![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
Bekijk resultaten enquête: Op wie stemt u voor de Kamer? | |||
Vlaams Belang |
![]() ![]() ![]() |
32 | 19,88% |
Lijst Dedecker |
![]() ![]() ![]() |
9 | 5,59% |
Open VLD |
![]() ![]() ![]() |
9 | 5,59% |
CD&V |
![]() ![]() ![]() |
3 | 1,86% |
N-VA |
![]() ![]() ![]() |
65 | 40,37% |
SP.A |
![]() ![]() ![]() |
6 | 3,73% |
Groen! |
![]() ![]() ![]() |
6 | 3,73% |
PVDA+ |
![]() ![]() ![]() |
15 | 9,32% |
Blanco of ongeldig |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Ik ga niet stemmen |
![]() ![]() ![]() |
9 | 5,59% |
Andere |
![]() ![]() ![]() |
7 | 4,35% |
Aantal stemmers: 161. Je mag niet stemmen in deze enquête |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() 4 mei en 8 mei? 47 en 80 posts? Wie zijn 'jullie' nu weer?
![]()
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. Laatst gewijzigd door van Maerlant : 11 mei 2010 om 17:28. |
![]() |
![]() |
#82 |
|
![]() Ze hebben tegenwoordig wel door dat zwaaien met Mao's rode boekje het niet zo goed doet. Ik denk spontaan aan Dokters voor het Volk, een leuk initiatief. Dat is het soort communisme dat me eigenlijk niet zo stoort; spontaan, vrijblijvend, ingegeven door mensenliefde. Geef ze echter een staatsapparaat en het ontaardt steevast in een totalitaire, vierkant draaiende nachtmerrie.
|
![]() |
![]() |
#83 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Speerpunten van deze campagne zullen wellicht een BTW-verlaging op energie zijn van 21% naar 6%, het invoeren van een openbare bank en het instellen van een 'miljoenairstaks', dat is een (progressieve) vermogensbelasting van 1% op fortuinen boven 1 miljoen euro, met vrijstelling van 500.000 euro.
#84 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Dat weet ik niet zo goed, mss een kijkje nemen op de website.
#85 | |
|
![]() Citaat:
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
|
![]() |
![]() |
#86 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Vind je dat zelf niet storend constant desinformatie te verspreiden?
#87 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Ik stem PVDA+ . Indien mogelijk op mensen van de KP als ze op die lijst staan . En voor de Senaat op de zus van Herman .
![]() |
#88 | |
|
![]() Citaat:
Moest denken aan die vrouwelijke kandidate met hoofddoek in Antwerpen vandaar datk benieuwd ben naar hun standpunten. Laatst gewijzigd door suqar_7loe : 11 mei 2010 om 17:51. |
|
![]() |
![]() |
#89 |
|
![]() Ik denk wel dat ze geleerd hebben van het beschamende debacle met de AEL. Dat was zonder twijfel hun dieptepunt, en voor een maoïstische partij wil dat wel wat zeggen.
|
![]() |
![]() |
#90 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
-Respect voor het asielrecht. -Burgerschap voor alle inwoners, gelijke rechten op het vlak van arbeid, huisvesting en gezondheidszorg. -Regularisering van de mensen zonder papieren. Dit komt wel uit het programma voor de Europese verkiezingen van 2009.
![]() |
#91 |
Europees Commissaris
|
![]() ²
|
![]() |
![]() |
#92 | |||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door jevaly : 11 mei 2010 om 18:40. |
|||
![]() |
![]() |
#93 | |||
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
|||
![]() |
![]() |
#94 |
|
![]() CD&V is niet bepaald geliefd. Terecht ook. Met Leterme als kopman had die partij zelfs nog meer gescoord dan met Thyssen.
|
![]() |
![]() |
#95 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Ja, dat klopt. Ik sta zelf ook niet onverdeeld achter dit voorstel, precies omwille van het anti-ecologisch karakter ervan.
#97 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Voor de rest moet je rekening houden dat de PVDA wellicht wel beseft dat ze de kiesdrempel niet zal halen, laat staan regeringsverantwoordelijkheid moet opnemen, en de voorstellen daarom vooral een bewustzijnsverandering beogen met het oog op het wijzigen van de krachtsverhoudingen op het sociale strijdtoneel.
![]() |
#99 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Terecht dat de PVDA de kiesdrempel niet haalt! |