![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#2421 |
|
Staatssecretaris
|
Ik wist het, dat er wel iemand dat ten berde ging brengen.
Maar ik reageerde vooral op : "Maar waarom toch, krijgen meer mensen iets tegen allochtonen" Maar soit, mijn post is toch alles omvattend? èn we moeten de islam niet èn we zijn platte racisten. Zo heb je het toch graag?
Are we not savages innately destined to maim and kill? blame it on the environment, heredity or evolution - we're still responsible our intelligence may progress at geometric rates yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES! |
|
|
|
|
|
#2422 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Niet open staan? allemaal? Voor jezelf spreken dus maar, want... De feiten. De vijf populairste platen uit ons Nederlandse cultuurgebied. 1) Yes-R & Soesi B - Hey Schatje (8 miljoen maal bekeken) ISLAM? http://www.youtube.com/watch?v=229IVeufaSU 2) Jeroen van der Boom - Jij bent zo (6,6 miljoen maal bekeken) http://www.youtube.com/watch?v=nDCQtHygN1A 3) Darryl ft Ali B, Soumia & Rio – Eeyeeyo (6,2 miljoen maal bekeken) ISLAM? http://www.youtube.com/watch?v=b_4LmwmQqrA 4) Yes-R - Uit Elkaar (5,8 miljoen maal bekeken) ISLAM? http://www.youtube.com/watch?v=91k_lJeeYxk 5) Yes-R ft Sjaak - Dubbel O (5,8 miljoen maal bekeken) ISLAM? http://www.youtube.com/watch?v=SuFa49ofn_c Blijkbaar zijn 'islamieten' behoorlijk succesvol én populair in onze cultuur. Het is eerder de witte 'niet-islamitische' Vlaamse cultuur die weinig te bieden heeft momenteel. English please. Leermoment? Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 3 mei 2010 om 10:06. |
|
|
|
|
|
|
#2423 |
|
Parlementslid
|
Het lijkt mij in ieder geval overduidelijk dat de Allochtone Moslimgemeenschap hier, in onze streken, sinds decennia de ‘Koekoektechniek’ toepassen. Daardoor worden volledige wijken van hun traditionele autochtonen ontdaan er worden massaal door Allochtone Moslims vervangen.
Idem voor de ‘Sociale woningen’ welke, omzeggens exclusief voor de ‘migratiebevolking’ runnen. Op deze manier ontstaat discriminatie ten opzichte van onze eigen bevolking. Daar nog niet alle autochtone 'nesten' werden bedient, zijn de 'Moslima' haastig bezig, zoveel mogelijk Moslimleven aan het aanmaken, waarschijnlijk onwetende dat +/- 80% hiervan een vrij sombere toekomst tegemoet gaat. |
|
|
|
|
|
#2424 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Op dit forum kan je niets komen doen als je niet op vragen wil antwoorden die men je stelt. Vooral als je zelfs geen reden hebt.
|
|
|
|
|
#2425 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Of is deze posting niet van jou misschien?
|
|
|
|
|
#2426 |
|
Provinciaal Statenlid
|
Gij leeft hier van opzettelijke misinterpretaties om anderen den boom in te jagen.
Probeer eens gewoon een discussie op te bouwen ipv altijd te moeten aantonen wie de slechterik is door de dommerd uit te hangen.
|
|
|
#2427 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Nee, jij verdraaid de woorden van mensen en beledigd ze dan keer op keer.
Je beweerd constant dingen die ik helemaal niet gezegt heb. En als men jou er dan op wijst krijg je de volle lading.
|
|
|
|
|
#2428 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Drie d-t fouten in 1 post. *knip*. Laatst gewijzigd door ondineke : 3 mei 2010 om 18:21. Reden: Gelieve persoonlijke aanvallen achterwege te laten, a.u.b. |
|
|
|
|
|
|
#2429 |
|
Provinciaal Statenlid
|
Als de inhoud nu nog op iets sloeg waren die koeien van fouten misschien ietsje meer onzichtbaar geweest.
|
|
|
#2430 |
|
Banneling
|
Daaaat verdieeent een bloeeemetjeuuuu
![]() (hoezo "was" ? ) Laatst gewijzigd door ondineke : 3 mei 2010 om 18:23. Reden: Zie commentaar bij oorspronkelijk bericht |
|
|
|
|
|
#2431 |
|
Global Moderator
|
Ongeacht of jullie het nu eens zijn (of niet) met wat in deze discussie gezegd en gezwegen wordt:
laat het gespeel op de man achterwege, als dat even kan. |
|
|
|
|
|
#2432 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
"Natuurlijk zijn het nog feiten. Jij stelde dat dit de realtiet is : "Als je hoe de realiteit ziet? Wat bedoel je precies hiermee? Deze lijst van feiten zijn geen fabeltjes en zijn dus de realiteit." Ik stel dat dit een realiteit is en leg uit waarom. "Deze feiten zijn een realiteit. Deze feiten werden eerst door een dagblad uit meerdere feiten geselecteerd. Daarop koos jij deze feiten uit de meerdere feiten van een dagblad." |
||
|
|
|
|
|
#2433 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Heb je iets tegen allochtonen die geen perfect nederlands kunnen?
|
|
|
|
|
#2434 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
*Moderator vraagt*: Zo beter?
Laatst gewijzigd door ondineke : 3 mei 2010 om 18:25. Reden: Zie commentaar bij oorspronkelijk bericht |
||
|
|
|
|
|
#2435 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#2436 |
|
Banneling
|
He, wat alleraardigst. Deze oeverloze rond de pot draaiende non-discussie over de realiteit versus een realiteit heb ik hier pas een aantal maal voorbij zien komen. Bepaalde mensen houden blijkbaar heel erg van zichzelf eindeloos herhalen.
|
|
|
|
|
|
#2437 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Gezien het onderwerp van de draad; vermoed ik dat je probeert om een realiteit weer te geven die verklaart waarom er meer mensen iets zouden krijgen tegen allochtonen. Ik vermoed dus dat je een realiteit probeert weer te geven die de allochtonen in een slecht; negatief daglicht plaatst. |
|
|
|
|
|
|
#2438 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#2439 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
realiteit wordt bepaalt door wat controleerbaar is, meetbare feiten! Zeggen dat iemand de realiteit manipuleert om mensen in een slecht daglicht te zetten is de werkelijkheid ontkennen! Ik kan daar een recent voorbeeld van geven, ik loop met dochter door de stad en een auto stopt waar vier jonge kerels uithangen. Vanuit de auto roepen ze beledigende taal, seksueel getinte opmerkingen, een ervaring die ik trouwens met andere vrouwen deel die met hun dochters op stap zijn. Dat is ook logisch, wat doen wij zonder grondige reden op straat he Artisjok? Dan geef je er toch aanleiding toe om samen met dochter geledigd te worden,uiteindelijk lopen wij als schaamteloze dieren over straat! Of heb je niet goed geluisterd naar de haatpreek van Taouil? Dat zet jongeren ertoe aan zichzelf zo te gedragen dat vrouwen die met volwassen dochters rondlopen, door snotneuzen gore opmerkingen krijgen, en dan helpt het echt niet wanneer je zegt" daarover mag je niet praten want dan zet je mensen in en slecht daglicht!" Dat doen die mensen zelf! Zeggen dat je daar dan vooral over moet zwijgen is prietpraat,door dit gedrag krijgen anderen een bloedhekel aan die gastjes met hun grote bekken in auto's zonder ook maar enig respect voor vrouwen! Het moest eens omgekeerd zijn, jongeren die moslima's beledigen op straat, dan wordt er niet gezegd dat je moet zwijgen om die mensen toch maar niet in ene slecht daglicht te zetten, je moet mesjogge zijn om die zelfcensuur op te leggen! |
|
|
|
|
|
|
#2440 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Dus uit het feit dat jij (of was het toch je dochter?) recentelijk een keer 'aandacht' krijgt van 4 jonge mannen, zou ik de conclusie moeten trekken dat 'mensen' iets zouden krijgen tegen 'allochtonen'. Incidentenrethoriek. Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 3 mei 2010 om 23:47. |
|
|
|
|