![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Burgemeester
|
![]() Vandaag in Brussel stad enkele kerels bezig gezien die in een parkeergarage alle belgisch-vlag stickertjes op wagens met een VL sticker aan het overkleven waren....
eigenlijk een zéér toffe aktie in de rand van het BHV gebeuren ! kan er me iemand zeggen waar ik goedkoop aan een grote hoeveelheid VL stickers kan geraken ?? k'zou die mannen hun aktie wél willen voortzetten in de ganse regio brusselse-rand, surtout voor het overkleven van die onnozele belgische driekleurstickers ! ![]()
Pecunia non olet! Laatst gewijzigd door DONG ZHUO : 3 mei 2010 om 00:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Burgemeester
|
![]() Die kun je krijgen bij een VB secretariaat ( Denk ik ) .
Zelf zoek ik er ook al lang . |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Minister-President
|
![]() Kunde dat niet via VB site of de site van de vlaamse beweging?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Nogal onnozel. Laat mensen plakken op hun auto's wat ze willen, al is het nog zo dwaas. Plak het liever op je eigen auto, en deel de stickers uit aan vrienden en familie die het op hun auto willen plakken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
http://www.taalaktiekomitee.org/hoofd.htm Ga naar Materiaal-winkel en klik dan op Zelfklevers. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In de strijd om Belgen te koeieneren is dat een luxe die voor ons te duur is. Ze mogen al blij zijn dat we de wagens met een B niet in brand steken.
Laatst gewijzigd door Xenophon : 3 mei 2010 om 07:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Ik vind het trouwens beledigend dat ze de vlaamse leeuw voor een zoeen actie misbruiken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je blijft van andermans goed af met je poten. Zelfs, of bijna zeker en vast, als die andere niet van jouw gedacht is. Als ik het zou zien gebeuren, ik bel de flikken, en ik zal de daders op een afstandje volgen tot de flikken hem te pakken hebben. En het spijt me erg dat ik zoiets moet zeggen en doen als flamingant. Niet dat ik me erover schaam: elke maatschappij heeft zijn persentageke psichopaten.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zie dat zo al gebeuren. Hallo? Met de politie... Ja meneer, het is de schoofzak hier, ik wil een kriminele aktie van een psychopaat aangeven. Ja, zeg het maar. Hij plakte een sticker op een auto meneer. ?! Wat? ... Laatst gewijzigd door Xenophon : 3 mei 2010 om 09:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waar is de tijd dat je de parking van De Efteling en andere pretparken niet kon oprijden zonder achteraf een sticker van het desbetreffende pretpark op je wagen te vinden. Niet erg prettig, maar om het nu vandalisme te noemen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En wat vindt je van de term 'kriminele psychopaten"?
Laatst gewijzigd door Xenophon : 3 mei 2010 om 10:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
(en nu krijg ik braakneigingen, omwille van de lul die ik hiermee siteer) (*) Voor mijzelf is mijn auto en mijn motorfiets een vervoer- en/of amuzements-middel. Als er een kras op komt of een bluts, dan zorg ik ervoor dat dit niet leidt tot vervelende roest, maar uitblutsen voor een klein blutske is overbodig. Maar ik respekteer andere mensen, zowel zij die hun auto beschouwen als een naftgod, hem twee keer per week wassen enz. als zij die er al dan niet een politieke, publisiteits- of wat dan ook boodschap, die de hunne niet is, er niet opwillen.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je bent even te vlug. Je hebt het niet gesnapt, of je weet niet van die woorden van plaatsvervangende schaamte.
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Farage verweet Van Rompuy het charisma van een dweil en het uitzicht van een bankbediende te hebben. De Britse nationalist noemde Van Rompuy ook nog de 'sluipmoordenaar van de Europese democratie en de nationale staten'. 'Ik vond dat niet leuk, maar kreeg wel plaatsvervangende schaamte. Wat een zielig persoon! Ik heb op zijn Brits gereageerd: flegmatiek', stelde de gewezen Belgische premier.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Waarschijnlijk gestopt omdat mensen daar niet al te blij mee waren. Ik weet zeker als een pretpark een sticker op mijn auto plakt dat ze een klacht aan hun broek krijgen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
|
![]() Mijn mening is nogal duidelijk:
Ik ben er tegen om andermans goed te besmeuren. Ook met de vlaamse leeuw, hoe graag ik hem ook zie... Ni meer, ni minder... Echter: ik lach mij dood als een morgen de wagens van walen worden bekrast, gevandaliseerd of in brand gestoken door het feit dat er een leeuw op hangt...het zal misschien gedaan zijn met mijn spiksplinternieuwe Mercedes Benz 220E avandgarde/cuir/navi te bekrassen in de parking van "place cathedrale" omdat er een VL ophangt. Misschien een oplossing om de VL rijders te beschermen tegen vandalisme....verplicht iedereen met een VL en/of leeuw te rijden in België... ![]()
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me Laatst gewijzigd door Fieseler : 3 mei 2010 om 10:55. |
![]() |
![]() |