Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 19 mei 2010, 21:32   #141
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN

Diego Raga's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Ja; nu weet ik waarom.
Waarom wilde jij dat niet vertellen?

Citaat:
Mijn avatar is het logo van de muziekgroep "Mano Negra".
Zeker eens naar hun muziek luisteren.
Bedankt om m'n gelijk hier te bevestigen, want:

"De naam Mano Negra betekent 'Zwarte Hand' en komt van een anarchistische organisatie in Spanje." http://nl.wikipedia.org/wiki/Mano_Negra

U bent zo links als links maar kan zijn.
Windhaan.
Diego Raga is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 mei 2010, 21:34   #142
ShoshannaKimberley
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Den Ardennees Bekijk bericht
Al te vaak horen en lezen we in de media afkeuring want "niemand kwam tussenbeide om te helpen"

wel, eerlijkgezegd: dit is de reden waarom ik ook niet zou tussenbeide komen om te helpen, voor ge het weet krijgt ge een mes tussen uw ribben, of wordt ge halfdood geslagen, en dan is ook niemand geholpen.
Dat is het voordeel van vrouw zijn en zo oud als hun moeder: ik durf WEL tussenkomen en ze zijn zo verschoten dat ze me niets doen.

Ik weet ook wat ik tegen hen moet roepen om ze te destabiliseren: dat ze terug moeten naar hun moeder. Dat kleineert ze enorm. Ze hebben allemaal een enorm moedercomplex en zijn thuis veel liefde tekort gekomen. Herinner ze daaraan en ze zijn klein als kleuters!

Dat kun je als jongeman natuurlijk niet maken, dat nemen ze niet. Tussen mannekes gaan ze zich meten en dan worden ze gevaarlijke beesten.
ShoshannaKimberley is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 mei 2010, 22:42   #143
den dinges
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Carnivore Bekijk bericht
't is niet moeilijk.
Je schaft je een degelijke pepperspray aan. Indien u getuige bent van dergelijk voorkomend allochtoon gedrag, benaderd u de schermutseling langs de achterkant van de agressor,
zonder iets te zeggen geeft u onverhoeds elk van het crapuul een goede kennis van het product cayenepeper, op technologische wijze verspreid. Omstaanders zullen een lichte prikkeling voelen, maar niets in vergelijking met diegene die rechtstreeks blootgesteld wordt. (zelf al toegepast met het gewenste effect)

Daarna kuist u gewoon uw schup af.

Punt.

het slachtoffer zal u dankbaar zijn, uzelf nam weinig risico en de daders zullen merken dat ze hier niet altijd vrij spel hebben tov een braaf belgisch meisje.
Als 10% van de ontevredenen op dit forum dit doen, zijn e al een stukje verder.

(Ik wacht op de reprimade of ban voor aanzetten tot. Maar soit. Soms moet je goede ideeën gewoon verkondigen, verboden of niet.)
Dat zou oneerlijk zijn dan , want je zet niet aan tot geweld : je zet aan tot het beletten van geweld. Pepperspray is niet gevaarlijk, het doet enkel even pijn, dat is nog heel vriendelijk voor schurken, ze komen er goed vanaf.
den dinges is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 mei 2010, 22:45   #144
den dinges
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ShoshannaKimberley Bekijk bericht
Dat is het voordeel van vrouw zijn en zo oud als hun moeder: ik durf WEL tussenkomen en ze zijn zo verschoten dat ze me niets doen.

Ik weet ook wat ik tegen hen moet roepen om ze te destabiliseren: dat ze terug moeten naar hun moeder. Dat kleineert ze enorm. Ze hebben allemaal een enorm moedercomplex en zijn thuis veel liefde tekort gekomen. Herinner ze daaraan en ze zijn klein als kleuters!

Dat kun je als jongeman natuurlijk niet maken, dat nemen ze niet. Tussen mannekes gaan ze zich meten en dan worden ze gevaarlijke beesten.
Hoe zeg je dat in het frans, want die spreken dikwijls frans,hé, toch in Brussel : Nique ta mère ?
Oud 19 mei 2010, 22:47   #145
den dinges
Banneling

Standaard

Citaat:
Diego Raga was daar nochtans ten zeerste in geïnteresseerd; en vroeg dit expliciet. Maar ik mag niet weten waarom.

Nu wil je het toch weer wel weten!

Neen; natuurlijk zou ik dit niet tolereren. Wie wel?
Wat is je punt
?
Wat doe jij persoonlijk, zo je twee of meer kerels betrapt die een meisje/ meisjes aanranden ?

Laatst gewijzigd door den dinges : 19 mei 2010 om 22:47.
Oud 20 mei 2010, 09:35   #146
ShoshannaKimberley
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door den dinges Bekijk bericht
Hoe zeg je dat in het frans, want die spreken dikwijls frans,hé, toch in Brussel : Nique ta mère ?
nee, dat zeggen kwajongens onderling om elkaar te kwetsen. Ik begeef me niet graag op dat niveau.

Ik zeg gewoon iets als "ga naar je moeder" (va chez ta mère).
ShoshannaKimberley is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 mei 2010, 17:52   #147
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
Wadist, vliegen aan uw plafond ?

(copyright Pietje http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=100)

Citaat:
Bedankt om m'n gelijk hier te bevestigen, want:

"De naam Mano Negra betekent 'Zwarte Hand' en komt van een anarchistische organisatie in Spanje." http://nl.wikipedia.org/wiki/Mano_Negra

U bent zo links als links maar kan zijn.
Windhaan.
La Mano Negra ("The Black Hand") was an alleged anarchist organization in Spain. The Spanish police accused most of the Spanish anarchists of being part of the organization.

It is also a common expression in Spanish to say "Aqu�* hubo mano negra" ("There was a black hand here") to say that something has been made illegally or lacking moral values.
http://en.wikipedia.org/wiki/Mano_Negra

La Mano Negra :
La Mano Negra (Spanish, in English, "The Black Hand") was a supposed secret and violent Anarchist organization that was founded in Andalucia, Spain at the end of the 19th century.

Although the local Anarchist groups affirm that they had nothing to do with this said organization, the police carried out a strong repression against anarchists based on four crimes committed by La Mano Negra at the end of 1882, and the first months of 1883.

The results of the ensuing revolt was that 15 peasants were condemned to death, of which 7 where executed in the Plaza del Mercado in Jerez de la Frontera, on June 14 of 1884. The trial was covered by Leopoldo Alas Clar�*n for the Jerez newspaper El D�*a, who also reported on the condition of Andalusian peasants.

Even today it is not clear if La Mano Negra existed or if it was an invention of the government of Práxedes Mateo Sagasta to combat the revolts of the countryside in the south of Spain, as Vicente Blasco Ibáñez denounced in his novel La Bodega.
http://en.wikipedia.org/wiki/La_Mano_Negra

Heb je al geluisterd naar de muziek van Mano Negra?
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 mei 2010, 17:54   #148
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door den dinges Bekijk bericht
Wat doe jij persoonlijk, zo je twee of meer kerels betrapt die een meisje/ meisjes aanranden ?
Ik weet dit niet met zekerheid.
Ik hoop dat ik de moed en de lef heb om tussenbeide te komen; maar durf dit niet garanderen.
Oud 20 mei 2010, 19:02   #149
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN

Diego Raga's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wadist, vliegen aan uw plafond ?

(copyright Pietje http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=100)

La Mano Negra ("The Black Hand") was an alleged anarchist organization in Spain. The Spanish police accused most of the Spanish anarchists of being part of the organization.

It is also a common expression in Spanish to say "Aqu�* hubo mano negra" ("There was a black hand here") to say that something has been made illegally or lacking moral values.
http://en.wikipedia.org/wiki/Mano_Negra

La Mano Negra :
La Mano Negra (Spanish, in English, "The Black Hand") was a supposed secret and violent Anarchist organization that was founded in Andalucia, Spain at the end of the 19th century.

Although the local Anarchist groups affirm that they had nothing to do with this said organization, the police carried out a strong repression against anarchists based on four crimes committed by La Mano Negra at the end of 1882, and the first months of 1883.

The results of the ensuing revolt was that 15 peasants were condemned to death, of which 7 where executed in the Plaza del Mercado in Jerez de la Frontera, on June 14 of 1884. The trial was covered by Leopoldo Alas Clar�*n for the Jerez newspaper El D�*a, who also reported on the condition of Andalusian peasants.

Even today it is not clear if La Mano Negra existed or if it was an invention of the government of Práxedes Mateo Sagasta to combat the revolts of the countryside in the south of Spain, as Vicente Blasco Ibáñez denounced in his novel La Bodega.
http://en.wikipedia.org/wiki/La_Mano_Negra
Totaal irrelevant, zoals gewoonlijk.
Toch nog even benadrukken wat ik eerder over dat soort van antwoorden aanduidde:

"De rede is dan soms ver te zoeken, hallucinant ver soms, wegens dogmatisch versluierd in het mentale kluwen van een over de kop geslagen verdraagzaamheid, die hand in hand gaat met een diep afgrondelijke 'ruimdenkendheid' en dit in een combinatie die sterk neigt naar het perverse, zeker als die poco-intellectuele verwarring ten dienste staat van een totalitaire, onderwerpende en absoluut discriminerende ideologie, u weet wel, diegene waar moslims zo onbetamelijk dol op zijn."

Geen speld tussen te krijgen.

Citaat:
Heb je al geluisterd naar de muziek van Mano Negra?
Denk van niet, maar eigenlijk kan je dat beter eens aan vragen aan een paar moslims in je buurt en wat ze daar zoal van vinden.
Vraag ze dan ook eens wat ze hier van denken. En u ? :
Citaat:
BRUSSEL, 29 april 2010 (IPS) - Radiozenders in Mogadishu gebruiken nu geweerschoten en kikkergeluiden als jingles omdat naar muziek luisteren verboden is in de Somalische hoofdstad. De islamistische bewegingen Al Shabab en Hisbul Islam, die het grootste deel van de stad controleren, verbieden de inwoners ook naar films te kijken of voetbalwedstrijden te volgen. Overtreders worden bestraft met dertig zweepslagen.
http://www.mo.be/index.php?id=63&tx_uwnews_pi2[art_id]=28351&cHash=01b23e10d8
Ooh, de islam toch zo vredelievend...

Een goede raad, Arti, koop jezelf een vliegticket naar Mogadishu en ga ginder wat anarchistische tekst en muziek van MN slijten, zodat de freedom of speech recht word aangedaan.
Ze zitten daar nl precies te wachten op verlichte individuen zoals jij.
Na Scherpenheuvel, mss ?
Diego Raga is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 mei 2010, 19:29   #150
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
Gezien jij er met je uitleg over Mano Negra compleet naast zit; is het toch relevant de correcte uitleg te geven.
Maar je hebt gelijk; of ik nu links; rechts of centrum zou zijn; is irrelevant. Nu je dit inziet zal je waarschijnlijk niet meer afkomen met zo'n irrelevante "argumentatie".

Citaat:
Toch nog even benadrukken wat ik eerder over dat soort van antwoorden aanduidde:

"De rede is dan soms ver te zoeken, hallucinant ver soms, wegens dogmatisch versluierd in het mentale kluwen van een over de kop geslagen verdraagzaamheid, die hand in hand gaat met een diep afgrondelijke 'ruimdenkendheid' en dit in een combinatie die sterk neigt naar het perverse, zeker als die poco-intellectuele verwarring ten dienste staat van een totalitaire, onderwerpende en absoluut discriminerende ideologie, u weet wel, diegene waar moslims zo onbetamelijk dol op zijn."

Geen speld tussen te krijgen.
Vertel me nu eens waar jij dit soort antwoorden leest. Geef eens zo'n voorbeeld.

Citaat:
Denk van niet, maar eigenlijk kan je dat beter eens aan vragen aan een paar moslims in je buurt en wat ze daar zoal van vinden.
Hoe herken ik die Moslims?

Citaat:
Vraag ze dan ook eens wat ze hier van denken. En u ? :

Ooh, de islam toch zo vredelievend...

Een goede raad, Arti, koop jezelf een vliegticket naar Mogadishu en ga ginder wat anarchistische tekst en muziek van MN slijten, zodat de freedom of speech recht word aangedaan.
Ze zitten daar nl precies te wachten op verlichte individuen zoals jij.
Na Scherpenheuvel, mss ?
Oud 20 mei 2010, 21:59   #151
den dinges
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik weet dit niet met zekerheid.
Ik hoop dat ik de moed en de lef heb om tussenbeide te komen; maar durf dit niet garanderen.
Pepperspray kopen Arti, en een politiefluitje. Dat kan al wonderen doen. Ik zei het al eerder, je hoeft geen krachtpatser of getrainde vechtersbaas te zijn om zulke gasten hun sinistere plannen te dwarsbomen.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:43.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be