![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() heeft er al eens iemand van jullie nagedacht over het leed van de slachtoffers ? Van de nabestaanden ? Van de naasten ?
Gaan jullie der nog wat mee lachen en politieke spelletjes mee spelen ? Jullie zijn ziek.
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
#22 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#23 |
Europees Commissaris
|
![]() Voor mij zijn diegenen die schieten ziek... Niet diegen die erover spreken...
Hoewel ziek, dat is relatief natuurlijk he... Een Vlaams Blokker die iemand neerschiet(scheit) kan je moeilijk ziek verklaren, dat is de normale gang van zaken...
#24 |
Banneling
|
![]() Ons programma? Waar staat dat wij mensen willen ombrengen? Zelfs tussen de regels kan men dat niet lezen!
Mensen uitwijzen als ze illegaal hier verblijven dat is een andere zaak natuurlijk... Maar dat is dan ook niet meer dan normaal... En neen het Vlaams Blok verliest hier geen stemmen bij, haha, wie dat denkt gelooft nog in sprookjes! |
![]() |
![]() |
#25 |
|
![]() Van jou verschiet ik van niks meer Piano. Dat de anderen daar aan meedoen wel.
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() Moest er vroeg of laat van komen en lachen met de slachtoffers doen we niet , maar een cafe delen met een blokker
![]() ![]() wel op Canvas en Telefacts wat soortje die blokkerrs zijn die ganse dagen op cafe rondhangen en hele dagen stomdronken aan de toog hangen ![]() De man zal gisteren de invasie van de Israeli bij de Palestijnen hebben gezien en de blokker zal gedacht hebben (-desillusies ) dat hij wat kin gaan zuiveren, de Jodenjacht zoals in 40-45... Maar nu moetenw we zwijgen , of op ons smoel , was de blokkers nu doodgeschoten door een Marokkaan, het forum zou te klein zijn geweest en de makak zou de doodstraf moeten krijgen, maar niet voor eigen volk blijkbaar.... geef gas Canvas , Bracke ,... maak ze af.... drugsdealers, moordenaar, pedo's.... de show kan beginnen |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
#28 |
Banneling
|
![]() Mens zegt zijn gedacht en wat kijg je in de plaats , wat kogels en vergeet de petise nie te tekenen :
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#29 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
#30 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#31 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik heb dat niet beweerd. U weet zelfs niet wat U schrijft. Zo gek bent U! |
||
![]() |
![]() |
#32 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#33 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
maar soit, de bewering van het Blok dat de criminaliteit niet daalt wordt hier alleen maar meebevstigd, werlliswaar met een wrang bijsmaakje ![]()
![]() |
![]() |
#34 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#35 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Losweg zou ik een 10-tal echte gangsters kunnen opnoemen die lid zijn van de partij. Uiteraard zal ik dit niet doen, de partij zou me maar al te graag een proces aan de broek smeren ? Geld en advocaten hebben ze zat ! Als het gaat om het personeelsbestand en mandatarissen heb ik met mijn 10 vingers niet genoeg... ![]() |
|
![]() |
![]() |
#36 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Als U de waarheid spreekt moet U niet bang zijn van processen, of denkt U dat de rechters niet eerlijk zijn mischien? ![]() |
||
![]() |
![]() |
#37 | ||
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Trouwens, zo'n uitspraak kan soms een omgekeerd effect hebben; wat je hier zegt is genoeg om je voor te rechtbank te dagen wegens smading en eerroof. |
||
![]() |
![]() |
#38 |
Banneling
|
![]() Maar geloof me dat dit bij elke partij zo is maar bij het Vlaams Blok zitten mensen die misschien een vechtpartij op hun geweten hebben en wat dan nog, wettige zelfverdediging is nog steeds niet verboden (alhoewel).
Bij de PS zijn mensen voor de rechter gesleept oor miljardenfraudezaken en die worden doodleuk in de doofpot gestoken, dat is wel iets anders dan een vechtpartijtje... Maar doe maar voort, de bevolking weet wel beter, bewijs....13 juni 2004! |
![]() |
![]() |
#39 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Vlaams Blokker schiet iemand neer=> reactie Vlaams Blokkers: je mag niet veralgemenen,...kronkel,...kronkel,....
![]() |
![]() |
#40 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Als het de normale gang van zaken is geef dan voorbeelden uit het verleden |
|
![]() |