![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#321 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
http://www.humo.be/tws/deze-week/139...ter-taboe.html http://brabosh.com/2009/10/25/slachtoffers-van-incest/ Groetjes aan Spip. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#322 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
zo zullen de moslims dat ook doen. Weet je waarom? Omdat wij allemaal mens zijn. Maar niet voor de linkse multiculturelen, die denken dat de Moslims supervredelievend zijn en nooit zulke stoute dingen zullen doen. Het zijn de linksen en Robbedoes die leven in een droomwereld. Niet ik ![]() Niet ik omdat ik wel weet hoe het werkt. Religies zijn altijd besmettelijk en wereldoverheersend, want de religies die dat niet waren, zijn ondertussen verjaagd door de religies die het wel zijn. Eigenlijk is het allemaal niet zo moeilijk om te begrijpen vind ik, maar de praktijk toont het tegendeel. Waarom? Geen idee, ik zal het maar op pure domheid houden. Komaan linkse multiculturele "intelligenten", laat eens zien waar ik hier ongelijk heb, ik daag u uit. ( ik zal me al voorbereiden op de meest onlogische onzin dat er nu weer uit gaat komen )
Ik hoor bij geen enkele partij. Wanneer ik ga stemmen, stem ik puur strategisch. Laatst gewijzigd door Seppe Cools : 26 april 2010 om 18:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#323 | |||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 26 april 2010 om 19:09. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#324 |
Partijlid
|
![]() Mijn laatste zin was er blijkbaar teveel aan voor Fallen Angel. Ik verschiet er niet van hoor.
Ik hoor bij geen enkele partij. Wanneer ik ga stemmen, stem ik puur strategisch. Laatst gewijzigd door Seppe Cools : 26 april 2010 om 19:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#325 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showthread....94#post4715194 Een hele eer aangezien ik enkel de beste (domste) replies daarin bewaar.
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 26 april 2010 om 19:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#326 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]() Het is zo dom dat het niet eens de moeite is om het uit te leggen. Leer lezen ofzo, vanaf post 322.
Ik hoor bij geen enkele partij. Wanneer ik ga stemmen, stem ik puur strategisch. Laatst gewijzigd door Seppe Cools : 26 april 2010 om 19:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#327 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Maar uit de goedheid van mijn hart wil ik je wel gratis en voor niks wat hulp aanbieden. Mocht je besluiten in te gaan op mijn uitnodiging in de draad over religie voor dummies, weet dan dat als je die onterechte hautaine praatjes (ik heb ze in vetjes gezet zodat je weet waarover het gaat) niet afleert, dat wel eens een stevige domper op je toekomstige academische carrière zou kunnen zetten. Dan word je die kerel die dienbladen afruimt in de cafetaria of boeken terugzet in de bib en tegen iedereen gefrustreerd verkondigt dat je niet bent afgestudeerd omdat je te slim was voor de proffen. Je hoeft me niet te bedanken, Seppe Cools! The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts. Bertrand Russell |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#328 | |||
Partijlid
|
![]() Citaat:
En als ik de B-tjes uit hun kot roep, dan zwijgen de A-tjes. Das een raadseltje. Citaat:
Citaat:
Weet je waarom? Omdat er nooit geld mee gemoeid was.
![]() |
![]() |
#329 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#330 |
|
![]() Een dooddoener van formaat. En gewoon onwaar. Denk je dat je grote idool Richard Dawkins in de hobbykamer gestudeerd heeft? Oxford en Berkeley, beste vriend. Einstein? Universiteit van Praag, Bern en Berlijn. Hawking? Cambridge. Michio Kaku? Berkeley, Princeton en New York. Moet ik nog even verder gaan?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#331 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Zelfkennis is het begin van de wijsheid.
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 26 april 2010 om 20:09. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#332 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#333 |
|
![]() Het aantal autodidacten die zelfstandig werkten in de geschiedenis van de wetenschap kan je op twee handen tellen. Als je Kaku leuk vindt, zal je vast ook Brian Greene weten te smaken. Oh ja, Seppe, hij werkt en geeft les aan de Columbia-hobbykamer.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#334 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() (ik denk dat Seppe uitvinders verwart met wetenschappers.... Seppe? Laatst gewijzigd door Cdude : 26 april 2010 om 20:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#335 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Garden shed uitvinders zijn van de 19de eeuw.
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). |
![]() |
![]() |
![]() |
#336 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#337 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Geeft jij mij nu een geslaagd mono-cultureel land. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#338 | ||
|
![]() Citaat:
Jij bracht Senegal naar voor als een democratisch land, waar een 'geslaagde' multi-cultuur en gelijkberechtiging heerst, die vergelijkbaar is met België. Dat werd dan even snel weerlegd, remember ? http://forum.politics.be/showthread....56&page=14#274 Citaat:
![]() Zo'n gezegend multi-cultuurparadijs waar poco's steeds met alle plezier naar verwijzen, laat Senegal dus maar even zitten. Eentje maar, Arti, dan houd ik voor altijd m'n mond, das beloofd. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#339 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En dan vraagt men zich af waarom Carman hippies haat. ![]() ![]() ![]() Misdadige struisvogelpolitiek. En dan te weten dat de holocaust ontkennen wél strafbaar is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#340 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |