![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() De NVA gebruikt datzelfde CS om binnen het speelveld te staan zwijgen.
#62 |
Minister-President
|
![]() Mocht de linkse media de n-va niet massaal gesteund en gepropagandeerd hebben dan zaten ze nu gewoon zoals LDD onder de kiesdrempekl. De realiteoit is dat de n-va pondanks of dankzij regeringsdeelname de afgelopen 6 jaar NIKS bereikt heeft.... en erger nog ze hebben ACTIEF EN PASSIEF bijgedragen tot verdere vervreemding van vlaanderen.
ik vraag me in godsnaam af waarom men een partij moet belonen die WEL de kans krijgt om zich te onderscheiden maar die in de praktijk geen haar beter blijkt te zijn dan de tsejven. maar ja de blinde lemmingten volgen graag de mediahype. Als de linkse media de n-va als enige oppositie voorsteld t( terwijl ze in realiteit geen oppositie is!) dan heeft dat een reden nl omdat ze weten dat dewever in het evrleden zeer omkoopbaar bleek En omdat ze veel meer schrik hebben van het VB en dat het afblokken van het VB hun hoogste prioriteit heeft. De n-va is bovendien een linkse partij met een pseudo-rechtse voorzitter die voor de facade het VB wat moet naapen terwijl in de parlementen ze PC'ter zijn dan de uitvinders van de politieke correctheid. Ze zijn zogezegd tegen het cordon maar in de praktijkl vormen ze een fractie met uiterst-links in europa en met stalinisten een coalitie in hoboken.. Maar wie praat met het Vb vliegt eruit. maar ja het komt mij voor dat het dezelfden zijn die zoveel heil zagen in het zogezegd vlaams TSJEEFS kartel dat die nu de nieuwe tsjeefse alliantie geloven. Maar het verleden heeft mij geleerd dat het VB zowel qua migratie als vlaanderen altijd gelijk had terwijl Dewever niet anders gedaan heeft dan geloven in belgicisten om zijn partij te verrijken en te propaganderen en te collaboreren met het establishment ( en de vervreemding ver der te zetten) zonder dat daar enige vlaamse verwezelijking tegenover staat. De n-va heeft haar regeringsdeelname gebruikt om stemmen te ronselen maar niet om beloftes na te komen. |
![]() |
![]() |
#63 |
Minister-President
|
![]() En nog iets over die zogenaamde Vb bis met mormel en vanhecke....
Het FN staat er terug in frankrijk( niet dat ik er onvoorwaardelijk fan van ben) met scores van 24% in de regio pas de calais en meer in regio cota zur-alp maritime etc.... En waar zitten die scheurlijsten van het FN ![]() ![]() Laatst gewijzigd door ilfalco : 13 mei 2010 om 22:11. |
![]() |
![]() |
#64 |
Europees Commissaris
|
![]() Totale paniek
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Citaat:
"Wir fahren fahren fahren auf der Autobahn." Laatst gewijzigd door Pantoffeldiertje : 13 mei 2010 om 22:28. |
||
![]() |
![]() |
#66 |
Minister-President
|
![]() Vraag ik me ook af. Dat is misschien goede lectuur voor Dag Allemaal, dat wel.
#67 |
Vreemdeling
|
![]() u bent er nog eentje vergeten:
34) het mag niet van Luc Cortebeeck |
![]() |
![]() |
#68 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Henri1 : 14 mei 2010 om 08:30. |
|
![]() |
![]() |
#72 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Grote frustraties van VB'ers als ze worden leeggezogen door N-VA.
|
![]() |
![]() |
#73 | |
|
![]() Citaat:
Evenwel: het reeds inzien van een afwijking is de eerste stap naar genezing.
![]() |
#74 |
|
![]() deze draad is
![]() "Waarom doen de leden niets?" ![]() Ik vraag mij af gelijk welke partij ooit problemen heeft als de peilingen +/- 10% extra voorspellen. En ik heb het al gezegd: NVA heeft andere tactiek. Ik weet nog altijd niet wat die ultieme reden is om VB te stemmen en niet NVA. -Ofwel maakt de NVA (vanwege unieke positie in het pol landschap) een verschil en zie ik niet waarom er niet op te stemmen. -Ofwel is de NVA effectief hetzelfde als VB (zoals de Franstaligen het zien) maar ook hier weer: waarom dan "zelfde" VB en niet "zelfde" NVA? Is het VB "zelfder" of zo? En het personeel van de NVA is ronduit capabeler. Maar dit tussen haakjes.
![]() ![]() Laatst gewijzigd door Steben : 14 mei 2010 om 09:02. |
![]() |
![]() |
#75 |
Minister-President
|
![]() Dat is al lang zo.
#76 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Veel geschater en gesnater hier, maar ik heb in deze draad nog geen enkele inhoudelijke reactie gezien op de (soms overdreven, soms terechte) kritiekpunten die aangehaald werden.
|
![]() |
![]() |
#77 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Het valt me op dat behalve Xenophon, Pericles, Fiesler en nog enkele believers het VB veld hier zo goed als weggespeeld is. Het is ooit anders geweest ![]() De ratten verlaten blijkbaar het zinkende schip. |
|
![]() |
![]() |
#78 | |
|
![]() Citaat:
Wauw...is dat verschieten zeg... ![]()
![]() |
#79 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is dat die stemmen gebruikt gaan worden om - zoals Bracke het zei, het land te redden. Het is dat die - separatistische stemmen in wezen, naar een partij gaan waarvan de leiders uitgruwelen dat ze geen separatisten zijn. Het is dat die stemmen naar een partij gaan die denkt dat ze bij de volgende onderhandelingen over een federale regering mee aan tafel gaan zitten en eisen te stellen hebben. Maarja, de volgende Vlaamse teurstelling op rij, de zoveelste. Er gaan er nog komen. Misschien is het beter van Verhofstad terug te laten komen, misschien is het beter van de Walen een corridor te geven, Belgie overleeft geen zes maand meer dan... Misschien gaan dan eindelijk de Vlaamse ogen open. |
|
![]() |
![]() |
#80 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Da's omdat je het begrip 'inhoudelijk' niet begrijpt. Je zoekt alleen maar bevestiging van je eigen groot gelijk. In mijn antwoord zijn trouwens verschillende punten als pertinent onwaar ontmaskerd.
|
![]() |