![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#201 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Tot groot jolijt van de linkiewinkies kan ik meedelen dat Flipke De Winter bij het plan betrokken was. Jammer genoeg moet ik hen wel teleurstellen met de mededeling dat hij hun eerste slachtoffer ging zijn.
Please, ze zijn het ver aan het zoeken om het VB er toch in gelinkt te krijgen. Geloofwaardigheid van heel de zaak: 0,0 in mijn ogen. Men moet de mensen toch met iets bang maken voor de verkiezingen. Vermits men geen allochtonen mag viseren, gaat men af op de cafépraat van enkele individuen, waarvan men weet dat ze wapens hebben. Persoonlijk vraag ik me af waarom men een aanslag moet plegen om ons land te destabiliseren. Is er hier gaan chaos genoeg? Waar zit de samenhang in ons apenland? |
|
|
|
|
|
#202 | ||
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Wie was het andere slachtoffer? Wat was het motief? Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#203 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Blijkbaar wilden ze daarna Jahjahke aanpakken. Ik geloof dat ze teveel duvels ophadden, toen ze die telefoon aftapten. Nog nooit heb ik van zulk een stomme plannen voor aanslagen gehoord. Geef toe dat moslimterroristen toch iets concreter zijn, want die mogen volgens hun religie niet drinken.
|
|
|
|
|
|
#204 | |
|
Minister
|
Citaat:
En hier vat je het allemaal goed samen. Hoeveel Duvels moet ge op hebben voor dat ge uw geweer pakt en zegt "komaan mannen we zijn weg, Vlaanderen de leeuw!"? |
|
|
|
|
|
|
#205 |
|
Parlementslid
|
Lijkt me nog een leuk onderwerp voor een thesis. Ik heb na een halve bak Duvel wel eens de platte kaas uit den Delhaize willen gaan bevrijden (omdat ik vond dat platte kaas gediscrimineerd werd tov harde kazen en ze steeds in het hoekje van het vriesvak werden gedwongen, een onrecht dat diende ongedaan gemaakt). Maar plannen om mensen te gaan vermoorden ...
Laatst gewijzigd door Metal Tom : 15 september 2006 om 08:12. |
|
|
|
|
|
#206 | |
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#207 | |
|
Parlementslid
|
Citaat:
|
|
|
|
#208 | |
|
Banneling
|
Citaat:
http://yelloman1.blogspot.com/2008/0...-neonazis.html |
|
|
|
|
|
|
#209 | |
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#210 | |
|
Minister
|
Citaat:
http://news.bbc.co.uk/2/hi/8537861.stm
|
|
|
|
#211 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Dat is toch een oude tactiek. Heb je op de link geklikt? http://yelloman1.blogspot.com/2008/0...-neonazis.html Iets gelezen/bekeken? |
|
|
|
|
|
|
#212 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
"Het zijn neonazi's" klinkt dan misschien wel spectaculair, maar is in wezen niets zeggend. Laatst gewijzigd door Xenophon : 16 mei 2010 om 12:05. |
|
|
|
|
|
|
#213 | |
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
over de handtekening de vertaling staat rechts p.s. ik vroeg wel wandaden geen classificatie's van linkie groeperingen
Laatst gewijzigd door rookie : 16 mei 2010 om 12:54. |
|
|
|
|
|
|
#214 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Als de " neonazi's " zo ver gekomen zijn, dat ze dan nog eens terug komen zagen daarover... Ik zet neonazi's tussen haakjes, want ik denk te weten dat indien deze kerels in het 3de Rijk geleefd hadden, hun meester ze al vlug in een kamp of in de eerste linie kanonnevlees zou gestoken hebben om er vanaf te zijn. De regering gebruikt deze zwakbegaafde jongens om er nog wat repressieve anti- eigen-volk- wetten door te krijgen. |
|
|
|
|
|
|
#215 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Lijst 1 : de moorden, en vernietigingen veroorzaakt door " neonazi's " wereldwijd, sinds de laatste 20 jaar Lijst 2 : de moorden en vernietigingen veroorzaakt door terroristen van islamietische strekking wereldwijd sinds de laatste 20 jaar. Ik ben benieuwd... |
|
|
|
|
|
|
#216 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Gaat een ultrakort lijstje zijn denk ik... |
|
|
|
|
|
|
#217 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#218 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#219 | |
|
Banneling
|
Citaat:
http://yelloman1.blogspot.com/2008/0...-neonazis.html Of zie je liever die van VTM? http://yelloman1.blogspot.com/2007/0...-neonazis.html Edit : Sedert wanneer is kritiek op een groepering als B&H anti-Vlaams? Laatst gewijzigd door artisjok : 16 mei 2010 om 16:45. |
|
|
|
|
|
|
#220 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|