van uw uitlatingen is een overtreding van de wet op het racisme.

Laatst gewijzigd door grievous : 26 april 2010 om 06:36.
grievous is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 april 2010, 06:39   #352
grievous
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik denk dat ik meer succes ga hebben moest ik hier een pak individuen hier voor de rechter slepen ivm aanzetten tot haat , taalgebruik, oproepen tot geweld jegens de moslims, islam etc... Uw vriend Europahater op kop. En gij trouwens ook.

Ik hou mij daar niet mee bezig, ik probeer met hen te discussieren, daar zijn we voor hier trouwens. Maar als het moet zal ik net dezelfde strategie hanteren als gij, ook tegen u.

Ge kunt altijd inhoudelijk weerleggen wat ik zeg, daar zijn we tenslotte voor hier. Gij niet blijkbaar, dat is al ten overvloede gebleken.
Uw liefde voor de islamieen is gespeeld.Uw haat tegen de joden niet.
Met conspirationisten praten is tijdsverspilling.Men kan evengoed tegen een muur praten.
Oud 26 april 2010, 06:42   #353
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Gewoon een overroepen hype dus. Kijk maar eens hoeveel marchandise er van te koop is. De tientallen, misschien honderden uitgemolken documentaires. Wereldwijd is geen énkele genocide zo goed gedocumenteerd, dus bijgevolg wordt de holocaust aanzien als de ergste genocide, omdat zij de bekendste is.
Geen enkele documentaire zegt: ''De Holocaust is de allerergste genocide''.
Citaat:
Komt de joden de dag van vandaag wel héél goed van pas natuurlijk.
In Rwanda zaten we er met onze neus op (en we hebben het gewoon laten gebeuren), en het speelde zich af in de jaren 90. Wat wil zeggen dat daarover véél meer informatie zou moeten bestaan. But who gives a shit about Africa while there's a lot of Nazi-stuff out there to complain about. De holocaust is trouwens al j�*ren voorbij, in Rwanda en omstreken blijven de spanningen nazinderen. En toch, nog steeds nieuwe holocaust-docu's, terwijl er zelfs vanuit de media bijna geen letter gerept wordt over de toestand in Afrika. Gewoon opportunistische hypocrisie noem ik dat.
Juist omdat mensen als jij de Holocaust een sfeer van verdachtheid geven, blijft er vraag naar nieuwe documentaires.
Oud 26 april 2010, 06:45   #354
grievous
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik denk dat ik meer succes ga hebben moest ik hier een pak individuen hier voor de rechter slepen ivm aanzetten tot haat , taalgebruik, oproepen tot geweld jegens de moslims, islam etc... Uw vriend Europahater op kop. En gij trouwens ook.

Ik hou mij daar niet mee bezig, ik probeer met hen te discussieren, daar zijn we voor hier trouwens. Maar als het moet zal ik net dezelfde strategie hanteren als gij, ook tegen u.

Ge kunt altijd inhoudelijk weerleggen wat ik zeg, daar zijn we tenslotte voor hier. Gij niet blijkbaar, dat is al ten overvloede gebleken.
Uw liefde voor de moslims is gespeeld en uw haat voor de joden niet.En praten met een conspirationist is nutteloos;men kan evengoed tegen een muur praten.
Oud 26 april 2010, 06:45   #355
grievous
Banneling

Standaard

Citaat:

Uw liefde voor de moslims is gespeeld en uw haat voor de joden niet.En praten met een conspirationist is nutteloos;men kan evengoed tegen een muur praten.
Oud 26 april 2010, 06:48   #356
grievous
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door RodeLantaarn Bekijk bericht
Normaal rapporteer ik niet, maar voor u maak ik graag een uitzondering. Enjoy your ban.
Dat doet alleen maar lachen.Alsof een burger niet mag dreigen met een strafklacht.
Oud 26 april 2010, 06:50   #357
grievous
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik keer mij af van de walgelijke ideologie die het zionisme is. Straddle en co zijn trouwens geen jodenhaters, maar klagen het imperialisme van die verwerpelijke ideologie aan. Als marionet van de corporatieve media kan je natuurlijk niet veel anders dan in de waan blijven van de zionistische misdaad, he vriend.

Het streven van een volk naar een eigen staat is nooit walgelijk,laat staan misdadig.
Oud 26 april 2010, 06:52   #358
grievous
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zyklon B Bekijk bericht
Meneer is fier op het steunen van apartheid, illegale bezetters, oorlogsmisdadigers, etnische zuivering.

Met zen allen naar nl, met den bulldozer. We komen in vrede. Wij zijn de goede.

Al goed dat we zo'n infantiele redenering niet hebben als sommigen
Gegeven uw gebruikersnaam totaal ongeloofwaardig.
Oud 26 april 2010, 06:56   #359
Arouet
Burgemeester

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door grievous Bekijk bericht
Het streven van een volk naar een eigen staat is nooit walgelijk,laat staan misdadig.
He is niet het streven naar een eigen staat dat misdadig is maar wel al het leed dat ze anderen aan doen om dat doel te bereiken. Maar volgens die redenering hebben de Palestijnen dus ook het recht om raketten op Israël af te schieten, immers ze streven naar een eigen staat. Ik zelf ben tegen geweld van beide kanten maar als u uw ideologie doortrekt zult u ook de Palestijnen moeten steunen.
Arouet is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 april 2010, 06:57   #360
grievous
Banneling

Standaard

Citaat:
Alsof iedere 'rode' een aanhanger is van het nationalisme. Een tegenstander van oneindig onrecht, daarentegen. Het moslim extremisme is op zich niet goed te keuren, verre van. Maar de oorzaak van dat extremisme ligt net bij dat imperialisme.
Flauwe praat die de schuld voor alles altijd bij het westen legt.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:59.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be