![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#101 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
het probleem is dat jij ZELF niet je EIGEN land en munteenheid verdedigt maar ervoor kiest om dat te doen voor een buitenlandse mogendheid. Nochtans beweer je dat "andersom doen" net het normale moet zijn zijn. Volgens uw visie... ben jij het die abnormaal doet. Geef toe, je bent een blinde america-lover en je haat je eigen en jouw europa! |
|
|
|
|
|
|
#102 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Mijn doel was om een reactie te krijgen van degene die eerder een topic opende met de bewering dat de dollar ging verdwijnen. De feiten zijn nu gewoon dat niet alle landen en zijn leiders binnen de euro-zone zo blij zijn met de euro. Dat heeft niets te maken of ik de euro zou verdedigen of niet...dat is gewoon een feit. Daar kan ik niets aan doen. Dat probleem heeft de dollar simpelweg niet. Ook daar kan ik niets aan doen. Dat is gewoon een feit. Als dat de stempel "blinde america-lover" betekent...tja, dan is dat maar zo. Ik heb er geen enkel baat bij indien de euro zou verdwijnen. Ik denk dat dat iets is wat we in europa kunnen missen. Maar de feiten benoemen hoe ze zijn heeft opnieuw niets te maken dat ik de euro niet zou verdedigen. Ik kan hier wel leugens beginnen verzinnen om te doen alsof de euro geen probleem heeft momenteel...wat heeft dat voor nut? Kan je dat even zeggen dan? Voor de rest zeg ik dat ik inga tegen de belachelijke anti-vs propaganda. Indien het feiten zijn...mij goed, geen enkel probleem. Maar de propaganda welke hier ooit passeert...ongelooflijk soms.
|
|
|
|
|
#103 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
http://www.hln.be/hln/nl/957/Belgie/...-de-euro.dhtml
Net wat ik bedoelde. Een europees probleem dat onbestaande is in de VS.
Laatst gewijzigd door illwill : 16 mei 2010 om 13:07. |
|
|
|
|
|
|
#104 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Blijkbaar heeft Merkel en haar achterban dus ook geen dossierkennis...zij zegt nm hetzelfde.
|
|
|
|
|
#105 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
De euro blijft lekker verder dalen
|
|
|
|
|
|
#106 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
MA NEEEN!!! Ge hebt geen dossierkennis!
|
|
|
|
|
#107 |
|
Minister-President
|
effe toch wel op iets wijzen:
dat illwill lacht met de dalende euro, dat kan ik nog begrijpen want per slot van rekening dweept hij met de Amerikaanse vlag. Hij is wat hij is en doet ook de moeite niet om zich anders voor te stellen. Maar jij Savatage (racist, zie anderetopic) jij bent een raar geval. Jij dweept met de deense vlag, uit sympathie? Maar lachen kan je wel als de de munteenheid van de Denen waarde verliest? hoe komt dat? Waarom ben je zo hypociet? |
|
|
|
|
|
#108 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
De vlag is gewoon om de blinde anti-vs`ers in het oog te steken. Voor de rest heb ik geen enkele band met de vs.
|
|
|
|
|
#109 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
Citaat:
Ach, je begrijpt niet eens wat je zelf post vent. |
||
|
|
|
|
|
#110 | |
|
Burgemeester
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#111 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik weet enorm goed wat ik zeg. Probleem hier is dat jij mijn openingspost misbruikt om er iets anders van te maken. Als je dus wil quoten...pas het dan ook niet aan. Het staat zwart op wit, en jou leugen hier en je poging om mij weer persoonlijk aan te vallen op deze kinderachtige manier slaat opnieuw nergens op.
|
|
|
|
|
#112 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Idd, zo zie je maar wat voor iemand onze vriend hier is.
Zelfs al stond de smiley op die andere plaats, deze was bedoeld om te lachen met de persoon welke die andere topic ooit heeft aangemaakt en zijn bewering hierin. Maar ook denkt onze vriend zoals altijd beter dan mezelf te weten wat ik bedoel en mijn mening is.
Laatst gewijzigd door illwill : 17 mei 2010 om 10:57. |
|
|
|
|
|
|
#113 |
|
Banneling
|
Als men stevig in dollar belegd heeft,kan men nu juichen.
Dat moet kunnen. |
|
|
|
|
|
#114 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
De Eu-top is opnieuw bij mekaar voor overleg om de euro te beschermen...ook zij hebben volgens sommigen hier dus geen dossierkennis.
Maar dan hoor je ze natuurlijk niet meer e.
|
|
|
|
|
#115 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#116 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
wat doe je dan nog met die deense vlag als handtekening??? is dat uw solidariteit met de Denen die ook de euro gebruiken? doe niet hypocriet en doe die vlag weg en zet er een amerikaanse vlag, zoals illwill |
|
|
|
|
|
|
#117 | ||
|
Parlementsvoorzitter
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#118 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Hopelijk blijft die Euro nog lange tijd ruwweg op hetzelfde niveau(en voor mijn part zelfs wat goedkoper als...) als de dollar,en worden alle zotte ideetjes om de Euro als "wereldmunt"(lees: speculatiemunt) te gebruiken opgeborgen...
|
|
|
|
|
|
#119 |
|
Banneling
|
wel, eerst nog de Amero, dan de wereldmunt en dan een cashloze society!
Yoepie! This whole world is wild at heart and weird on top. David Lynch Laatst gewijzigd door Khwajagan : 17 mei 2010 om 20:13. |
|
|
|
|
|
#120 | ||||
|
Parlementsvoorzitter
|
Citaat:
Citaat:
Citaat: