Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 23 mei 2010, 19:56   #21
roodhaar
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ShoshannaKimberley Bekijk bericht
Ik vind het ook zielig voor die moedige VN werkers die dat zomerkamp hebben gebouwd. En.
die Vn medewerkers weten ZEER GOED wie hun tegenstander/moordenaars zijn.

Israel Strikes a UN Facility - Is it Intentionalhttp://www.youtube.com/watch?v=E2OR0Jrs6Jo
.
roodhaar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 mei 2010, 20:32   #22
flatliner
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door roodhaar Bekijk bericht

Israel Strikes a UN Facility - Is it Intentionalhttp://www.youtube.com/watch?v=E2OR0Jrs6Jo
Als je constant de tegenpartij voor moordenaars blijft uitmaken zal er nooit een oplossing komen. De extremisten langs beide kanten zullen dolgelukkig zijn met soort van postings, nog meer olie op het vuur.

De geschiedenis kun je niet meer herschrijven, de toekomst kunnen we nog beïnvloeden.

Maar misschien wil je wel geen oplossing voor het conflict.
flatliner is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 mei 2010, 20:42   #23
roodhaar
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door flatliner Bekijk bericht
Als je constant de tegenpartij voor moordenaars blijft uitmaken zal er nooit een oplossing komen.
De zaken mogen bij naam genoemd worden.

Citaat:
. De extremisten langs beide kanten zullen dolgelukkig zijn met soort van postings, nog meer olie op het vuur.
Behalve als u Hasbara bent, overschat u danig de impact van een posting op dit of ander forum.

Citaat:
De geschiedenis kun je niet meer herschrijven,
hebben de Israelis al duchtig gedaan. Tot hun schoolboeken toe. Namen van voormalig Palestijnse dorpen dragen bijvoorbeeld nu joodse.

Citaat:
de toekomst kunnen we nog beïnvloeden.
Als je dat maar weet !!! en die is zeer onheilspellend voor de joodse fundi's en ze beseffen dat maar al te goed, hebben ze louter aanzichzelf te danken.

Citaat:
Maar misschien wil je wel geen oplossing voor het conflict
Ah, juist ; door pijnlijk genante info en FEITEN over de joodse terreurstaat te posten over bijv DOELBEWUSTE aanslagen op Vn personeel , wil je geen oplossing. Door ze te verhullen , dan weer wel ...

het wordt grappiger en absurder met de dag
.

Laatst gewijzigd door roodhaar : 23 mei 2010 om 20:50.
Oud 23 mei 2010, 20:58   #24
flatliner
Gouverneur

Standaard

Citaat:

het wordt grappiger en absurder met de dag
Welke weg moeten we dan bewandelen voor de oplossing van het conflict?

Mogen Palestijnen met Israel onderhandelen voor een status quo, maar met stoppen van geweld langs beide kanten?

En zou je zulke onderhandelde oplossing aanvaarden?
Oud 23 mei 2010, 21:06   #25
Kodo Kodo
Eur. Commissievoorzitter

Kodo Kodo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
De zaken mogen bij naam genoemd worden.
Laten we dan maar beginnen met de pedofeet, verkrachter, roofmoordenaar, slavendrijver en bedrieger die de haatleer in de wereld gebracht heeft waardoor die Palestijnen zich zo dwaas gedragen.
Oud 23 mei 2010, 21:10   #26
flatliner
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kodo Kodo Bekijk bericht
Laten we dan maar beginnen met de pedofeet, verkrachter, roofmoordenaar, slavendrijver en bedrieger die de haatleer in de wereld gebracht heeft waardoor die Palestijnen zich zo dwaas gedragen.
Dwaas gedragen, misschien in jouw leefwereld.

In hun leefwereld denken ze misschien hetzelfde over jouw.
Oud 23 mei 2010, 21:13   #27
roodhaar
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Welke weg moeten we dan bewandelen voor de oplossing van het conflict?

Mogen Palestijnen met Israel onderhandelen voor een status quo, maar met stoppen van geweld langs beide kanten?
een STATUS QUO ?

je bedoelt dat de illegale nederzettingen mogen blijven, de illegale landconfiscatie beloond zou worden, de Palestijnse Staat in twee stukken gesneden zou zijn, onwerkbaar én dat de grenzen afgesloten worden door Israelis.

uiteraard niet !!

Citaat:
En zou je zulke onderhandelde oplossing aanvaarden
Als de Palestijnen integraal VRIJ kunnen onderhandelen, stemmen voor wie ze willen ( hamas of Fatah of anderen) dan is dat uiteraard te aanvaarden door eender wie in Europa of daarbuiten.

De grenzen van 67 met oost jeruzalem als definitieve hoofdstad, verwijderen van ALLE illegale nederzettingen, volledige soevereiniteit van grenzen (lucht en zee) én gedeeltelijke terugkeer van alle vluchtelingen mét reparatiebetalingen voor aangedaan leed gedurende 60 jaar en wederopbouw is een optie die vele Palestijnen acceptabel zullen vinden, vermoed ik.

Anders moeten Israel en wat van Palestina rest maar één staat worden met een meerderheid van NIET-joden én gelijke rechten voor iedere inwoner. Wordt de naam toch in Palestina veranderd op termijn
.

Laatst gewijzigd door roodhaar : 23 mei 2010 om 21:18.
Oud 23 mei 2010, 21:17   #28
Kodo Kodo
Eur. Commissievoorzitter

Kodo Kodo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dwaas gedragen, misschien in jouw leefwereld.

In hun leefwereld denken ze misschien hetzelfde over jouw.
Natuurlijk, want ik ben geen volgeling van een waanzinnig narcistische kinderverkrachter, veelwijver, massamoordenaar, en karavaanrover, waardoor mijn gedragingen uit mohammedaans oogpunt totaal onaanvaardbaar zijn.
Oud 23 mei 2010, 21:17   #29
roodhaar
Parlementsvoorzitter

Standaard

dubbel
.

Laatst gewijzigd door roodhaar : 23 mei 2010 om 21:17.
Oud 23 mei 2010, 21:19   #30
flatliner
Gouverneur

Standaard

[quote=roodhaar;4766817]een STATUS QUO ?

uiteraard niet !!

QUOTE]

Ben je een Palestijn?
Oud 23 mei 2010, 21:19   #31
longhorn
Minister-President

longhorn's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Je krijgt het echt niet over je 'hart' om een Palestijnse actie te bekritiseren. Altijd maar de aandacht afwijken door uit te wijken naar 'Bruut Geweld' gepleegd door anderen. Moet je wel feliciteren dat je toch nog een post kan plaatsen zonder het word zionist te gebruiken.
longhorn is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 mei 2010, 21:24   #32
roodhaar
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Altijd maar de aandacht afwijken door uit te wijken naar 'Bruut Geweld' gepleegd door anderen. Moet je wel feliciteren dat je toch nog een post kan plaatsen zonder het word zionist te gebruiken
Die anderen zijn ISRAELIS, hou u vast he: walgelijke ZIONISTEN. Diegene die zoveel Palestijnen afslachten en bestelen en die u zo graag goedpraat.
Buiten wat stalkgedrag heb jij nog geen enkele inhoudelijke post weten te plaatsen mbt dit onderwerp, jochie. Mijne tonen FEITEN, hoezeer die u ook steken.
.

Laatst gewijzigd door roodhaar : 23 mei 2010 om 21:27.
Oud 23 mei 2010, 21:27   #33
roodhaar
Parlementsvoorzitter

Standaard

[quote=flatliner;4766823]
Citaat:
een STATUS QUO ?

uiteraard niet !!

QUOTE]

Ben je een Palestijn?
Ben je een jood ? Wat voor belachelijke vraag.

onrecht is onrecht. Zo eenvoudig is dat, ongeacht wie je bent. Ik en vele anderen (steeds meer en meer , getuige is dat hasbara panikeren) zwijgen niet meer omdat de huidige beulen en volksverdrijvers nu fundamentalistische joden ipv duitsers of spanjaarden zijn.
.

Laatst gewijzigd door roodhaar : 23 mei 2010 om 21:35.
Oud 23 mei 2010, 21:27   #34
ShoshannaKimberley
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door longhorn Bekijk bericht
Je krijgt het echt niet over je 'hart' om een Palestijnse actie te bekritiseren. Altijd maar de aandacht afwijken door uit te wijken naar 'Bruut Geweld' gepleegd door anderen. Moet je wel feliciteren dat je toch nog een post kan plaatsen zonder het word zionist te gebruiken.
Bewijst maar weer eens:

Pro-Palestijnen zijn vaak niet zozeer "Pro-Palestijns" maar veel eerder "anti-Israel". Dit hebben enkele bevriende pro-Palstijnse militanten me zelf verteld.
Dat in tegenstelling tot veel Pro-Israel mensen die helemaal niet anti-Palestijns zijn en totaal geen haat dragen, ondanks het feit dat iedereen in Israel wel iemand kent die iemand verloren is in een zelfmoordaanval.

Dit bewijst maar weer wat een wijze vrouw Golda Meir was: There will be Peace as soon as they love their children as much as they hate us.

Ondertussen is het nieuws over het door ons betaalde VN zomerkamp wel doorgesijpeld tot in De Standaard.

Enig nieuws over de daders?
ShoshannaKimberley is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 mei 2010, 21:30   #35
roodhaar
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ShoshannaKimberley Bekijk bericht
Bewijst maar weer eens: ?
uw wensen zijn geen realiteit zenne

Citaat:
Dit hebben enkele bevriende pro-Palstijnse militanten me zelf verteld.
jaja, tuurlijk. die bron (jezelf) durf ik niet-neutraal en geloofwaardig te noemen.
.

Laatst gewijzigd door roodhaar : 23 mei 2010 om 21:34.
Oud 23 mei 2010, 21:35   #36
flatliner
Gouverneur

Standaard

[quote=roodhaar;4766833]
Citaat:

Ben je een jood ? Wat voor belachelijke vraag.

onrecht is onrecht. Zo eenvoudig is dat, ongeacht wie je bent. Ik en vele anderen (steeds meer en meer , getuige is dat hasbara panikeren) zwijgen niet meer omdat de huidige beulen en volksverdrijvers nu joden ipv duitsers of spanjaarden zijn.
Nope, ik ben geen jood.

Ik probeer je gewoon te begrijpen. Indien je een palestijn was, kan ik je haat en woede begrijpen.

Als niet palestijn zijnde, geef je me het gevoel dat je de palestijnen gebruikt om je haat en woede ten opzichte van israel te ventileren.
Wie geeft jouw het recht om over het palestijns volk te beslissen of ze vrede willen met Israel of niet. Langs één kant doe je dan hetzelfde als zovele anderen, de palestijnen opleggen, of opdringen wat ze moeten doen.

Waar komt jouw haat tegen de joden eigenlijk vandaan?
Oud 23 mei 2010, 21:41   #37
roodhaar
Parlementsvoorzitter

Standaard

[quote=flatliner;4766849]
Citaat:

Nope, ik ben geen jood.

Ik probeer je gewoon te begrijpen. Indien je een palestijn was, kan ik je haat en woede begrijpen.

Als niet palestijn zijnde, geef je me het gevoel dat je de palestijnen gebruikt om je haat en woede ten opzichte van israel te ventileren.
uw gevoel is erg doorgestoken kaart. u mag dat gevoel houden.

Citaat:
Wie geeft jouw het recht om over het palestijns volk te beslissen of ze vrede willen met Israel of niet.
waar doe ik dat dan. Ah, juist nergens. U wordt wel vrij persoonlijk in uw betichtingen. uw bedoelingen lijken me niet erg zuiver.

Citaat:
Langs één kant doe je dan hetzelfde als zovele anderen, de palestijnen opleggen, of opdringen wat ze moeten doen.
dat mag u nog eens bewijzen.

Citaat:
Waar komt jouw haat tegen de joden eigenlijk vandaan

yep, daar zijn we ; van aanklagen van de walgelijke misdaden van de terreurstaat genaamd Israel en blootleggen van de propaganda naar antisjemitissmee...

eerlijk gezegd de Isrealische propaganda is dermate absurd geworden dat het zelf zijn grootste tegenstander is geworden. Hasbara (tot op dit forum) is er een lachwekkende indicatie van geworden.
onder welke nick dan ook, dat oud taboe woordje is al even uitgerafeld hoor. het werkt allang niet meer tegen terechte aanklachten van FEITEN begaan door Zionisten.
.

Laatst gewijzigd door roodhaar : 23 mei 2010 om 21:46.
Oud 23 mei 2010, 21:59   #38
flatliner
Gouverneur

Standaard

[quote=roodhaar;4766857]
Citaat:

uw gevoel is erg doorgestoken kaart. u mag dat gevoel houden.

waar doe ik dat dan. Ah, juist nergens. U wordt wel vrij persoonlijk in uw betichtingen. uw bedoelingen lijken me niet erg zuiver.
.
ik ben altijd persoonlijk. Ik lees je berichten, en probeer je dan te begrijpen. Ik ben nog zulk een simpele van geest dewelke tracht te geloven in een betere wereld voor iedereen, soms manu militari.

En niet bang worden of panikeren, ik begrijp je nog steeds niet.

Waarom zijn je postings zo haatdragend en absurd, zo hard, bijna alsof het je doel is anti-palestijnse gevoelens te kweken bij een neutrale waarnemer.
Oud 23 mei 2010, 22:08   #39
roodhaar
Parlementsvoorzitter

Standaard

Feiten aanhalen, is niet absurd. wel erg genant voor zionisten.

Echt neutrale waarnemers laten zich door niemand beînvloeden, (vandaar dat hasbara trolls als zo lachwekkend en contra productief worden beschouwd) Echt neutrale waarnemers baseren zich echter op feiten. en die zijn nu eenmaal massaal tegen de zionistische terreurstaat, hoezeer dat ook niet in jouw of een ander zijn kraam past. Je persoonlijke aanvalletjes, verzinsels ,haatverwijten, kinderlijke poging tot reverse psychology en ander gebral maken hoegenaamd geen indruk, ze zijn eerder meelijwekkend.
de Zionstaat krijgt steeds meer en meer tegenstand, zelfs in de USA, gewoon omdat de waarheid niet meer verzwegen wordt. Wen er maar aan .
.

Laatst gewijzigd door roodhaar : 23 mei 2010 om 22:12.
Oud 23 mei 2010, 22:15   #40
flatliner
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Feiten aanhalen, is niet absurd. wel erg genant voor zionisten.

Echt neutrale waarnemers laten zich door niemand beînvloeden, (vandaar dat hasbara trolls als zo lachwekkend en contra productief worden beschouwd) Echt neutrale waarnemers baseren zich echter op feiten. en die zijn nu eenmaal massaal tegen de zionistische terreurstaat, hoezeer dat ook niet in jouw of een ander zijn kraam past. Je persoonlijke aanvalletjes, verzinsels ,haatverwijten, kinderlijke poging tot reverse psychology en ander gebral maken hoegenaamd geen indruk, ze zijn eerder meelijwekkend.
de Zionstaat krijgt steeds meer en meer tegenstand, zelfs in de USA, gewoon omdat de waarheid niet meer verzwegen wordt. Wen er maar aan .
Wat is eigenlijk een hasbara troll? Google is my friend, ik weet het, maar hoor het liever jouw defenitie.

Moet bijna een traan wegpinken, gelukkig dat je toch nog enkele gevoelens voor medelijden hebt met mij.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:44.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be