![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Inderdaad...hij laat iedereen kouT De Wever doet het voorlopig schitterend. Ergens anders op dit forum heb ik gesteld: "wacht maar tot ze hem in het cordon de velours (een afgezwakte cordon sanitair) zetten"...welnu: gisteren op de zevende dag was het al prijs...geen NVA meer op TV of enkel nog in de marge en dan nog liefst negatief. Dit was een klein voorproefje (waarschuwing?) van het establishment. We zullen zien waar De Wever staat binnen twintig jaar. Let op: Noch vriend noch vijand kan FDW van enige woordbreuk in zijn lange carrière beschuldigen (een unicum in onze politiek), bij Bart moeten we er al drie grote vergeven...hetgeen ik graag doe. BTW: ik hoop dat Bart een even grote en vruchtbare carrière tegemoet gaat als Filip...we'll see... Ikzelf zie hem zo'n beetje als de tweede trap van onze drietrapsraket richting onafhankeljkheid. PS: over onderlijfje wil ik eigenljk geen letter vuilmaken...da's zo'n beetje als Eddy the eagle vergelijken met Eddy Merckx.
![]() |
![]() |
#103 | |||||||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Face it, net iets meer dan de helft van de parlementaire partijen was vertegenwoordigd in dat debat. Van een cordon is helemaal geen sprake Ik blijf trouwens betwisten dat het cordon (dat niet ondemocratisch is) een gevolg is van jullie Vlaams-Nationalisme Citaat:
Citaat:
![]() ![]() Dewinter heeft al verschillende keer zijn woord gebroken en een inhoudelijk bocht genomen (niet dat er iets mis is met het licht zien é) Citaat:
Je moet weten wat je wil, ofwel had zijn carriere zin en heeft hij (delen) van zijn programma verwezenlijkt (wat dan meteen betekent dat de 'traditionele partijen' wel het 'lef' zouden hebben om de dingen aan te pakken) ofwel zijn de problemen erger dan ooit (wat ik denk ongeveer het huidige discours is vn uw partij) en heeft hij met zijn getier en geprovoceer niets bereikt Citaat:
![]() |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De VRT is er enkel op uit om te zorgen dat er niets zinnigs kan en mag gezegd worden, door voortdurende onderbrekingen en allemaal véél te korte stukjes om ook maar iets dieper op iets in te gaan. En liefst enkel mensen uitnodigen waarvan ze weten dat ze geen potten zullen breken... Gewoon beschamend! Een echte snertvertoning is het geworden. En dezelfde bende die daar aan het werk is zal ons weer vragen om voor hen te stemmen, uiteraard. Zo te horen, aan beide zijden van de taalgrens zijn er veel mensen die die "5 minuten moed" om tot aan het stemlokaal te sukkelen niet meer zullen hebben... Het haalt toch niets uit. Laatst gewijzigd door andev : 3 mei 2010 om 09:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vooral blijven verder ploeteren met de bende hulpeloze hypocrieten die we nu hebben, d�*t is het doel dat we voor ogen moeten hebben nietwaar? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Blokwatch? Even hoog aangeschreven als de koran zeker?
"Wat u moet weten over alle andere partijen" zou ook heel interessant zijn hoor! Laatst gewijzigd door andev : 3 mei 2010 om 09:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Merckx = typisch Belgisch, leugens en bedrog. Laatst gewijzigd door Xenophon : 3 mei 2010 om 09:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En veel Europese landen zullen ondertussen ook wel in die richting denken, na alle miserie die ze ondertussen over de vloer gekregen hebben - en dat is nog maar een begin. Ze kunnen het echter niet zo duidelijk formuleren want anders zijn ze racisten! Nee, we mogen ervan uitgaan dat "blank Europa" op hun blote knieën hun verrijkers aan het bedanken is voor hun komst! Nog eens kijken na al wat er zoal regelmatig gebeurt in de landen rondom ons: niets dan "peis en vree". |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het was anders wel het moment geweest om er ook de NVA, het VB en LDD bij te sleuren! Gaan ze niet akkoord met wat die zeggen moeten ze ze maar afbreken en bewijzen dat ze ongelijk hebben! Precies wat moeilijk echter, dus... ze niet uitnodigen is handiger... en hypocrieter. Dat laatste woord is de samenvatting van dat hele gedoe. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Over BHV maken ze nu al veertig of meer jaren ruzie. Kwamen ze nu toch juist een paar dagen tekort zeker, om het op te lossen! "Oplossen" in hun taaltje betekent natuurlijk: blijven jaren voor ons uit schuiven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | |
|
![]() Citaat:
Hoevele miljarden heeft het het regime de afgelopen twintig jaar gekost om FDW te bekladden, besmeuren, intimideren, diaboliseren, uitsluiten, cordoniseren met eindeloos herhaalde leugencampagnes. En dan niet verder komen dan dit soort Humo-misgeboortes? Is dat geen pluim op de hoed van een man met het postuur van een FDW? me like... ![]()
![]() |
![]() |
#115 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"Weblog tegen haat en racisme, voor solidariteit en verdraagzaamheid"... Is het van dat soort multiculzeikerds dat we de "waarheid" zullen vernemen denk je? Ik ken de details niet, interesseert me eigenlijk niet, één individu tussen de duizenden die hier rondlopen zal het verschil niet maken... Maar als er "tien stemmen voor waren en zes tegen"... vermoed ik dat het ging om mensen die meer op de hoogte waren van de echte feiten omdat ze er dichter bij stonden en het konden weten... Wanneer ik lees bij hun kommentaar op Verreicken" Hij heeft zijn vrouw afgetroefd op straat enz" zonder verdere uitleg, heb ik de waarde van het artikel al door! Waarom hebben ze het niet over het feit dat die hoogstaande dame van de rechtbank zelf een verbod had gekregen om in de nabijheid van haar eigen kinderen te komen? Waarom had ze een bus traangas in haar handen??? enz Te verwaarlozen details die niet passen in het kraam? Laatst gewijzigd door andev : 3 mei 2010 om 10:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daarom dat FDW zo dikwijls in het nieuws komt, terwijl er genoeg in het parlement en in andere instellingen zitten die we helemaal niet kennen of bijna nog nooit gezien of gehoord hebben! Zoals bepaalde VB's. Ze moeten eerst aangereden worden of overvallen voor ze eens in de krant verschijnen...op het politieke vlak natuurlijk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Met die "onnozelaar" had ik het niet op FDW, mocht er verwarring zijn, maar op diegenen die die groet maakt. Hij zou toch moeten weten dat al de anderen gerust hetzelfde zouden mogen doen zonder dat er een haan naar kraait maar dat er altijd wel iemand op de uitkijk zit voor het geval ze het VB erbij kunnen lappen. Allemaal zever in paskjes, dat wel, maar men moet onze vastgebeitelde hypocrieten zo weinig mogelijk de kans geven om dat spelletje te spelen, want dat is dan het enige waar ze aandacht voor hebben! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zelfs twee % van de stemmen is een enorm resultaat. Ik moet dan ook concluderen, het VB is zo Vlaams dat men er schrik van heeft. De NV-A is zo Vlaams dat ze die er graag bij pakken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | |
|
![]() Citaat:
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me Laatst gewijzigd door Fieseler : 3 mei 2010 om 10:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#120 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |