![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#421 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die optie overweeg ik momenteel. Alhoewel ik mij er niet bijster gelukkig bij voel.
![]()
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
![]() |
![]() |
![]() |
#422 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als er geen structurele hervormingen komen zullen die 12 miljard ons ook niet helpen.
![]() |
![]() |
#423 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#424 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#425 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#426 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#427 | |
|
![]() Je weet best dat men geen keuze heeft, het beste voorbeeld is wel Dedecker, al evenzeer een éénmanspartij als Lijst Dewever.
![]() |
![]() |
![]() |
#428 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Klopt maar dat ze ons dan de dure woorden en beloftes besparen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#429 | |
|
![]() het is alleszins niet het VL. Belang dat dit tegenhoudt hoor. Maar zoals je weet: als het Belang zegt dat de aarde rond is, dan zullen de anderen sowieso zeggen dat ze plat is.
![]() |
![]() |
![]() |
#430 |
Europees Commissaris
|
![]() Alle, Bourgeois maakt het nóg gortiger, hij wil de WVL lijst trekken, maar zegt wel dat hij niet gaat zetelen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#431 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#432 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Als ge nog geen jaar geleden verkozen zijt én minister bent moet je geen lijsten gaan trekken, en al zeker niet als je niet wil gaan zetelen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#433 |
|
![]() Kijk ook eens naar de lijsten van de andere partijen....
Wanneer men in de loop der jaren vaststelt dat het samenwonen van volkeren alleen maar tot onenigheden en misbruiken leidt, territoriale grenzen niet meer geëerbiedigd worden, noch de grondwet die de samenwoners zou moeten binden, kan men beter scheiden vooraleer het tot bloedvergieten komt. Vlaanderen met zijn hoofdstad Brussel, neemt dus vanaf deze moment alle machten die een staat nodig heeft om zijn bestaan te verzekeren en trekt zijn grenzen waar deze laatst onderling zijn overeen gekomen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#434 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#435 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#436 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik wil, per grote uitzondering, even ernstig zijn en een beetje van op afstand mijn gedacht zeggen over dat jobhoppen.
Ze hebben het allemaal gedaan, de rapsten het eerste. Vanaf het moment dat ze konden, dus vanaf er gekozen kon worden voor het Vlaams parlement. Ze hebben dan allemaal toegegeven dat dit niet zo fair is, en dat het best zou stoppen. Maar heeft de meerderheid een wetsvoorstel gestemd gekregen ? Neen. Een ander aspekt: welke partij, of welke soort partij, kan het gemakkelijkst zo'n verbod op jobhopping verteren ? Antwoord: de grootste partij, en de partij met de breedste en diepste achterban. Welke zijn dan die partijen, groot en met achterban ? Antwoord: de tsjeven, de sossen en de baronblauwen. Laatste vraag: waarom hebben zij dat voorstel er dan niet doorgekregen. Het antwoord op deze vraag, laat ik aan het forum. Mijn konkluzie is wel: verwijt de jobhopping van dit moment, voor deze verkiezingen, niet aan de 'kleinere' partijen. Tenzij je natuurlijk echt de bedoeling hebt om de persoon en de partij af te breken, zelfs met non-argumenten; maar dan ben je aan politiek aan het doen, op een heimelijke manier. Ik strijd liever met open vizier.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#437 |
|
![]() Het bashen is begonnen. Ik kijk rijkhalzend uit naar de komende politieke debatten op tv.
![]()
Wanneer men in de loop der jaren vaststelt dat het samenwonen van volkeren alleen maar tot onenigheden en misbruiken leidt, territoriale grenzen niet meer geëerbiedigd worden, noch de grondwet die de samenwoners zou moeten binden, kan men beter scheiden vooraleer het tot bloedvergieten komt. Vlaanderen met zijn hoofdstad Brussel, neemt dus vanaf deze moment alle machten die een staat nodig heeft om zijn bestaan te verzekeren en trekt zijn grenzen waar deze laatst onderling zijn overeen gekomen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#438 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Volgens mij ga je ze goed kunnen gebruiken.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#439 | |
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#440 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat zou ik nu ook weer niet doen, tenzij het je niks kan schelen dat de afvoer van je bad in geen tijd verstopt geraakt.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |