![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben dat met je eens. Enkel naïviteit is vooral een punt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik ben een aantal jaren geleden zelf bijna 20 kilo afgevallen en doe nu veel aan sport (lopen en wielertoerisme). Het verschil in levenskwaliteit is aanzienlijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 28 april 2010 om 19:02. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
maar je hebt gelijk Groen! heeft haar initiële standpunten daarover gewijzigd, dat is een evolutie die alle groene partijen doormaken in Europa (zie ook de dispensatie Halsema in Nederland), mag ik toch opmerken dat erbij Groen! een véél grotere afwisseling is van parlementsleden dan bij de anderen (alle, buiten Mieke Vogels en Bart Staes zijn alle parlementaire aan hun eerste termijn bezig...) En Groen! is nog steeds uiterst basisdemocratisch zeker in het opstellen van hun programma en de kieslijsten Citaat:
Citaat:
Dat snap ik écht niet, hoe leuk ge Dewever vindt, en hoe hard ge ook vindt dat er verandering moeten komen in de Belgische structuren, de NVA heeft een anti-emancipatorisch programma dat slecht is voor de mensen en milieu van Vlaanderen én België Laatst gewijzigd door toccata : 28 april 2010 om 19:07. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niets menselijks is mij vreemd. ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | ||
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#109 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik geloof gewoon niet meer in 'de Belgische structuren', en evenmin in 'België'. Voor 'het milieu' en voor 'de mensen' zijn die alleszins niet goed. Ik kan evenwel moeilijk voor VB stemmen, hé, hoewel ik moet toegeven dat ik bijvoorbeeld ook wel gewonnen ben voor een republikeinse staatsvorm, én de invoering van het BROV. Mocht Groen! een paar kilometer naar links opschuiven, en er bovendien mee ophouden zich aan 'België' vast te klampen, krijgt die partij gegarandeerd mijn stem. In een onafhankelijk Vlaanderen zou ik in geen geval op één van de huidige V-partijen stemmen, dat staat wel vast.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 28 april 2010 om 19:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | |
|
![]() Het kan niet genoeg gezegd worden dat Gennez enkel en alleen CD&V-voorzitster is geworden omdat men een zoenoffer moest geven aan de CD&V-vrouwen omdat er maar één CD&V-vrouw minister was geworden in 2007. Dat deze excuus-truus nu ook nog es tot boegbeeld wordt gebombardeerd, slaat alles. Dan heb ik het toch meer voor iemand als Leona Detiege (SP.A) die tenminste op eigen kracht is opgeklommen destijds.
![]() |
![]() |
![]() |
#112 |
Minister-President
|
![]() Marianne Thysen zal je wel bedoelen ipv Genez.
Haar daar juist bezig gezien in Ter Zake samen met Yves Leterme, toen journalist Tim Pauwels graag vroeg van 5 minuten politieke moed en wie gelooft die mensen nog kwam ze wat in de moeilijkheden maar in nog geen fractie van een seconde nam Lertme de fakkel over door volgens hen positieve punten op te noemen: zoals oa de goede aanpak van de bankencrisis. De leuze van Thysen was in alle geval weer verantwoordelijkheid.
![]() |
#113 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
*de kernuitstap (het uitstel ervan is nog niet gestemd in het parlement, ergo de oudste kerncentrales gaan voorlopig toe in 2015 ![]() ![]() *de klimaatdoestellingen *asiel: eindelijk een menselijke oplossing? *de puinhoop op justitie *armoedebeleid Wilt ge écht een rechtsliberale partij daarvoor in een zetel zetten? Echt? Is het communautaire u zoveel waard? Laatst gewijzigd door toccata : 28 april 2010 om 19:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Meer Vlaanderen is ook gewoon een rechtser beleid want bon dat is nog altijd de belangrijkste motivatie voor een staathervorming al het gelul over "systemen" ten spijt, naast het feit dat CD&V in Vlaanderen alleenheerser is en in België niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zou een politieke partij willen vinden die anti-kapitalistisch, republikeins, direct-democratisch, pacifistisch, anti-racistisch, anti-xenofoob en Vlaamsgezinder dan de N-VA durft zijn. Ik zit dus met een enorm dilemma. Wat zou u mij aanraden?
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Of Helga Stevens? Liesbeth Hoomans? Tine Eerlingen?
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 28 april 2010 om 19:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | ||
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
Laatst gewijzigd door Den Ardennees : 28 april 2010 om 19:59. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
SP.a lijkt zichzelf te willen vernietigen, en ik ga ze niet tegenhouden. Mochten de klein-linkse Vlamingen ook 'Vlaams' durven zijn, dan zouden ze op mijn sympathie, en wellicht ook mijn stem kunnen rekenen, maar dat zit er helaas niet onmiddellijk in, hé? Ik kan het ook niet helpen, maar de strekking Meervoud/V-SB vind ik de meest aantrekkelijke. Spijtig genoeg komen die niet bij de verkiezingen op. Of vergis ik me, en is er toch nog hoop in deze *grafstem* duistere tijden?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#120 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Het zegt eigenlijk genoeg dat ze Muyters bij VOKA moesten wegplukken om een tweede minister te vinden. Ze hebben nog bekwame (en belangrijker: bekende) figuren in de parlementen: Sarah Smeyers trekt ongetwijfeld de Oost-Vlaamse kamerlijst, Jan Jambon de Antwerpse, tafelspringer Ben Weyts die in BHV (ironie...) In het Vlaams parlement heb je naast Dewever ook Kris Van Dijck, parlementsvoorzitter Peumans en BV Demesmaeker, maar de rest weegt voorlopig te licht. Ik voorspel dus dat Bourgeois de West-Vlaamse Kamerlijst zal trekken en zich daarna doodleuk zal laten opvolgen (net als Frank Vanhecke vorig jaar, W-Vlaanderen is blijkbaar een moeilijke provincie voor Vlaams-nationalisten) Tenzij N-VA een vertrek uit de Vlaamse regering voorbereidt? Om nog maar over Limburg, Leuven of Brussel te zwijgen... Toch jammer dat Willem-Frederik Schiltz in Antwerpen woont....
Bart De Wever is te groot voor een klein land als België. Daarom wil hij het splitsen. Laatst gewijzigd door Julianus : 28 april 2010 om 20:22. |
|
![]() |
![]() |