![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1361 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1362 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1363 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de mosk maakt het toch niet uit wat voor weer het is, je moet er toch altijd je schoenen uitdoen? Waarom niet eens een tijdje afwisselen? Schoenen aan en hoofddoekjes uit! En wannneer je in een hondendrol stapt loop je gewoon het huis in als er geen tapijt ligt misschien? Toffe discussie alweer... Laatst gewijzigd door andev : 9 mei 2010 om 17:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1364 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1365 |
Staatssecretaris
|
![]() Das toch simpel. Als ze geen hoofddoek meer dragen worden ze het plots geïntegreerde succesvolle carrièrevrouwen.
Geef de eerste de beste clochard een Louis Vutton handtas en hij is plots een topvoetballer. Das toch evident? ![]()
![]() |
#1366 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Bij mijn weten is er geen enkele partij die voor 100% mijn ideeën overneemt. Wanneer je dan op zoek gaat naar een partij waarvoor je wil stemmen bekijk je toch eerst de punten die je zelf belangrijk vindt. Dit is zeker niet de hoofddoekkwestie. Andere dingen zijn veel belangrijker. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1367 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wanneer we met onze muts aan ergens binnen komen en die muts ophouden gebeurt het wel eens dat de mensen zeggen: doe je muts af, want wanneer je weer buiten gaat straks ga je een verkoudheid opdoen als je hier ook al je muts draagt! Idem voor je vest, overjas enz Dus... voor de goede gezondheid van onze moslima's kunnen ze beter niet hun hoofddoek ophouden in een warm klaslokaal en daarna buiten in de kou gaan lopen met diezelfde doek op hun hoofd! Eigenlijk zouden ze er dan een tweede exemplaar bovenop moeten doen! Wat denk je? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1368 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik denk dat jij met of zonder hoofddeksel al ziek bent ... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1369 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar hoe dit werkt voor een hoofddoek begrijp ik niet. Zou je het toch willen uitleggen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1370 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar... er zijn er veel te veel die wel die onaanvaardbare kenmerken vertonen! Tijdens de oorlog waren er ook nog andere Duitsers dan nazi-Duitsers! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1371 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1372 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat is geen meerwaarde voor een verbod. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1373 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ben jij voor of tegenstander van het opvoeden tot "makke schapen die meelopen met de kudde"? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1374 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1375 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
- op bepaalde feesten met "standing" kom je niet binnen in korte broek en met een zotte muts op! Ook al is het niet "afdwingbaar". Dus zelfde redenering voor een hoofddoekje: afdwingbaar of niet, je komt daar geen les mee geven, niet in ons land! Zoiets? - dat is geen "wegpestmaatregel"! Gewoon je hoofddoekje afzetten en blijven. Zo moeilijk? Het lukt zelfs in bepaalde moslimlanden! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1376 |
|
![]() Ben je daar weer met je nazi's? Jarenlang zit extreem-rechts te janken omdat ze vergeleken worden met nazi's (eedafleggingen met gestrekte arm en dergelijke hebben daar uiteraard niks mee te maken), en dat het al zo lang geleden is (hoewel de vraag om amnestie voor collaborateurs nog steeds in het programma staat) en dat dat allemaal niet eerlijk is. Maar begin over moslims en het duurt geen vijf minuten of ze staan daar met hun nazi's, dat dan weer wel.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1377 | ||
|
![]() Citaat:
Weet je, doe wat jou het beste lijkt. Van mij mag je uw schoenen aanhouden thuis en in de moskee. Maar respect zou u sieren als je dat maar begreep. Citaat:
Besef je wel wat jij zelf allemaal typt? Als jij mij al onbeschoft noemt want moet ik dan zeggen over jou, die mij en mn religie constant onrecht aandoet, belachelijk maakt en constant provoceert? En stop me geen woorden in de mond. Ik heb respect voor mijn medemensen ongeacht hun religie of denkwijze, waar zou ik het recht halen iemand een hond te noemen in godsnaam? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1378 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jij snapt niet dat er een verschil is tussen hier en daar te horen of je asjeblief je schoenen wil uitdoen en de mosks waar je altijd je schoenen moet uitdoen! Het is toch niet dat je bij alle burgers die tapijten hebben je schoenen zal moeten uitdoen? Dat wil jij niet begrijpen... Het is er jou enkel om te doen de moslims in alles en altijd hun zin te geven, ook al zijn ze in een niet-moslimland dat geen zakens heeft met hun geloof en gewoontes! Jullie kunnen jullie godsdienst beleven in de mosks en bij jullie thuis zoveel jullie willen. Ook op straat, als toemaatje. Voor de rest passen jullie zich aan aan het land waar jullie zijn binnengekomen, daar hoeft niets aan te veranderen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1379 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1380 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Deze "vb-er" is evenveel VBer als jij "Taliban" bent hoor... Ik ben meer een beetje "van alles", dus ook een beetje VBer waar dat nodig is, juist! En ja, zoals alle partijen heeft ook het VB gelijk op een aantal punten. Punten die soms vervloekt worden door andere partijen... om die dan een paar jaar later zelf aan te snijden als ze teveel met hun neus op het feit zijn gedrukt dat het VB tenslotte gelijk had! Laatst gewijzigd door andev : 9 mei 2010 om 17:51. |
|
![]() |
![]() |