Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 13 mei 2010, 20:36   #1
Europahater
Banneling

Standaard Britten in radikaal verzet tegen de islam

De English Defence League is een verzetsbeweging aan het worden om rekening mee te houden.

“Wij zijn gewone, niet-racistische burgers van Engeland en supporters, die er schoon genoeg van hebben om ten opzichte van de jihadi’s in ons eigen land als tweederangs burgers behandeld te worden.”

Opvallend genoeg in een land dat —hoewel grotendeels seculier— nog steeds officieel een christelijk land is, zijn de traditionele kerstvoorstellingen op veel scholen in England al afgeschaft om moslims maar niet voor het hoofd te stoten. Ook wordt er steeds vaker uitsluitend nog halal vlees geserveerd, waar veel mensen alleen al bezwaar tegen hebben op grond van dierenmishandeling. Maar een werkelijk stuitend voorbeeld van de wijze waarop Englishness in eigen land wordt gemarginaliseerd, is het schrappen van St. George’s day, nota bene sinds 1415 n.Chr. de nationale feestdag ter viering van de patroonheilige van England, de (mogelijk Assyrische) christen St. George (ca. 275-281). Sommige gemeenten hebben zelfs de St.George-vlag verboden, een wit schild met een rood kruis waar de Engelse vlag van is afgeleid. Dit alles om maar te voorkomen dat moslims er misschien aanstoot aan zullen nemen.

Terwijl kritiek op islamisten en de islam de kop wordt ingedrukt (dat gebeurt nagenoeg synchroon in vrijwel alle Westerse landen), mogen islamisten alles zeggen wat ze willen, zoals “Onthoofd wie de islam beledigt” en “Groot-Brittannië, jullie 9/11 komt eraan”. Eén van vele de fans van de Engelse Defensieliga verwoordt het zo:

“In Britain you get away with most things, even murder. One of the few things you can’t get away with however is complaining about islam. Islam has been put on a pedestal and it’s armor is cleverly devised.”

De definitieve druppel die de emmer deed overlopen waren de gebeurtenissen in Luton in 2009: Toen de soldaten van de Royal Anglian Regiment vanuit Basra in Irak terugkwamen in dat stadje ten noordoosten van Londen, werden ze onder andere begroet door een stuitende vertoning van moslimextremisten die de soldaten stonden uit te schelden voor “kindermoordenaars” en “slagers” en hun gesneuvelde kameraden probeerden belachelijk te maken. “De politie trad strenger op tegen de boze patriottische bevolking van Luton, die met deze monsters geconfronteerd werden, dan tegen de extremisten, die hun haat tegen Engeland en tegen de soldaten vrijelijk stonden uit te braken tegen al die mensen die zo vriendelijk zijn de uitkeringen voor hen te verdienen.”

Dit was de reden om de Engelse Defensieliga op te richten: “Wij zijn gewone, niet-racistische burgers van Engeland en supporters, die er schoon genoeg van hebben om ten opzichte van de jihadi’s in ons eigen land als tweederangs burgers behandeld te worden.” Zij willen niet langer lijdzaam toezien hoe hun buurten, steden en land door de politiek correcte meute ten prooi wordt geven aan de radicale islam, en hebben besloten massaal in verzet te komen om zo Engeland voor de poorten van de Sharia weg te gaan slepen.

De Engelse Defensieliga wordt gerund door een netwerk van organisatoren in Engeland, en is gelieerd aan de Wales’ Defensieliga [Welsh Defense Lague, WDL], de Schotse Defensieliga [Scottish Defense League, SDL] en de Noord-Ierse Defensieliga [Ulster Defense League, UDL]. Behalve van een handvol bekende woordvoerders blijven de namen van de organisatoren anoniem omdat leden van de EDL al sinds het prille begin doodsbedreigingen ontvangen “van islamitische extremisten, linkse witte racisten en neo-fascisten die zich anti-fascisten noemen”. Dit is tevens de reden waarom sommige leden ervoor kiezen bij publieke optredens hun gezicht te bedekken. “Wij zouden ook liever hebben dat we in een samenleving leefden waar dat niet nodig zou zijn, maar hopelijk gaan we dat ooit nog eens meemaken.”

De meest recente demonstratie door de English Defence League (Engelse Defensieliga, EDL) tegen de Sharia, de islamisering en het islamitische extremisme, vond plaats op 23 januari 2010 in Stoke-on-Trent.

[citaat van de EDL website] “Op dit moment zijn er al meer dan honderd sharia-rechtbanken in dit land, die een breed deel van onze samenleving de toegang tot het Britse recht ontzegt en eraan meehelpt om ervoor te zorgen dat moslims niet zullen integreren in de alledaagse Britse samenleving.

Daar komt nog eens bij dat islamitische groeperingen die duidelijk de bedoeling hebben om van Groot-Brittannië een islamitische staat te maken —met inbegrip van Hizb ut Tahrir, dat ooit onder leiding stond van de inmiddels gedeporteerde Omar Bakri Mohammed, de onmiddellijke superieur van Choudary— nog steeds actief zijn in het Verenigd Koninkrijk.

Omdat ze hun werk in stilte en onder de radar doen, blijven ze onuitgedaagd door onze overheid onopvallend aan de fundamenten van de Britse vrijheid zagen zonder het provocerende theatrale optreden van Islam4UK. Hoe dan ook, wij zeggen dat de sharia niet welkom is in Groot-Brittannië, waar het ook vandaan komt!

We hebben een lange strijd voor de boeg en nog veel meer veldslagen te winnen, voordat we de overwinning kunnen claimen. Dát is de reden waarom wij onze bewustmakingstournee door het land voortzeten en op 23 januari in Stoke zijn.”

Deze demonstratie in Stoke-on-Trent, met zo’n 1500 deelnemers, volgt op de campagne van de EDL tegen onder andere Islam4UK, die mede dankzij de protesten van de EDL nu een verboden organisatie is geworden. Maar het lijkt dat de Britse regering eerder met dit weinig effectieve verbod hoopt de EDL wind uit de zeilen te nemen, dan de opmars van de islam een halt toe te roepen. Van de EDL website:

“Grotendeels dankzij de acties van de EDL, heeft de regering zich gerealiseerd dat de bevolking van Groot-Brittannië wil dat er nu eindelijk eens iets gedaan wordt om de islamitische extremisten —die misbruik van onze vrijheden maken om hun haatboodschap te verspreiden— de kop in te drukken. Hoe welkom ook, is het nu al duidelijk dat deze ingreep (het verbod van islam4UK) geen effect zal hebben. De regering heeft slechts een reeks van namen van organisaties verboden, in plaats van een eind te maken aan de promotie van de onderdrukkende en totalitaire Sharia, die de kern vormt van de activiteiten van islam4UK en andere groepen.

De volgende fase voor de overheid is om er achter te komen dat wij niet tevreden zijn totdat ze uiteindelijk werkelijk iets gaan ondernemen om het islamitische extremisme van onze kusten te verdrijven. Wij laten ons niet misleiden door slappe gebaren die nauwelijks effect hebben op de overlast van radicalen en die hen vrij laat de prediking van boodschap van haat voort te zetten. Fooitjes die met het oog op de verkiezingen worden uitgedeeld zijn allemaal prima natuurlijk, maar we hebben nog een lange weg te gaan.”

Naast autochtone Britten van diverse geloofsrichtingen en politieke voorkeuren, spelen ook etnische minderheden een steeds actievere rol in de EDL (“Black & White, Unite”) Eén van de EDL sprekers tijdens de demonstratie in Stoke-on-Trent bijvoorbeeld, was een Britse Sikh (zie zijn toespraak hieronder), en dit ondanks de pogingen van het politieke establishment en zogenaamde “anti”fascistische organisaties om met ordinaire smeercampagnes, waarbij zelfs geweld niet geschuwd wordt, de media het tegendeel te laten geloven. De Engelse Defensieliga (en de counter-jihad-beweging in Groot-Brittannië die nu onder de paraplu van de EDL opereert) heeft wederom duidelijk laten zien dat het samen met alle groepen in de samenleving oppositie wil voeren tegen de ondermijnende en verdeeldheid zaaiende Sharia.

“De machten die vrezen hun grip te verliezen, willen de Engelsen in een verdeelde staat houden, opdat zij dan hun wil kunnen blijven opleggen: ‘divide and conquer’. De EDL is nu de definitieve verenigende kracht aan het worden in het moderne Engeland en zal met haar zusterorganisaties zorgen voor een evenredige kracht in heel Groot-Brittannië.

Het Britse volk laat zich niet door hun machthebbers verdelen, maar zal integendeel juist een eenheid gaan vormen en een cultuur doen opstaan die zich ongeacht afkomst of herkomst richt tegen de tirannie van de Sharia. Zij zullen zich verenigen in hun Brits-zijn, in hun Englishness, hun Scottishness, hun Welshness en hun Irishness. De Britse eilanden zullen een archetype worden van eenheid, die mensen uit alle windstreken en posities in de samenleving samenbrengt in de counter-jihad.

De EDL is een verenigende kracht in Groot-Brittannië en hysterische stemmen die het tegendeel beweren doen daar niets aan af. Dat zijn nu eenmaal de stuiptrekken van een volkomen ontheemd en van de werkelijkhid losgezongen politiek establishment, dat ten koste van alles en iedereen zich tot het uiterste toe wil vastklampen aan de macht. Het nieuwe Engeland zal opgelucht ademhalen wanneer derglijke lieden eindelijk uit hun functie ontheven zijn en anderen, die het moderne Groot-Brittannië zullen representeren, hun plaats hebben ingenomen.” [1]

“De Engelse Defensieliga is geen racistische organisatie”
Toespraak op de EDL demonstratie in Stoke-on-Trent [2]

Als zwarte man sta ik hier om u te zeggen dat de Engelse Defensieliga geen racistische organisatie is. Veel van deze mensen ken ik al jaren en ook heb ik aan eerdere demonstraties deelgenomen. Racisme is simpelweg geen onderdeel van hun beleid of iets wat door hun leden wordt gereflecteerd.

Mijn aanwezigheid hier toont de leugen aan van de beschuldigingen van vele media en anti-racistische organisaties als zou de EDL een front zijn voor racistische organisaties in dit land. Ik zou hier niet gaan staan als dat het geval zou zijn.

De EDL steunt mijn belangen in het bevorderen van harmonie tussen rassen en mensen van verschillende kleuren. Ik beschouw de EDL als de verdediger van mijn belang om als een zwarte man te kunnen leven in een maatschappij waar de huidskleur geen rol speelt in het functioneren in de samenleving.

Zoals Martin Luther King jr. vele jaren geleden in zijn beroemde “I have a dream” toespraak zei: “ooit op een dag zullen onze kinderen in een natie leven waar zij niet worden beoordeeld op de kleur van hun huid, maar op de inhoud van hun karakter.”

De EDL staat op tegen de Sharia en de radicale islam en verzet zich tegen een suprematistische ideologie die zich voordoet als een religie, die zegt dat moslims beter zijn dan niet-moslims en dat (de mannelijke) moslims superieur zijn aan de rest. Dit onderscheid, gebaseerd op wat iemand gelooft, is niet minder kwaadaardig dan een onderscheid maken op basis van kleur.

Mijn geweten —waar ik voor heb gekozen om in te geloven— is evenzeer een deel van mij als de kleur van mijn huid. Als ik ervoor kies om niet de islam te willen omarmen, ben ik daardoor niet ineens een minder mens. En met wat ik begrijp van de islam zou ik willen stellen dat ik veel beter af ben als ik mij NIET onderwerp aan Allah! Een islamitische samenleving zou mij, als niet-moslim, op dezelfde manier mishandelen als een witte racistische samenleving dat zou doen met een zwarte slaaf.

“Kaffir” is het islamitische woord voor niet-moslim en dat is gewoon de islamitische variant van het woord “nigger”. Zwarte mannen en vrouwen zijn van te ver gekomen en hebben te veel leed achter de rug om de ene vorm van slavernij te laten vervangen door de andere. We zullen ons niet laten mishandelen, noch zullen wij dat anderen laten overkomen. Ik zal dat niet pikken en dat moet dit land ook niet doen!

Ik zeg: Nee tegen racisme, nee tegen de Sharia!

“De strijd gaat door”
Toespraak op de EDL demonstratie in Stoke-on-Trent [3]

Ik zou willen beginnen met vandaag aan een collega te herinneren, aan Martin Barrasford van de Walsall Divisie van de EDL, onze harten gaan uit naar je familie, verder ook naar de soldaten in het buitenland en al hun families thuis, ik kan me geen voorstelling maken van wat jullie allemaal doormaken, en ook aan alle slachtoffers van de aardbeving in Haïti: God bless you all.

Bijna een jaar alweer strijdt de EDL tegen de dreiging van militante islam, de invoering van de Sharia en voor de ondersteuning van onze soldaten in het buitenland. Volgens mij heeft de regering er geen idee van hoezeer de militante islam een bedreiging is… Zijn ze 9/11 vergeten?, zijn ze 7/7 vergeten?, zijn de de gijzeling in Rusland in 2004 vergeten [Breslan], waar 1200 mensen 3 dagen lang gegijzeld werden gehouden en 300 werden vermoord, waaronder bijna 200 kinderen? Allemaal gedaan in naam van de islam.

Hoewel ik niet geloof dat de invoering van de Sharia een directe bedreiging is, blijft hetgeen we nu mee geconfronteerd worden een zorgwekkende ontwikkeling. De vijand klopt op onze deur, maar deze regering weigert uit politiek correcte waanzin daar tegen op te staan.

Ik wil geen toekomst waarin mijn kinderen of kleinkinderen zullen moeten buigen voor de islam, ik wil geen toekomst voor mijn kinderen waar ik mij zorgen over moet maken, wanneer een moslim-man in staat zou zijn om seks te hebben met mijn dochter als ze nog minderjarig is en hij het wettelijke recht heeft om dat te doen.

Ik wil niet meemaken dat de grootmoeders, moeders, dochters en zusters van dit grote land onderdrukt worden door de islam. Ik wil niet dat ik mij zorgen moet maken of ze geslagen worden, opgehangen, gestenigd, verkracht of besneden, gewoon, omdat zij de vrijheid hebben dat te doen. De suffragettes hebben ooit geleden en gestreden voor de rechten van de vrouwen in dit land, ik wil niet dat dit land teruggaat in de tijd.

Alweer bijna een jaar nu, gaat de EDL de straat op om het publiek en de regering bewust te maken van deze bedreigingen van dit land. Eén voorbeeld waar we telkens weer de aandacht op hebben gevestigd en onze zorg over hebben uitgsproken is islam4uk, dat wordt geleid door haatprediker Anjem Choudary en zijn team van militant-laffe hielenlikkers.

Dat is dezelfde persoon die terwijl hij op dit land en zijn bevolking spuugt wel het lef heeft om uitkeringen op te strijken waarmee hij zichzelf en zijn familie onderhoudt. Die islam4uk die ik eerder heb genoemd, is dezelfde organisatie die de terroristische aanslagen heeft geprezen, en daar volledig achter staat. Pas onlangs heeft de overheid zijn klucht, de islam4uk organisatie, verboden. Dat was nadat zij hun mars door Wooten Basset hadden aangekondigd…

Dat is te laat mijnheer Gordon Brown, de schade is al aangericht. Nu gaan wij u vragen naar ons voorstel te luisteren: Wij hebben bewezen dat onze inzichten correct zijn, nu al is Anjem Choudary en zijn team van ratten een nieuwe organisatie aan het opstarten, daar heeft uw verbod op islam4uk hem niet van weerhouden. Begin daarom eens met een verbod op alle soorten van uitkeringen en subsidies voor hem en al zijn organisaties. Zij zijn zo druk in de weer met te proberen dit land te overhoop te halen, dat ik het mij eerlijk gezegd onmogelijk kan voorstellen dat ze actief op zoek zijn naar een baan, om op een legale manier in hun onderhoud te voorzien. Zet ze op een watch-list en infiltrereer ze, en als u eenmaal zover bent: deporteer ze naar het buitenland, naar zoiets als Afghanistan, waar zij overduidelijk zo mee begaan zijn.

Het publiek moet wakker worden en beginnen met druk uit te oefenen op de regering om er eindelijk eens iets aan te doen. De parlementariër Bob Spink wijst in zijn “Early Day Motion” 288, op het gebruik van de Sharia rechtbanken in dit land en zijn motie maakt er een einde aan, met één wet voor alle mannen en vrouwen, het Common Law, maar ook verbiedt hij in die motie de aanwezigheid van radicale moslims in dit land. Schrijf uw lokale volksvertegenwoordiger aan om die EDM288 te ondertekenen, het is maar een begin.

Het is niet racistisch om uw land lief te hebben, het is niet racistisch om voor de toekomst van uw kinderen te vechten, het is niet racistisch om op de dreiging van militante islam te wijzen, op wat het hier probeert te bereiken en het te bestrijden. Het is evenmin racistisch om je aan te sluiten bij de EDL!

Onlangs betitelde een journalist mij als “de anti-racistische excuus-jongen voor de EDL”, maar geen enkel lid van de EDL heeft met een mes op mijn keel gedwongen mij bij hen aan te sluiten, ik wordt niet betaald om een toespraak op te lezen die iemand anders voor mij heeft geschreven, want in tegenstelling tot de militante islam zijn dat niet de manieren van de EDL.

Ik heb mij in de Engelse Defensieliga verdiept en kon mij 100% in haar standpunten vinden. Vervolgens ben ik naar de demonstratie in Nottingham gegaan, sprak daar met leden van de EDL, wist dat dit een onderwerp is waar ik mij sterk aan verwant voel en heb mij bij de EDL aangesloten. En daar heb ik geen moment spijt van gehad.

De UAF (“United Against Fascism”, door de overheid gesponsorde en ondersteunde linkse fascistische knokploegen) zit nu thuis te denken: “O, mijn God, dat lijkt wel een niet-racistische organisatie! Weet je wat we doen, we gaan die jongen gewoon een racistische Sikh noemen”. Maar wat wat nu met mijn zwarte vriend hier die ook namens de EDL spreekt? “Tsja, die moeten we dan maar een zwarte racist noemen,” zullen ze zeggen. Maar wat nu met die al verschillende geloven en kleuren die je hier tegenkomt?

Ik vind de EDL met de dag multicultureler worden, die lieden van de UAF hebben geen poot om op te staan, al die beschuldigingen zijn leugens. De Nazi’s zijn racisten, militante islamisten zijn racisten, die respecteren niemand behalve henzelf. Maar dit hier is de Engelse Defensieliga en wij verwerpen die beschuldigingen van racisme, want dat is er niet in deze organisatie.

De Sikhs hebben honderden jaren tegen de militante islam gestreden en nog nooit verloren: van het omverwerpen van het Mogul-Rijk tot aan het verdedigen van hun mensen tijdens de partitie (afscheiding Pakistan van India na bloedige moslimopstanden) en de recente terreuraanslagen in India. De Sikh regimenten hebben schouder aan schouder samen met Groot-Brittannië gevochten in de Eerste Wereldoorlog, in de Tweede Wereldoorlog, enz. En deze Britse Sikh gaat aan de kant van de Engelse Defensieliga staan en de militante islam bestrijden.

Ik ga nu afsluiten met de woorden van Sir Winston Churchill.

We zullen op de zeeën en kusten vechten …
We zullen vechten met groeiend zelfvertrouwen
en een groeiende kracht in de lucht …
We zullen ons eiland verdedigen, wat het ons ook zal kosten …
We zullen op de stranden vechten …
We zullen op de landingsgebieden vechten …
We zullen in de velden en de straten vechten …
We zullen in de heuvels vechten … Maar …
We zullen ons NOOIT overgeven!

“Samenlevingen zijn kwetsbaar”
Toespraak op de EDL demonstratie in Stoke-on-Trent [4]

Deze grote natie is niet uit de lucht komen vallen of zomaar met de laatste buien neergedaald. Het werd gedurende duizend jaar met bloed, zweet en tranen opgbouwd, soms tegen een felle oppositie in.

In de recente periode hebben onze ouders en grootouders tegen de nazi-ideologie gevochten. Met grote opoffering werd nazi-Duitsland verslagen, maar natuurlijk blijven kwade krachten zich op verschillende manieren manifesteren, op andere tijden en plaatsen; een waakzaam volk moeten altijd alert zijn op gevaar; alert op alles wat onze samenleving zou kunnen bedreigen.

Onze natie heeft gevochten voor de vrijheid en om de vrijheid te verdedigen in de Tweede Wereldoorlog. Maar vandaag de dag worden de vrijheid en het zelfbeschikkingsrecht bedreigd door islamitische predikers en hun sympathisanten die de Sharia willen invoeren in dit land. Sharia betekent de slaafse onderwerping van vrouwen, de overheersing door moslims, de intolerantie en discriminatie ten opzichte van niet-moslims en het einde van de democratie.

Ironisch genoeg, zijn onze soldaten nu buitenlandse oorlogen aan het voeren. Zij lijden en sterven voor samenlevingen die zich wijden aan de handhaving van die Sharia. En dit alles terwijl wij op hetzelfde moment juist hier, in dit land, moeten vechten tegen de krachten van de Sharia. Wij eisen dat de regering dit inziet en de handschoen opneemt tegen een ideologie die zich vermomt als een religie, en korte metten zal maken met de mensen die van dit “groene en aangename land” een Sharia-land willen maken, een theocratische staat geleid door mullahs die het zwaard van de islam hanteren.

Wij moeten doen waar wij voorafgaand aan de Tweede Wereldoorlog in faalden: het essentiele onderkennen van onze vijanden. Het is geen geheim wat hun plannen zijn en wat zij geloven. Osama bin Laden en Al-Qaeda, hebben nauwkeurig de traditionele positie van de islam en haar relatie tot alle niet-moslims in de wereld opgesomd.

Gebaseerd op Koran 9:29, zegt hij: “… Wij zijn er om mensen door de macht van het zwaard te dwingen volgens onze specifieke regels, gebruiken en condities te leven, alles met het oog op het opwekken van nederigheid en onderdanigheid, zoals Allah het bevolen heeft …”

Hij gelooft dat er voor de ongelovige slechts drie opties zijn in de islam: ofwel onderwerping, dus een moslim worden, ofwel de speciale belasting betalen die alleen voor niet-moslims geldt, ofwel het zwaard. Osama bin Laden gaat verder met te zeggen, en ik citeer hem letterlijk: “Deze materie is voor ieder levend persoon samen te vatten met: onderwerpen, onder de controle van de islam leven, of sterven.”

Aan Osama bin Laden, Al-Qaeda en al hun aanhangers en sympathisanten, waar je ook bent — van de grotten van Afghanistan tot in de huizen van Londen, Liverpool of Luton — zeggen wij: “Donder als de sodemieter op uit dit land!”

Onze samenleving wordt bedreigd omdat onze tolerantie en onze generositeit tegenover andere landen en culturen door intolerante mensen wordt gebruikt om er intolerantie mee te bevorderen. Dit is een zwak punt in onze samenleving dat eindeloos kan worden misbruikt. Wij staan hier nu vandaag in Stoke-on-Trent zoals wij dat eerder gedaan hebben in Luton, in Birmingham, in Manchester, in Leeds en in Nottingham, en zeggen: Wij als samenleving laten ons tot hier wegduwen, maar niet verder.

De Engelse Defensieliga dringt jullie er met klem op aan dit bericht mee terug te nemen naar jullie gemeenschappen en vreedzame manieren te vinden om de krachten van de Sharia terug te duwen zodra het zijn lelijke kop ergens opsteekt.

Van Land’s End tot John O’Groats zeggen we:

Wij zullen ons nooit overgeven!

Speech door Tommy Robinson van de EDL, op 31 oktober 2009 in Leeds »

bron: http://silviavideler.wordpress.com/2...ot-brittannie/
Europahater is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 mei 2010, 20:50   #2
Cdude
Banneling

Standaard

Cdude is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 mei 2010, 21:05   #3
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cdude Bekijk bericht
Echt meesterlijke copy paste...
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 mei 2010, 21:12   #4
Cdude
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
Doet dat iets af aan de inhoud?
Tijd voor om er hier ook afdeling van te stichten
Cdude is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 mei 2010, 21:33   #5
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
http://news.bbc.co.uk/2/hi/8250017.stm
http://en.wikipedia.org/wiki/English...nks_to_the_BNP
http://www.hopenothate.org.uk/featur...s-Unmasked.php
http://www.hopenothate.org.uk/featur...treet-army.php

http://www.timesonline.co.uk/tol/new...cle6790067.ece
Een bende neofascistische hooligans dus.

Laatst gewijzigd door filosoof : 13 mei 2010 om 22:03.
Oud 13 mei 2010, 22:04   #6
Erwinvds
Gouverneur

Erwinvds's schermafbeelding

Standaard

Bravo Filo; nog maar het 5e berichtje en al een Goodwin puntje gewonnen.
Erwinvds is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 mei 2010, 22:07   #7
Erwinvds
Gouverneur

Erwinvds's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Waarom niet direkt een EDL eigenlijk?
O ja, ik vergat effen dat we hier in Vlaanderen waarschijnlijk niet meer dan 10 man en een paardekop samen krijgen. Daar gaat mijn Europese droom al.

Laatst gewijzigd door Erwinvds : 13 mei 2010 om 22:10.
Erwinvds is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 mei 2010, 23:01   #8
den dinges
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
Hebt gij nog andere waardevolle argumenten tegen deze prachtige tekst ?
den dinges is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 mei 2010, 23:12   #9
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door den dinges Bekijk bericht
Bekijk de links die ik over die bende gaf: dat zegt genoeg.
Oud 13 mei 2010, 23:31   #10
driewerf
Perm. Vertegenwoordiger VN

driewerf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Erwinvds Bekijk bericht
Bravo Filo; nog maar het 5e berichtje en al een Goodwin puntje gewonnen.

And the twelve points go to. .. Erwinvds.
driewerf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 mei 2010, 08:59   #11
Carnivore
Staatssecretaris

Carnivore's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door driewerf Bekijk bericht

sorry maar nog altijd te preferen boven deze :
Bijgevoegde afbeelding(e)

yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES!

Carnivore is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 mei 2010, 09:22   #12
An Arkos
Minister

An Arkos's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Carnivore Bekijk bericht
sorry maar nog altijd te preferen boven deze :
Is het zo simpel dat je moet kiezen tussen geschifte nazi's en geschifte moslimfundamentalisten?

Dan kies ik liever niet.
Oud 14 mei 2010, 10:00   #13
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:

Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door den dinges Bekijk bericht

Laatst gewijzigd door filosoof : 14 mei 2010 om 10:01.
Oud 14 mei 2010, 10:02   #14
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door An Arkos Bekijk bericht
Is het zo simpel dat je moet kiezen tussen geschifte nazi's en geschifte moslimfundamentalisten?

Dan kies ik liever niet.
Binair leven lijkt toch simpel.
Oud 14 mei 2010, 10:15   #15
eno2
Banneling

Standaard

Ik denk dat ik dit ga signaleren als copy paste.
eno2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 mei 2010, 19:01   #16
Europahater
Banneling

Standaard

Citaat:

Dit soort van skinheads worden steevast geweerd van EDL bijeenkomsten. Helaas komt dat tuig af en toe mee demonstreren maar volgens een aantal Engelse vrienden van mij word ze heel duidelijk gemaakt dat ook maar elke vorm van moffenvriendjes gedrag in de kiem zal worden gesmoord.
Europahater is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 mei 2010, 01:14   #17
Inno
Minister-President

Inno's schermafbeelding

Standaard

Wie gaat er hier nu dit oprichten in Vlaanderen?
Inno is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 mei 2010, 07:54   #18
Alboreto

Alboreto's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door An Arkos Bekijk bericht

Dan kies ik liever niet.
2
Oud 15 mei 2010, 07:55   #19
Alboreto

Alboreto's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Inno Bekijk bericht
Wie gaat er hier nu dit oprichten in Vlaanderen?
Filip de Winter was je reeds voor.
Oud 15 mei 2010, 15:00   #20
Mahalingam
Minister

Mahalingam's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik zie hier:
links een agent, in het midden een agent-provocateur en rechts een steward van de EDL ordedienst die volgens mij niet daar is om die arm-heffer een steuntje in de rug te geven maar om hem een poot uit te draaien.
Mahalingam is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:50.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be