Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 20 mei 2010, 20:42   #101
grimbergen
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Steve_M Bekijk bericht
Hij maakt een claim, de bewijslast ligt dus bij hem. De beslissing van RvS is in ieder geval niet te vinden op hun website, waar alle arresten gepubliceerd worden.
Openbare ruimtes = geen symbolen

de bange vlaming gaat direct plat op de buik voor de moslimdreiging , de linkse bende keek en vind het goed , als ik in het bestuur van dat ziekenhuis had gezeten dan hadden ze mogen procederen bij de raad van state want ik vind een sint ziekenhuis geen openbare ruimte, maar goed links is baas in den belziek dus plat op de buik de bange vlaming

Tja als al die zware moslimcriminelen vrijkomen wegens een procedurefout, dan moet de gewone christelijke mens niets verwachten. Daarom neem deze waarschuwing aan. De islam neemt alles over. De andere religies inclusief onze kerstsymbolen zullen moeten oprotten.

Hopelijk kunnen al die oude menskes gaan stemmen op een goede en juiste niet linkse partij.

Laatst gewijzigd door grimbergen : 20 mei 2010 om 20:48.
grimbergen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 mei 2010, 09:31   #102
NOEKIE
Schepen

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door grimbergen Bekijk bericht
Openbare ruimtes = geen symbolen

de bange vlaming gaat direct plat op de buik voor de moslimdreiging , de linkse bende keek en vind het goed , als ik in het bestuur van dat ziekenhuis had gezeten dan hadden ze mogen procederen bij de raad van state want ik vind een sint ziekenhuis geen openbare ruimte, maar goed links is baas in den belziek dus plat op de buik de bange vlaming

Tja als al die zware moslimcriminelen vrijkomen wegens een procedurefout, dan moet de gewone christelijke mens niets verwachten. Daarom neem deze waarschuwing aan. De islam neemt alles over. De andere religies inclusief onze kerstsymbolen zullen moeten oprotten.

Hopelijk kunnen al die oude menskes gaan stemmen op een goede en juiste niet linkse partij.

Schoon linkske dat ik je heb gegeven?
NOEKIE is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 mei 2010, 16:09   #103
ERLICH
Minister-President

ERLICH's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Steve_M Bekijk bericht
Leuke poging. Grimbergen had het erover dat christelijke symbolen vervangen werden door islamitische. Tenzij je van mening bent dat een een of andere kamer een typisch christelijk symbool is heeft dat dus geen reet te maken met het vervangen van symbolen van de ene religie door symbolen van een andere. Dat het moslimpesten nu ook al wordt uitgebreid naar zieke en bejaarde moslims toont overigens zeer mooi aan uit welke hout sommigen gesneden zijn.

Een van die westerse waarden is godsdienstvrijheid. Gelijkwaardigheid van alle mensen een andere. Je weet wel, de Verlichting en zo. Waarom zou daar niet zowel een kapel als een bidhok voor moslims mogen zijn? Zie mijn eerdere opmerking over het pesten van oude of zieke moslims.
Moslimpesten wat bedoelt u daar precies mee?

Wat betreft Westerse waarden, wil u daarmee zeggen dat moslims belang hechten aan Westerse waarden?

Dat ze met deze waarden kunnen leven zonder er zich aan te storen?

Wat betreft gelijkwaardigheid van mensen, is dat ook volgens u iets waar moslims zich aanhouden?

Wat betreft het pesten van oude zieke moslims, met wat worden deze gepest, met een kruisbeeld tegen de muur?

Indien Grimbergen gelijk heeft (en het tegendeel is tot hiertoe nog niet bewezen), dan worden de ouden zieke autochtonen gepest door het verwijderen van kruisbeelden in hun kamer. Dit dan in het voordeel van de oude zieke allochtonen die dan hun hok met matjes hebben verkregen en ook kruisbeeld vrije kamers.

Hebt u zich al eens afgevraagd hoe of waarom een kruisbeeld iemand zou storen of kunnen storen? Personen die er geen waarden aan hechten zullen het waarschijnlijk nog niet eens zien hangen laat staan het storend vinden, zij die er zich wel aan storen en die het willen verwijderd zien, zou het kunnen dat deze niet echt zo verdraagzaam zijn zoals u ze graag voorstelt.

Gegen dummheit kämpfen, selbst Götter vergebens.
ERLICH is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 mei 2010, 16:21   #104
ERLICH
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
Indien katholieken hun kapel hebben (wat nu wel bewezen is) , mogen moslims dan geen bidruimte hebben?
Indien katholieken hun kapel hebben en moslims een bidruimte, dan is er toch geen sprake van "verdrukking" van katholieken door moslims of van "vervanging van christelijke symbolen" ?

Zou jij willen dat er overal kruisen hangen, ook in kamers van mensen die het niet wensen?
Vergeet niet dat er maar maximum 8% practizerende katholieken zijn in dit land.
Ik heb geen probleem met een kruis, indien er zijn die er wel een probleem mee hebben, misschien een goede raad, geen onderkomen zoeken in een Christelijk instelling bijvoorbeeld.

Met die 8%, bedoelt u daarmee dat men minderheden mag onderdrukken of dat deze zich zouden moeten aanpassen aan de meerderheid? De vraag zou dan kunnen zijn, welke meerderheid.

Oud 21 mei 2010, 17:27   #105
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ERLICH Bekijk bericht
Wat betreft haat en haat boodschappen, de volgelingen van de pedoreligie doen anders goed hun best om hierin op de eerste plaats te eindigen.
Ik zou voortaan wat voorzichtig omspringen met die omschrijving. Ik denk dat momenteel veel meer mensen pedofilie aan het katholicisme linken dan aan de islam. En terecht natuurlijk.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 mei 2010, 17:30   #106
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door NOEKIE Bekijk bericht
Ben getuige van hetzelfde. Idem voor het hospitaal van ons meme. Links liegt erop los. Ben tegen religiesymbolen. Dus de islamsymbolen moeten weg. Bedmatjes of hoofddoeken horen daar ook niet bij. Punt uit. Het draait blijkbaar om hetpunt dat in openbare plaatsen geen religieuze symbolen meer mogen. Onder druk van de moslims moeten hospitalen ook voldoen aan die voorwaarden. Braaf voeren ze dat dan ook uit. De vlamingen zijn nu eenmaal dikke lafaards. Mémé zag het met lede ogen aan.
Hangen er in het ziekenhuis van uw meme in elke kamer bidmatjes en hoofddoeken aan de muren?
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oud 21 mei 2010, 17:34   #107
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik herhaal. Ik heb nooit iets over de kapel geschreven. Dat hebben jullie erbij gefantaseerd. Om het woord leugen niet in de mond te nemen. De kruisbeelden zijn van de kamers verwijderd. De islam dringt zich op.
Mooi zo. Op de kamers horen die dingen helemaal niet thuis. Dat er in het ziekenhuis, naast de kapel voor de katholieken (of de volgelingen van de pedoreligie, zoals Erlich het zo lyrisch kwam te omschrijven), ook een ruimte is waar moslims kunnen bidden, heeft niets met het "opdringen" van een religie te maken, maar met de gelijkwaardigheid van de patiënten en de bezoekers van dat ziekenhuis. Als jij daar als niet-moslim aanstoot aan neemt, blijf je gewoon buiten uit die ruimte. Simpel toch?

Citaat:
Oud 21 mei 2010, 18:20   #108
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
In het sint augustinus in antwerpen is door de raad van state ( de moslims hadden hen voor de raad van state gebracht met hulp van de linkse vriendjes) besloten om alle kruisbeelden te laten verwijderen.
Ondertussen wachten we nog steeds vol ongeduld op een linkje naar het bewuste arrest van de Raad van State...

Citaat:
Oud 21 mei 2010, 18:48   #109
ERLICH
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf Bekijk bericht
Ik zou voortaan wat voorzichtig omspringen met die omschrijving. Ik denk dat momenteel veel meer mensen pedofilie aan het katholicisme linken dan aan de islam. En terecht natuurlijk.
Met enig verschil natuurlijk, in de RKK heeft men naar het schijnt een perverte plaag gekent u weet wel, homo's die er opzoek gingen naar jong mannenvlees.

De islam daarentegen is een religie opgericht en draaiend rond de verering van een pedo.

Oud 21 mei 2010, 18:49   #110
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Met enig verschil natuurlijk, in de RKK heeft men naar het schijnt een perverte plaag gekent u weet wel, homo's die er opzoek gingen naar jong mannenvlees.

De islam daarentegen is een religie opgericht en draaiend rond de verering van een pedo.
En het christendom niet? Was het niet Jezus die zei "laat de kinderen tot mij komen"?

Citaat:
Oud 21 mei 2010, 18:54   #111
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:

Maria was vermoedelijk 12, 13 jaar toen ze beviel van Jezus.
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 mei 2010, 18:54   #112
Wisord
Banneling

Standaard

Citaat:
Mooi zo. Op de kamers horen die dingen helemaal niet thuis. Dat er in het ziekenhuis, naast de kapel voor de katholieken (of de volgelingen van de pedoreligie, zoals Erlich het zo lyrisch kwam te omschrijven), ook een ruimte is waar moslims kunnen bidden, heeft niets met het "opdringen" van een religie te maken, maar met de gelijkwaardigheid van de patiënten en de bezoekers van dat ziekenhuis. Als jij daar als niet-moslim aanstoot aan neemt, blijf je gewoon buiten uit die ruimte. Simpel toch?

2
Wisord is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 mei 2010, 18:54   #113
Wisord
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht

Idd
Wisord is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 mei 2010, 19:58   #114
grimbergen
Banneling

Standaard

Citaat:
Moslimpesten wat bedoelt u daar precies mee?

Wat betreft Westerse waarden, wil u daarmee zeggen dat moslims belang hechten aan Westerse waarden?

Dat ze met deze waarden kunnen leven zonder er zich aan te storen?

Wat betreft gelijkwaardigheid van mensen, is dat ook volgens u iets waar moslims zich aanhouden?

Wat betreft het pesten van oude zieke moslims, met wat worden deze gepest, met een kruisbeeld tegen de muur?

Indien Grimbergen gelijk heeft (en het tegendeel is tot hiertoe nog niet bewezen), dan worden de ouden zieke autochtonen gepest door het verwijderen van kruisbeelden in hun kamer. Dit dan in het voordeel van de oude zieke allochtonen die dan hun hok met matjes hebben verkregen en ook kruisbeeld vrije kamers.

Hebt u zich al eens afgevraagd hoe of waarom een kruisbeeld iemand zou storen of kunnen storen? Personen die er geen waarden aan hechten zullen het waarschijnlijk nog niet eens zien hangen laat staan het storend vinden, zij die er zich wel aan storen en die het willen verwijderd zien, zou het kunnen dat deze niet echt zo verdraagzaam zijn zoals u ze graag voorstelt.
Zo is het. Goed samengavat. Er zijn nog slimme mensen op de aarde. Men had de oude menskes vertelt dat het om een arrest van de raad van state ging. In feite gaan de ziekenhuisbesturen plat op de buik voor de moslimdreigementen om naar die raad van state te stappen. Blijkbaar zijn de moslims overtuigd dat ziekenhuizen openbare plaatsen zijn en dus geen religiesymbolen mogen hebben. Ik ben daar niet mee akkoord. ben geen bange vlaming. Links spring direct op de kar om mij als leugenaar te ontmaskeren. Bijzonder rancuneus van hen. Ze weten verdomd goed dat de vlaming bang heeft van de rechtbank. Ze hebben gelijk hoeveel moslims komen er niet vrij omwille van procedurefouten. Ben content dat die oude menskes gaan stemmen en niet op links. links gaat zijn stemmen bij de bekeerlingen en de moslims moeten halen. Uiteindelijk krijgen die meer en meer rechten door links. Bovendien nemen ze rechten af van de autochtone bevolking.
Oud 21 mei 2010, 20:00   #115
grimbergen
Banneling

Standaard

Citaat:
Hoe kom je daarbij? De moslims aanbidden een pedofiel. De christenen straffen en verafschuwen pedofiele daden. Je zet jezelf in je bloot gat met zulke dwaze redeneringen.
Oud 21 mei 2010, 20:00   #116
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Zo is het. Goed samengavat. Er zijn nog slimme mensen op de aarde. Men had de oude menskes vertelt dat het om een arrest van de raad van state ging. In feite gaan de ziekenhuisbesturen plat op de buik voor de moslimdreigementen om naar die raad van state te stappen. Blijkbaar zijn de moslims overtuigd dat ziekenhuizen openbare plaatsen zijn en dus geen religiesymbolen mogen hebben. Ik ben daar niet mee akkoord. ben geen bange vlaming. Links spring direct op de kar om mij als leugenaar te ontmaskeren. Bijzonder rancuneus van hen. Ze weten verdomd goed dat de vlaming bang heeft van de rechtbank. Ze hebben gelijk hoeveel moslims komen er niet vrij omwille van procedurefouten. Ben content dat die oude menskes gaan stemmen en niet op links. links gaat zijn stemmen bij de bekeerlingen en de moslims moeten halen. Uiteindelijk krijgen die meer en meer rechten door links. Bovendien nemen ze rechten af van de autochtone bevolking.
Kortom: er IS dus helemaal geen arrest van de Raad van State, zoals u in uw openingspost stellig beweerde.

En dan vindt u het vreemd dat men u als leugenaar ontmaskert?

Citaat:
Oud 21 mei 2010, 20:01   #117
grimbergen
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Vermoedelijk? Graag een paar bronnen. Dat de mo een pedofiel was is mooi opgeschreven.
Anders ben je een leugenaar. En excuses tov de christelijke wereld. Ik volg de stelling van links. Volgens die stelling moet je alles bewijzen of je bent een liegebeest.

Laatst gewijzigd door grimbergen : 21 mei 2010 om 20:10.
Oud 21 mei 2010, 20:05   #118
grimbergen
Banneling

Standaard

Citaat:
Kortom: er IS dus helemaal geen arrest van de Raad van State, zoals u in uw openingspost stellig beweerde.

En dan vindt u het vreemd dat men u als leugenaar ontmaskert?
Kortom de islam gebruikt de raad van state om christelijke symbolen weg te nemen. Diegene die de kruisbeelden heeft verwijderd had letterlijk tegen de oude menskes gezegd dat de raad van state hen dit had verplicht. De oude menskes weten nu ook dat het ziekenhuis bestuur van het sint augustinus plat op den buik is gegaan voor de moslimdreiging. Dat is hen, met dank aan dit forum, wel duidelijk. Niemand is verbaast. De dreiging van de islam is bijzonder groot. De mensen hebben dit mogen ondervinden. De islam plaatst zichzelf steeds in een slecht daglicht. Proficiat ze kelderen hunzelf.
Dus door die dreigementen kunnen een aantal sossen achter hun stemmen fluiten.

Ik ben geen leugenaar. De kruisbeelden zijn verwijderd. Links probeert de waarheid wel te verbergen. Iedereen die in dit land leeft weet dat een juridische strijd veel geld kost. Bovendien de islam heeft altijd een links streepje voor.

Laatst gewijzigd door grimbergen : 21 mei 2010 om 20:10.
Oud 21 mei 2010, 20:10   #119
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Kortom de islam gebruikt de raad van state om christelijke symbolen weg te nemen.
Platte leugens.

Ik zou er nu maar stilaan mee stoppen als ik u was. U heeft zich hopeloos belachelijk gemaakt in dit topic.

Citaat:
Oud 21 mei 2010, 20:10   #120
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
De christenen straffen en verafschuwen pedofiele daden.
De pers niet gevolgd de voorbije maanden?

Citaat:
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:44.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be