![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#3701 | |
|
Banneling
|
Citaat:
1 iets dat bewezen goed is voor de industrie. 2 Iets dat dodelijke drugsoorlogen tot gevolg heeft 3 Waar mensen trauma's opdoen en soms dodelijk afloopt? Beetje in context blijven.(lees : don't talk BS) We hebben deze onzin al gehad |
|
|
|
|
|
|
#3702 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#3703 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#3704 |
|
|
Een doos? [/gokt]
Dit onderschrift is pretentieus en kan (soms) bekend overkomen! Laatst gewijzigd door Bovenbuur : 9 mei 2010 om 23:57. |
|
|
|
|
|
#3705 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Erg mooi.
|
|
|
|
#3706 |
|
|
Het punt is dat er wel een forumregel zal zijn over het niet aanzetten tot illegale activiteiten. Hoewel het nog altijd een twistpunt is of downloaden nou echt illegaal is blijft het feit dat de een driehoekje snel ingedrukt is en de moderatie in dit geval legaal zijn waarschijnlijk boven de vrijheid van meningsuiting stelt, er komen tenslotte steeds meer maatregelen tegen iedere site die ook maar iets met downloaden te maken heeft. Daarom is het misschien een idee om aan te nemen dat iedereen een titel plus een woord als torrent of download in een zoekmachine in kan typen mits hij of zij dit graag wil. En dan heb je gelijk geen gezeik meer over dat je coke aan het dealen bent.
Note: dit is slechts iets om in overweging te nemen, doe vooral wat jou het beste/leukste/wat dan ookste lijkt.
|
|
|
|
#3707 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#3708 |
|
|
Ik begrijp de argumenten tegen illegaal downloaden wel, maar laat ons eerlijk zijn: je moet bijna een volslagen mongool zijn om het niet te doen.
|
|
|
|
|
|
#3709 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#3710 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een vermakelijke film waarin je direct wordt opgezogen. Het begin van de film is dan ook direct boven verwachtingen in en doet je constant glimlachen. Ik had verwacht dat deze film op een speciale manier superheldachtig zou zijn. Dat viel eerlijk gezegd wat tegen; na dat accident wordt de film nogal kinderlijk. Ik zou zelf puberaal durven zeggen, natuurlijk met alle cliché's die er bijhoren. Waarom moeten ze daar nu weer een liefdesverhaal in steken (oooh, hoe romantisch ) Ik moet hier zelf geen spoilers plaatsen als ik zeg dat hij dat meisje binnen gedraaid heeft. Dat ziet zelf het kleinste kind met een mentale stoornis aankomen Het kleine hitgirl-meisje vind ik ook irritant. Dat een kleine wat grote mensen dood schiet kan ik in komen. Dat ze handig met messen kan om gaan ook. Dat technische snufjes haar ietwat helpen ook. Maar dat een meisje van 10 de kracht heeft om een volwassen man weg te schoppen is ook hier een echte ' ' Vooral het einde was dan over the top. Jetpack en Bazooka Overgens vond ik al dat moorden wel bizar. Had niet verwacht dat hier meer doden in zouden vallen dan in pakweg The Dark Knight Het grootste deel hier zijn dan nog bandieten die in koele bloede worden afgeschoten door de superhelden In dat opzicht dan wel geen kinderfilm dus. Nog een dik pluspunt was de muziek tijdens de actiescéne's. Nog een kleine opmerking. Niet echt een ergernis op deze moment, maar ik denk dat deze film snel verouderd zal zijn. Ik vond zelf nu de uitspraak 'ik heb maar 23 vrienden op myspace' al verouderd (om het met de woorden van de komiek Xander de Rycke te zeggen: "Myspace is soooo 2008" ) . Reken hier bij dat kereltjes met GSM's uit deze tijd filmpjes van de daden van Kick-Ass op youtube zetten. Binnen pakweg 10 jaar is dat al zo verouderd. Nog een uitspraak die me nu te binnen schiet is dat hij niet dood wil gaan want dat hij anders nooit weet hoe Lost af loopt. Binnen 5 jaar is Lost echt een ' '. Als de film continu was zoals het eerste half uur was, was dit met gemak een 4,5*. De cliché's en ergernissen zorgen dat we wat lager uitkomen, want sommige dingen zijn toch niet gelopen zoals ik het dacht (ik dacht dat die zoon zich tegen zijn vader ging keren. Totaal dus niet hé. En ik zag het ook niet aankomen dat Big Daddy dood ging. ) 3,5* |
|
|
|
|
|
#3711 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#3712 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Wat? |
|
|
|
|
|
#3713 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
|
|
|
|
#3714 |
|
Minister-President
|
|
|
|
#3715 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Allée ... het is met uwen favoriete acteur Btw ... hij is meer dan ok ... Maar ik vond The Road persoonlijk beter...
|
|
|
|
#3716 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Van't weekend tijdens 't zappen bij The Devils Advocate (ofzo) uitgekomen.
Het leek me een goed plan om nog eens een film helemaal uit te zitten. Mens, wat heb ik daar spijt van. Ik snap echt niet wat er leuk is aan films kijken. Maar dat zal wel aan mij liggen. Soit, we kunnen er weer tegen voor een jaartje...
|
|
|
#3717 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#3718 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
|
|
|
|
|
#3719 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Devils Advocate is een zalige film.... Heerlijk : "u can look but can't touch" "U can touch but can't eat" U can eat but can't swallow" Omvat voor mij zowat de onzin van religie |
|
|
|
|
|
|
#3720 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
|