Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 15 mei 2010, 23:58   #41
Inno
Minister-President

Inno's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Savatage Bekijk bericht
Verbaasd me niets. Het zijn telkens dezelfde als het er op aankomt om meisjes in groep lastig te vallen op een laffe manier. Onlangs is er in het metrostation van Brussel ook een vrouw verkracht door een Noord-Afrikaanse persoon, terwijl de voorbijgangers gewoon voorbij wandelden.
Ziekelijk.
Inno is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 mei 2010, 23:58   #42
Savatage
Secretaris-Generaal VN

Savatage's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Daaraan zie jij dat iemand Moslim is.
Ja, dat zie je zelfs duidelijk.
Savatage is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 mei 2010, 00:20   #43
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Inno Bekijk bericht

Vele Italianen ook in limburg, afstammelingen van de hardwerkende mijnwerkers.
Allemaal allochtonen dus volgens de gehanteerde defintie. (en voor de musseverstandjes hier zijn die allemaal moslims...)

Laatst gewijzigd door filosoof : 16 mei 2010 om 00:21.
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 mei 2010, 00:22   #44
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Savatage Bekijk bericht
Ja, dat zie je zelfs duidelijk.
Hoor jij tot de categorie mensen die een jood en een homo direct "herkennen"?

Laatst gewijzigd door filosoof : 16 mei 2010 om 00:40.
Oud 16 mei 2010, 00:31   #45
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fallen Angel Bekijk bericht
Oei ze beginnen nu ook al de Johnny look over te nemen. Now we're DOOOOMED zeg ik u.
Je weet toch: Al Die Islamieten Dragen Adidas Spullen.

Laatst gewijzigd door filosoof : 16 mei 2010 om 00:34.
Oud 16 mei 2010, 00:38   #46
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Inno Bekijk bericht
Zeer zeker, het komt altijd goed wat niet wil zeggen dat ik geen mes tussen mijn ribben zou krijgen.
Weert god dat dan niet af?
Oud 16 mei 2010, 00:47   #47
Svennies
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Den Ardennees Bekijk bericht
waarde vriend,

vanachter uw computerscherm is het altijd gemakkelijk om de held uit te hangen.
Waarde vriend,waarom antwoordt U niet op mijn vraag....

Weet U dat iedere burger de plicht heeft om hulp te bieden aan personen in "nood"....
Die jongens hebben dus wel degelijk hun burgerplicht proberen uit te voeren,en het willen oplossen op een niet agressieve manier....

Citaat:
‘Eigenlijk gebeurde het gewoon toen ik zag dat er twee meisjes werden lastiggevallen door twee jongens’, gaat Niels verder. ‘Er stond vrij veel volk in de metro, maar niemand durfde iets doen uit schrik. Toen de jongens echt te grof werden en begonnen te dreigen naar de meisjes toe, ben ik er tussengekomen. Ik zei gewoon dat wat ze deden niet nodig was. Voor ik het wist had de ene jongen me bij mijn keel vast en sloeg me recht op mijn neus. Ik verschoot enorm want ik had voordien nog nooit gevochten.
Zal ik U nogmaals mijn vraag stellen zodat U hem deze keer kan beantwoorden...

Mijn vraag is...zou U het tolereren dat omstaanders het toelaten dat Uw eigen dochter gemolesteerd wordt zonder dat er één iemand een hand uitsteekt om haar te helpen....
Svennies is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 mei 2010, 01:21   #48
Tzuvar Raemborr
Minister

Tzuvar Raemborr's schermafbeelding

Standaard

En vertel jij ons eens, Svennies, of je ooit in eenzelfde positie gestaan hebt? Want ik ben het eens met Den Ardennees, vanachter het computerscherm is het gemakkelijk.

Nu heb ik zelf een week terug toevallig in die positie verkeerd. ik stapte van de bus 's avonds en ging naar huis en daar was een jonge gast een jong meisje aan het afdreigen. ik stopte en keek, twijfelend. Zou ik iets zeggen of niet? Feitelijk zijn het mijn zaken niet. Hij heeft haar nog niet aangeraakt ofzo. Ik heb een rugzak bij en vanalles....

(For the record : geen allochtoon. Een authentieke vlaamse speed junk)

Die gast die krijgt dat dan in de mot dat ik daar sta en kijk en draait zich om. Of er iets was? Die pure agressie in die jongen zijn blik, die amper gecontroleerde gewelddadigheid die zijn gebalde vuist deed trillen terwijl hij naar mij keek. "Dat is wel mijn vriendin hé!" zei hij.

Het grietje liep ondertussen wel niet weg.

Ik heb het nog net klaargespeeld om iets te stamelen in de trant van "Euh nee. Eigenlijk zijn het mijn zaken niet. Maar ik stond te denken, euh... als ge dat meiske iets aandoet kunt ge daar veel last mee krijgen..."

En dan... ben ik doorgegaan. Toch wel beschaamd.

Geen held, nee, ik weet het.

Jij wel? Echt? Honderd procent zeker van?
But I'm stubborn, like those garbage bags that time cannot decay,
I'm junk but I'm still holding up this little wild bouquet.

Laatst gewijzigd door Tzuvar Raemborr : 16 mei 2010 om 01:24.
Tzuvar Raemborr is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 mei 2010, 02:18   #49
Svennies
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tzuvar Raemborr Bekijk bericht
En vertel jij ons eens, Svennies, of je ooit in eenzelfde positie gestaan hebt? Want ik ben het eens met Den Ardennees, vanachter het computerscherm is het gemakkelijk.
Ja dus...

Toen een vriendin van mij steeds weer werd lastiggevallen door haar ex-vriendje....
Oud 16 mei 2010, 09:05   #50
den dinges
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tzuvar Raemborr Bekijk bericht

Nu heb ik zelf een week terug toevallig in die positie verkeerd. ik stapte van de bus 's avonds en ging naar huis en daar was een jonge gast een jong meisje aan het afdreigen. ik stopte en keek, twijfelend. Zou ik iets zeggen of niet? Feitelijk zijn het mijn zaken niet. Hij heeft haar nog niet aangeraakt ofzo. Ik heb een rugzak bij en vanalles....

(For the record : geen allochtoon. Een authentieke vlaamse speed junk)

Die gast die krijgt dat dan in de mot dat ik daar sta en kijk en draait zich om. Of er iets was? Die pure agressie in die jongen zijn blik, die amper gecontroleerde gewelddadigheid die zijn gebalde vuist deed trillen terwijl hij naar mij keek. "Dat is wel mijn vriendin hé!" zei hij.

Het grietje liep ondertussen wel niet weg.

Ik heb het nog net klaargespeeld om iets te stamelen in de trant van "Euh nee. Eigenlijk zijn het mijn zaken niet. Maar ik stond te denken, euh... als ge dat meiske iets aandoet kunt ge daar veel last mee krijgen..."

En dan... ben ik doorgegaan. Toch wel beschaamd.

Geen held, nee, ik weet het.
Jij wel? Echt? Honderd procent zeker van?

Lang geleden : twee gasten komen op mij en mijn vriendin af, in een vrijwel verlaten winkelstraat, sluitingstijd. Willen dat mijn vriendin met hen meekomt, ik moet mijn bakkes houden, " si non, ils m'enculent aussi ". Geen keuze dus...Verplicht om te vechten. Motten gekregen, maar ook uitgedeeld. Viel wel mee, daar het niet zo gemakkellijk ging als zij zich aanvankelijk voorstelden zijn ze toch gaan vluchtten. Mijn vriendin schreeuwde wel zo luid als ze kon om hulp, en maakte kabaal van jewelste.
En ik weeg ook maar 65 kilo hé. Ben geen reus of krachtpatser. Soms moet je wel geweld gebruiken, als je je daarna nog zonder kotsen in de spiegel wilt kunnen bezien. Dat heeft met een held zijn niets te maken.
den dinges is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 mei 2010, 09:39   #51
hurricane
Europees Commissaris

hurricane's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door den dinges Bekijk bericht
Hun kapsel vind ik zo grappig. " Coupe �* la jatte " noemden we dat vroeger.
Liepen de SS'ers daar indertijd ook zo niet rond ?
hurricane is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 mei 2010, 19:37   #52
Svennies
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door den dinges Bekijk bericht
Lang geleden : twee gasten komen op mij en mijn vriendin af, in een vrijwel verlaten winkelstraat, sluitingstijd. Willen dat mijn vriendin met hen meekomt, ik moet mijn bakkes houden, " si non, ils m'enculent aussi ". Geen keuze dus...Verplicht om te vechten. Motten gekregen, maar ook uitgedeeld. Viel wel mee, daar het niet zo gemakkellijk ging als zij zich aanvankelijk voorstelden zijn ze toch gaan vluchtten. Mijn vriendin schreeuwde wel zo luid als ze kon om hulp, en maakte kabaal van jewelste.
En ik weeg ook maar 65 kilo hé. Ben geen reus of krachtpatser. Soms moet je wel geweld gebruiken, als je je daarna nog zonder kotsen in de spiegel wilt kunnen bezien. Dat heeft met een held zijn niets te maken.
Respect mijn beste, en dat méén ik....

U hebt gedaan wat nodig was,alhoewel U eigenlijk niet als "vechtersbaas" zal kunnen worden omschreven...

En inderdaad,soms heb je geen keuze....

De moraalriddertjes hier denken enkel en alleen aan zichzelf....

Daarom stel ik hen nogmaals de vraag....

Mijn vraag is...zou U het tolereren dat omstaanders het toelaten dat Uw eigen dochter gemolesteerd wordt zonder dat er één iemand een hand uitsteekt om haar te helpen....
Oud 16 mei 2010, 19:38   #53
born2bewild
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
Hoor jij tot de categorie mensen die een jood en een homo direct "herkennen"?
hier wordt weer filosofie van 't zevende knopsgat gepraktiseerd.

behoor jij tot de categorie die geen chinezen of eskimo's herkent?
herken jij trouwens mannen en vrouwen?

Laatst gewijzigd door born2bewild : 16 mei 2010 om 19:40.
born2bewild is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 mei 2010, 20:15   #54
Fallen Angel
Eur. Commissievoorzitter

Fallen Angel's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hurricane Bekijk bericht
Liepen de SS'ers daar indertijd ook zo niet rond ?
Geen idee:
http://en.wikipedia.org/wiki/Crew_cut

Stalin: "The only real power comes out of a long rifle."
En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit).
Fallen Angel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 mei 2010, 20:31   #55
lollysticky
Minister

lollysticky's schermafbeelding

Standaard

Om on topic te blijven

gisteren is mijn nonkel (samen met twee vrienden van de fotoclub) in brussel opt spoor ineengeslagen door een groep van 20+ mensen van 'vreemde origine'... alle omstaanders (meer dan 100, het was een drukke verbinding) stonden erop te kijken, de spoorwegpolitie stond iets verder, en de flikken zijn 20 minuten later met 30 man gearriveerd, juist toen het voorbij was natuurlijk... Om Urbanus te parafraseren: "Aan den andere kant van stad zat er waarschijnlijk ene verkeerd op zijne velo"

Het ging niet zozeer om het geld (al hebben ze duur fotomateriaal meegenomen), maar feitelijk hebben ze gewoon met 20 man staan schoppen op de drie personen in kwestie... multi-culturele verrijking in de hoofdstad, 'une farce'
Belangrijk voor de forum-ganger: Godwin's Law / Godwin's Rule of Nazi Analogies: "As a Usenet discussion grows longer, the probability of a comparison involving Nazis or Hitler approaches one." Reductio ad Hitlerum/Nazium:"Hitler (or the Nazis) supported X, therefore X must be evil/undesirable/bad."

Laatst gewijzigd door lollysticky : 16 mei 2010 om 20:33.
lollysticky is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 mei 2010, 20:44   #56
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN

Diego Raga's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Svennies Bekijk bericht
Ik denk dat vele linkse posters hier zelf (nog) geen kids hebben, vandaar het grote stilzwijgen op uw directe vraag.
Diego Raga is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 mei 2010, 20:47   #57
grimbergen
Banneling

Standaard

Bravo ! Eindelijk eens jongeren die niet langer de ogen sluiten voor het moslimgeweld. De linkse bende probeert het wel maar moet uiteindelijk toch het onderspit delven.
grimbergen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 mei 2010, 21:46   #58
Svennies
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
Ik denk dat vele linkse posters hier zelf (nog) geen kids hebben, vandaar het grote stilzwijgen op uw directe vraag.
Dat zal sowieso juist zijn mijn beste wat U hier zegt....

Maar dat ze tenminste eerlijk wezen ,en bijgevolg zich van verdere commentaren onthouden....

Nou gaan ze het moraalriddertje spelen ,en dit terwijl ze in werkelijkheid zelfs te laf zijn om zichzelf te verdedigen als het erop aan komt....

Laat staan dat ze een jongedame zouden willen verdedigen die ongewenst wordt lastiggevallen...

En nu stel ik de vraag gezien mijn slecht karakter dus opnieuw.....

Oud 16 mei 2010, 22:38   #59
den dinges
Banneling

Standaard

Citaat:
Respect mijn beste, en dat méén ik....

U hebt gedaan wat nodig was,alhoewel U eigenlijk niet als "vechtersbaas" zal kunnen worden omschreven...

En inderdaad,soms heb je geen keuze....

De moraalriddertjes hier denken enkel en alleen aan zichzelf....

Daarom stel ik hen nogmaals de vraag....

Die omstaanders moeten zich doodschamen. Je kan altijd iets doen, het hoeft niet direct een vechtpartij te zijn, iedereen is inderdaad niet in staat te vechten . In elke metro zijn er alarmbellen, op straat smijt je desnoods een vitrine van een winkel in, dan zal er wel achter de politie gebeld worden. Trouwens, wie heeft er nu vandaag geen GSM op zak ? Je kan er zelfs foto's mee pakken, of video's ! Die onverschilligheid, of lafheid van de omstaanders maakt mij even ziek als de geweldplegingen zelf.
Het ideaal zou natuurlijk zijn dat alle omstaande mannen er zich mee gaan moeien, wat gaan enkele jonge gastjes met een gangstercomplex dan nog kunnen doen, behalve snel ophoepelen ? Nog niet zo lang geleden zou dat zo gelopen zijn, wat is er met de mensen gebeurd de laatste 20 �* 30 jaar ?
den dinges is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 mei 2010, 22:42   #60
Fallen Angel
Eur. Commissievoorzitter

Fallen Angel's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat zal sowieso juist zijn mijn beste wat U hier zegt....

Maar dat ze tenminste eerlijk wezen ,en bijgevolg zich van verdere commentaren onthouden....

Nou gaan ze het moraalriddertje spelen ,en dit terwijl ze in werkelijkheid zelfs te laf zijn om zichzelf te verdedigen als het erop aan komt....

Laat staan dat ze een jongedame zouden willen verdedigen die ongewenst wordt lastiggevallen...
*kuch* *hoest*

Soit moet gij nie gaan betogen voor strengere wapenwetten en de beperking van de wettelijke verdediging.

Stalin: "The only real power comes out of a long rifle."
En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit).

Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 16 mei 2010 om 22:44.
Fallen Angel is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:56.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be