![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Indien het dat laatste is, wil ik graag weten welke ideologische overtuiging u aanhangt. Misschien kan u het ons een beetje uitleggen. Ik ken en volg nogal wat Joodse schrijvers, kunstenaars, intellectuelen, filosofen, historici. Ik deel met die mensen een groot deel van de analyses die ze maken. Met name over de vervalsing van de Joodse geschiedenis en het concept Joodse volk, het onmenselijk karakter van het zionisme, de verwerpelijke verrechtsing en militarisering van Israël, het imperialistische karakter van de staat Israël en het verbond tussen de evangelische christenen en joodse zionisten. Bij gelegenheid zal ik u wat namen van die Joodse schrijvers, kunstenaars, intellectuelen, academici en historici en hun standpunten meegeven. Maar graag had ik geweten wat uw ideologie terzake is en waarom u de waarheid dermate geweld wil aandoen om te verdedigen wat onverdedigbaar is.
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Burger
|
![]() zie hier de ware reden waarom de palestijnen zo zielig zijn en het slecht hebben :
http://www.elsevier.nl/web/Opinie/Af...aat-willen.htm de palestijnen en vooral hamas willen geen vrede, dat is gelijk aan israel erkennen, en dat kan niet want alle joden moeten de zee ingedreven worden volgens onze hamas vriendjes. |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Banneling
|
![]() ![]() ![]() En antisemitische 'Weg Met Ons' joden zijn er altijd geweest, en zijn de ergsten. Zo was er een monster in België tijdens WOII die afschuwelijke truukjes gebruikte om joden te verklikken bij de Duitsers en zich hiermee verrijkte. Je mag die Weg-Met-Ons gasten, hoe kunstzinnig ze ook zijn, voor jezelf houden, ik heb er geen behoefte aan. Het verschil tussen jou en mij is dat één van mijn beste vriendinnen een moslima mét hoofddoek is, alleen maak ik daar geen politiek van en ga ik haar niet als schild gebruiken voor mijn opinies zoals jij dat doet. Dat ze moslim is merk ik amper en haar hoofddoek zie ik allang niet meer. Het gaat me om de méns. Ze zeurt ook nooit aan mijn hoofd met haar religie en daarom zijn we beste vrienden. Heb je trouwens die Pallywood Production video gezien, of is dat te 'lastig'? Gooi je liever met je mooie woordje 'hasbara', well hasbara is voor mij geen scheldwoord, het betekent gewoon informatie. En over Pallywood Leugenachtige Produkties is er genoeg informatie voorhanden. Ik zeg NOOIT ergens dat wat er met Gaza gebeurt is niet érg is, maar een verhaal heeft altijd 2 kanten en deze 2e kant zien we niet op de belgische straten. We zagen alleen prachtige steunbetuigingen in de straten van Brussel en Antwerpen in totale Pallywood style: auto's in de fik, vensters van winkels en overheidsgebouwen verbrijzeld, omvergeworpen auto's... kortom: als je van dat soort mensen je steun moet verwachten dan heb je niet eens vijanden nodig. Hier voor de Hasbara nog een clip met ontmantelde Pallywood desinformatie: http://www.youtube.com/watch?v=E3Z4_...eature=related Laatst gewijzigd door ShoshannaKimberley : 19 mei 2010 om 14:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Burger
|
![]() tja die duizenden rakketen uit gaza heeft niemand gezien natuurlijk, die gingen te snel zeker ?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() HASBARA dus voor de zionistische trollen die zich vrolijk maken in het afslachten en bestelen van het Palestijnse volk. Citaat:
Laatst gewijzigd door roodhaar : 19 mei 2010 om 15:05. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Banneling
|
![]() En het verschil tussen u en mij, Geachte Heer Roodhaar, is dat ik niemand 'crapuul' noem.
Takes one to know one, dus dat soort termen ligt niet zo gauw in mijn mond, niet eens voor Pallywoodacteurs-regisseurs en -financiers, die mijn medelijden krijgen. Het bezigen van uw soort woorden getuigt van een grote onzekerheid en verbergt onhandig het feit dat u wéét dat u ongelijk heeft. Waarvan akte. PS: hier nog een mooie video van de hasbara met vriendelijke groeten van de Pallywood Desinformation Services (oppassen, want lastig bewijsmateriaal!) http://www.youtube.com/watch?v=E3Z4_...eature=related |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Burger
|
![]() tja hamas geilt ook op het vermoorden van onschuldigen. bussen opblazen waar school kinderen inzitten mag natuurlijk wel
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Volledige nietsnutten die niks hebben om tegenaan te trappen? Niemand om de Schuld van Alles te geven? Geen excuus meer om eigenlijk een leeglopende nietsnut te zijn? Oog in oog staand met zichzelf en eindelijk de handen uit de mouwen moeten steken voor iets opbouwends? Ik denk dat voor dit soort figuren het bestaan van Israel VITAAL is, jodenbashen via antisemitische lektuur en "kunst" van Weg-Met-Ons joden is voor sommigen een beroep geworden waar ze niet meer zonder kunnen, omdat ze waarschijnlijk niets anders meer kunnen... triest... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Wat was er eerst ? Hamas of de bezetting en kolonisatie ?
Wie is begonnen met terreuraanslagen ? Niet de Palestijnen allezins!
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door roodhaar : 19 mei 2010 om 15:14. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Burger
|
![]() de arabieren :
De Joodse immigratie leidde tot gewelddadige protesten van de Arabische bevolking. Al in 1920 vonden rellen en overvallen plaats, waarbij meer dan 10 Joden om het leven kwamen. Deze verhevigden in 1921 (52 doden). Tot 1929 bleef het relatief rustig, maar in augustus 1929 laaide het anti-Joodse geweld weer op (133 doden). Na Hitler's machtsovername van 1933 nam de Joodse immigratie zeer sterk toe. Dit leidde in 1936 tot de grote opstand die tot 1939 duurde. bron :http://nl.wikipedia.org/wiki/Mandaatgebied_Palestina of is wikipedia ook zionistisch ?? |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Moslimbroederschap |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
nee, dat niet. ik vroeg TERREURAANSLAGEN. rellen en overvallen jegens een stijgende immigratie van joodse vreemdelingen die autochtone Palestijnen verdrijven vallen daar niet echt onder. dit wel King david hotel bombing. http://en.wikipedia.org/wiki/King_David_Hotel_bombing Maar al hasbara wil je natuurlijk aantonen dat de joden het slachtoffer zijn, een getuige van die tijd denkt daar héél anders over. Citaat:
![]()
Laatst gewijzigd door roodhaar : 19 mei 2010 om 15:36. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Minister-President
|
![]() 't Is trouwens niet omdat Pallywood bestaat dat de dagelijkse onderdrukking en het brutale geweld van het IDF niet reëel is tegenover de Palestijnen!
Dat soort propaganda filmpjes zouden ons willen doen geloven dat elke Palestijn die sterft een acteur is. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat weet ik niet hoor. Ik geloof juist dat hun nieuwe vorm van antisemtisme (met behulp van een handvol excuus-truus-joden) wortelt in de antipathie voor de mondige en hardwerkende Israeli's --- juist omdat ze het beeld van de gedwee meelopende joden van het Europa van 1904-45 radikaal hebben weggevaagd. Dit soort loserism-adoratie en slachtofferknuffelings-complex wordt volgens mij gestoeld op een haat tegen alles wat sterker is, en minder dom bezig. Amerika was het lange tijd, en Israel natuurlijk. Omdat dat landen zijn met een betere economie en een sterke identiteit. (wist je dat Israel géén economische crisis kent?) In tegenstelling tot bv België, of Marokko, zijn Amerikanen trots op hun nationaliteit, ookal is die pas verworven. In Israel is dat ook zo. Trots is een waarde die in erg slechte aarde valt bij Loser-isten. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar... U bent ten minste nog iemand die doet alsof ie geen antisemiet is door excuus-joden als 'vrienden' te hebben, en u gebruikt geen grove scheldwoorden zoals bepaalde van uw mede-warriors. Hasbara is voor mij in orde, dus vertelt u mij eens wat u denkt van de werkelijk bestaande 'Pallywood Productions' zoals de voorbeelden die ik heb voorgelegd hierboven? Verder wil ik de Rechtvaardige Strijders van de Israel-haat eens een vraag stellen: u zegt te strijden voor het welzijn van de Palestijnen. Dezen hebben gekozen voor Hamas, en staan dichtbij de Hezbollah, de haatpartij van Allah. Nu is mijn vraag: wat is volgens u het alternatief? Alle joden de zee in zoals de bovengenoemde liefdadigheidsorganisaties (Hamas en Hezbollah) dat zouden willen? Of Israel terug naar wat het was onder de Turken en het Verenigd Koninkrijk: een achterlijk stuk woestijn dat niemand echt wilde en dat men Palestina noemde? Of Israel onder totaal beheer van Hamas en wég met alle westerse beschaving in de vorm van economie, industrie, onderwijs, handel, cultuur zoals in 60 opgebouwd door uit alle landen ter wereld gekomen joden in Israel? Ik ben benieuwd naar uw OPBOUWENDE alles-oplossende alternatief. Indien u zo hard strijdt voor de goede Palestijnen, moet u dat wel in uw agenda hebben staan; Grenzen van voor 1967 kennen we al, dus aub niet daarmee afkomen. Hartelijk dank bij voorbaat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |