![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#21 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
Minister-President
|
Gaat het forum nog verder dan 2003?
|
|
|
#23 |
|
Lokaal Raadslid
|
Bedoelt u 2003 na Christus?
Overigens eet ik af en toe graag salaat.
Stop de islamisering!!! Ik ben islamofoob en daar ben ik fier op!!! Dit is ONS land. Laatst gewijzigd door Vlaamse Patriot : 4 mei 2010 om 14:36. |
|
|
|
|
|
#24 |
|
Banneling
|
Ik tel maar vier zuilen. En Eckhart Tolle is de nieuwste profeet.
|
|
|
|
|
|
#25 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Wanneer je wilt bekeren is dit je goed recht maar plaats je relaas dan onder religie? Ik heb aan deze vorm van dawa echt geen nood,dit kan beter verplaatst worden naar religie, met samenleving of maatschappij heeft dit totaal niets te maken! |
|
|
|
|
|
|
#26 | ||
|
Partijlid
|
Citaat:
Nu we dit weer allemaal weten, beste multicultureeltjes, zou het ook weer een beetje duidelijker moeten zijn waarom de Islam zo gevaarlijk is. .... ach ja, de multicultureeltjes zullen Mustapha waarschijnlijk weer een extremist vinden zodat ze het probleem weer niet moeten erkennen. @ Mustapha, uw gedachtegoed past niet samen met het vrije denken van de Westerse samenleving. Dus ga terug naar uw land of geef uw democratisch rechten af. Of pas u gewoon aan en steek uwen Allah waar het licht niet schijnt. Allah is Achterlijk Achterlijkheid is ongezond voor de intelligentie van de mensheid. Citaat:
Dat is wat Islam is. Het is ofwel Islamitische samenleving, ofwel Westerse samenleving. Wie denkt dat het gaat om Islam vs Christendom moet zich nog maar eens beter informeren.
Ik hoor bij geen enkele partij. Wanneer ik ga stemmen, stem ik puur strategisch. Laatst gewijzigd door Seppe Cools : 4 mei 2010 om 15:54. |
||
|
|
|
|
|
#27 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#28 | |
|
Minister
|
Citaat:
Om maar te zwijgen van het begrip 'wijsheid'. Zo toont het huwen van een Muzelman met een niet-moslim vrouw zijn goede karakter. Een Muzelvrouw die trouwt met een niet-moslim man toont haar slechte karakter. |
|
|
|
|
|
|
#29 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#30 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Parlementslid
|
Haha, ja ik denk dat ik 'em snap. Salaat, dat klinkt precies gelijk 'salade' of 'sla' in het Nederlands. Hihi, die klankgelijkenis heb je mooi in de verf gezet.
|
|
|
#33 |
|
Banneling
|
In het jaar onvrijwillige forumafwezigheid ben ik veranderd op een manier die mij niet aanstaat. Daarom stel ik mij de vraag:
Hoe kun je nu je leven laten bepalen door een boek dat eeuwenoud is, waarvan de schrijver onbekend is, terwijl ieder bewijs dat je ook maar enig voordeel haalt uit een hele leven op die voorgeschreven manier doorbrengen ontbreekt? (Ik denk dat ik het eigenlijke antwoord ken: angst voor de dood.) |
|
|
|
|
|
#34 |
|
Partijlid
|
Ik vrees dat "opvoeding" een juister antwoord is, en dat is veel gevaarlijker en een veel groter probleem dat iedereen, zeker de Multiculturalisten, zwaar onderschatten.
|
|
|
#35 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
|
|
|
|
#36 |
|
Europees Commissaris
|
Is dat geen contradictio in terminis?
|
|
|
#37 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#38 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#39 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Dus wanneer een moslima huwt met een niet moslim betekent dit dat ze kinderen zal krijgen die niet worden opgevoed tot gelovige moslims, omgekeerd stelt dat probleem zich niet. |
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
|
Reageert anders op een topic van 7 jaar gelede..
|