![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#3801 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Den Ardennees : 21 mei 2010 om 22:54. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3802 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Was dat niet een griet die dat Terminator mee neemt naar de basis of iets in die trend?
Laatst gewijzigd door From_Vlaanderen : 21 mei 2010 om 22:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3803 |
Banneling
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3804 | |
|
![]() blijkt Terminator III te zijn dat
![]() |
![]() |
![]() |
#3805 |
Banneling
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3806 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3807 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3808 |
|
![]() Onlangs Terminator Salvation gezien.
Zéér slechte film. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3809 |
|
![]() Wel goed jatwerk wat betreft de onderdelen van de robots, word die dinges uit robocop 2 ook nog eens gebruikt...
![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#3810 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Net als ik zei.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3811 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
*SPOILER* Ook de afloop van de film, wanneer blijkt dat het hoofdpersonage blind is en een bijbel in brailleschrift met zich meesleept, is nogal vergezocht en maakt het hele verhaal, en dan vooral de vele actiescènes, nog ongeloofwaardiger. Ik zei het een tijdje geleden al: je moet de suspension of disbelief aanzetten als je hier naar kijkt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3812 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() Belachelijke prent van James Cameron. Alsof die vent nota bene ooit iets memorabels (in positieve zin) heeft gemaakt. Verkrachting van het origineel. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3813 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3814 | |
|
![]() Citaat:
En wat Cameron betreft is de terminator ook een sterk staaltje film, en de Titanic (niet helemaal mijn soort film) en Avatar (nog niet gezien helaas) schijnen ook nogal wat mensen best aardig te vinden.
Dit onderschrift is pretentieus en kan (soms) bekend overkomen! Laatst gewijzigd door Bovenbuur : 23 mei 2010 om 16:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3815 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jij kan ook geen goede films waarderen, nietwaar? Als Sequel is die meer dan geslaagd. Prachtig vervolg.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3816 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voeg daar nog eens alle cliché's aan toe en smijt er een hoop geld tegen en BAF: we hebben een nieuwe Cameron-film. Laatst gewijzigd door bgf324 : 23 mei 2010 om 18:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3817 | |
|
![]() Stalingrad, van Josef Vilsmaier
De gruwelijke veldslag die vijf maanden duurde, gezien door de ogen van een groepje Duitse soldaten. Geen gruwelijk detail wordt er je bespaard in deze. Niettemin vind ik het goed: deze film toont hoe de oorlog was (althans, hoe ik het gehoord heb van iemand die erbij was (niet in Stalingrad, maar wel aan 't Oostfront ook) ![]()
Laatst gewijzigd door Den Ardennees : 24 mei 2010 om 12:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3818 |
Gouverneur
|
![]() "The Bounty" . De versie met Antony Hopkins als captain Bligh en Mel Gibson als Fletcher Christian . Vind ik eigenlijk beter dan die met Trevor Howard en Marlon Brando .
![]() |
#3819 |
|
![]() Een spacy én sexy vorm (zeker in vergelijking met Stallone zelf). Het spijt me dat u dat niet weet te waarderen.
![]() |
![]() |
#3820 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ook vind ik de aliens nogal zwak: In de eerste film is het 1 monster die gewoon zonder nadenken alles wat beweegt vermoord. In de 2de zijn het een bende zwakkelingen die met een paar kogeltjes al aan fladeren worden geblazen en met momenten zelf nadenken en luisteren naar hun koningin. Het idee op het laatste een koningin te moeten verslaan doet me nogal aan goedkope playstationsgames denken: de eindbaas ![]() In de eerste film werd je overgens uiteengereten als je gepakt werd door die ene alien. In de 2de is je lot nog niet zeker. Wanneer je een bijrol hebt in de film wordt je inderdaad vermoord. Wanneer je echter een blond meisje van 10 jaar bent die net haar mammie heeft verloren dan wordt je gewoon gevangen genomen zodat Sigourney Weaver je op Rambo-wijze kan komen bevrijden. |
|
![]() |
![]() |