![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het samengeperste heelal.
Wat wel echter heel positief overbleef, dat was het samengeperste heelal, want door de werking van de zintuigen zien we de dingen op afstand kleiner, zodat we het heelal niet werkelijk objectief kunnen zien, maar als een subjectieve samengeperste bol om ons heen en de oneindigheid op een willekeurig te bepalen afstand komt te liggen, bijvoorbeeld al op 1 kilometer of al op 100 meter of zelfs 1 meter. Ik heb dat verder nooit ergens gelezen en ben er hoogst verbaasd over dat dit waarschijnlijk iets origineels is van mij, door het positief waarnemen en accepteren van de zintuiglijke waarneming. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
En dan kom je trouwens filmpjes tegen van harrie himself die het niet kan laten om in zijn oren te koteren wanneer hij geinterviewd wordt. Dat jij nog steeds niet doorhebt dat ze je als halve gare opvoeren en niet als uitvinder ![]() Laatst gewijzigd door Travis66 : 12 mei 2010 om 07:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Staatssecretaris
|
![]() vrede,
het heelal is gekromd. het heelal is niet binnenste buiten gedraaid. einstein had gelijk (experimenteel aangetoond) de heer weggelaar verkoopt onzin die niet experimenteel verifieerbaar is. er is volgens mij toch een verschil tussen beiden. vrede, redwasp
![]() |
#25 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Triest dat de mensen nog steeds denken dat ik een halve gare ben en niet harriechristus de wedergeboren Jezus. Maar het zou ook teveel eer zijn dat de wereld, die per definitie dom is, in staat zou zijn mij te erkennen. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Banneling
|
![]() Heerlijk toch zo'n negeerknop.
Ik lees helemaal NIETS van wat je schrijft (zennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn) Laatst gewijzigd door Cdude : 12 mei 2010 om 18:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() niet het heelal, maar de materie.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Mijn binnenste buiten gedraaid heelal zit in de visuele waarneming als een mogelijke voorstelling en om daarmee ook het heelal van Einstein veel beter te kunnen begrijpen. Citaat:
Zoals ook bij mijn atoomtheorie. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Door de oneindigheid heen.
Daar komt dan nog bij dat je bij het samengeperste heelal dan door de oneindigheid heen kan gaan. Want buiten dat samengeperste oneindige heelal ligt dan natuurlijk opnieuw ruimte. Ik heb op dat gebied nog meer interessante ideeën gevonden, waarvan ik niet weet of het bekend is, zoals het plaatsen van willekeurige tussenruimtes in de gewone ruimte, die wij zelf niet kunnen opmerken omdat we daar rustig overheen springen en dan ook tussentijden, die voor ons de waarde hebben nul seconden te zijn, maar op zichzelf eeuwig kunnen zijn, wat dan een zeer bijzondere paradox is, namelijk dat je door de eeuwigheid heen kunt gaan. Maar het zou te ver voeren om dat hier allemaal precies uit te leggen en uit te werken. En het is een ondergeschikt thema gebleven bij mijn atoomtheorie als meest belangrijk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Banneling
|
![]() Damn, der is toch ech nen zwaren hoek af.Wat zou die doen als er geen fora waren?
In Hyde Park hebben ze een "speakers corner" Laatst gewijzigd door Cdude : 12 mei 2010 om 18:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Banneling
|
![]() Dovemansoren Harry ...
Heerlijk die stilte |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door harriechristus : 12 mei 2010 om 19:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Verlost van mijn abstracte Ik.
Maar wat wel belangrijk is dat mijn abstracte Ik nu door dat b.b.g. heelal en dat samengeperste heelal uit zijn abstractheid was verlost tot een oneindig Ik dat immers het hele heelal in zichzelf omvatte bij het b.b.g. heelal en buiten zichzelf bij het samengeperste heelal. Maar vanuit een subjectieve positie, nog niet objectief, dat zou ik later vinden. |
![]() |
![]() |