![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() wat is er voor nodig om 50.000 Vlamingen de straat op te doen gaan?
zowel de demonstraties vóór België als vóór Vlaanderen komen op mij nogal mat over. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Burgemeester
|
![]() Niks want ze betogen toch niet .
Als ze morgen maatregelen nemen zoals in Griekenland , dan zal de vlaming braaf in zijn zetel zitten en hoogstens zijn beklag doen op het HLN.be forum . Verder zal er niks gebeuren... |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een telefoontje van Luc Cortebeeck en Rudy De Leeuw.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Minister-President
|
![]() Er is een zekere politiek terug te vinden in mijn restaurant. Want zal ons op straat krijgen, dat vraag ik mezelf soms ook af. Wanneer zou ik op straat komen om te betogen. Laten we eerst het antwoord bij onszelf zoeken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
|
![]() Citaat:
Betogingen: tegen de mijnsluitingen. Voor Leuven Vlaams, voor een Limburgse universiteit.... Achteraf gezien had ik beter niet deelgenomen. Achteraf gezien heb ik mij voor de kar van anderen laten spannen. Achteraf gezien beschikte ik op die momenten niet over voldoende correcte informatie om een juiste keuze te maken. Mij zullen ze dus niet rap meer op straat zien. Laatst gewijzigd door pajoske : 15 mei 2010 om 10:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Brood en Spelen.
Voorbeeldje van spelen in de meest resente vorm: grote muziekfestivals genre Werchter.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Moslims gaan betogen - "Verbod nikab is naaktheid tegenover Allah" 14/05 Het verbod op het dragen van gezichtsbedekkende kledij zoals de nikab en de boerka is bij een aantal moslims niet in goede aarde gevallen. Op 22 mei trekken ze in Brussel de straat op om te betogen tegen het verbod. "De democratie heeft weer gefaald en dit zullen we dan ook de 22ste beklemtonen, onze slogan is kort, bondig en krachtig: De moslimgemeenschap is 1 gemeenschap, hun eer is 1, hun land is 1, hun strijd is 1...", aldus Muslim Rise. "Zoals jullie allemaal weten heeft het ongeloof weer van zich laten horen. Ze hebben na de hijaabverbod op scholen een stap verder gedaan en nu de niqaab verboden op straat", klinkt het op de website muslimrise.webs.com. Hitler en Stalin "Wat is de volgende stap? Heeft er ooit iemand bij stilgestaan bij het feit dat er één aanval na de andere gebeurt zonder enige (of zwakke) reactie van de moslims? Hitler heeft niet meteen mensen in concentratiekampen gestoken, hij begon geleidelijk aan met kleding enz. Zijn wij dan zo naïef en blind om niet te zien dat de soortgenoten van Hitler, Mussolini en Stalin weer van zich laten horen?" "Gun de volgende generaties dan een leven met kleding, eer en hijaab/niqaab i.p.v. naaktheid en ongehoorzaamheid aan Allah! De moslima is een juweel die beschermd word (sic) en geen lustobject", besluit de organisatie. Meer informatie over het boerka- en nikabverbod vindt U op de expertenpagina van John De Wit. http://www.hbvl.be/nieuws/binnenland...ver-allah.aspx ![]() Als we eens niet gauw gaan betogen voor onze Nederlands taal\cultuur tegen de verfransing zijn deze de volgende vijand die bezig is. En hun allah kan een schup onder zijn gat krijgen van mij, zoooo!!!. ![]()
![]() |
![]() |
#12 |
Europees Commissaris
|
![]() ²
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Europees Commissaris
|
![]() De niqaab is een schaamlap voor het onvermogen van de westerse democratiën om een in wezen extremistische godsdienst als de islam aan banden te leggen en zijn fundamentalistische uitwassen te neutraliseren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En met de media aandacht die al die betogingen voor meer belgique krijgen, moet je enkel maar respect hebben voor pakweg een IJzerwake die 5000 mensen op de been krijgt zonder dat er enig bericht over is voorafgaand in de media terwijl een IJzerbedevaart hooguit nog de helft op de been krijgt terwijl het wel overvloedig wordt aangekondigd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als er morgen een aantal kinnekloppers zullen bijkomen omdat de rekeningen niet betaald worden, zullen ze wel op straat beginnen komen. Zolang de Vlaming dagelijks zijn eten op zijn bord heeft, en een pintje op cafe kan permiteren = geen probleem. Maar neem dat weg en je zal iets zien. Laatst gewijzigd door giserke : 15 mei 2010 om 13:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
|
![]() de dag dat de Vlaming zijn pensioen niet meer krijgt omdat er geen geld meer is, maar ziet dat zijn allochtone buurman wel nog zijn uitkering krijgt, maar op dat moment zal het te laat zijn, want dan is de autochtoon een minderheid geworden (zie recente studie van Jan Hertoghe "autochtone Belg wordt minderheid")
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() http://www.standaard.be/artikel/deta...MF20100515_068
35.000 homos en lesbische mensen. Dat is 10 keer meer volk dan de V partijen/beweging op de been kan krijgen op het hoogtepunt van de crisis. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | ||
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |