![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#221 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
2
Ik hoor bij geen enkele partij. Wanneer ik ga stemmen, stem ik puur strategisch. Laatst gewijzigd door Seppe Cools : 24 mei 2010 om 21:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#222 |
Banneling
|
![]() Moslims verschillen bijzonder veel van normale mensen. Normale mensen hebben een hekel aan pedofielen. Normale mensen hebben geen problemen met holebis.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#223 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#224 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#225 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#226 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#227 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#228 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hij heeft zijn straf al ontlopen. Dat is nu juist het probleem.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#229 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#230 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#231 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() niet dat er mij nog veel kan verbazen, maar hiervan had ik graag een deftige bron.
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus) ![]() Laatst gewijzigd door Zipper : 24 mei 2010 om 23:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#232 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Sorry, maar toen jij de Islam met open armen verwelkomde in onze Westerse samenleving heb je ook de minder aangename zaken van de Islam mee geimporteerd. Het is nogal makkelijk om nu te zeggen van: "jamaar, daar sta ik niet achter". Nog eventjes en je gaat het woord "extremisme" waarschijnlijk ook weer uit uw goocheldoos halen, want zo gaan jullie meestal te werk: als er iets negatief uit de Islam boven komt, dan zijn het "maar" extremisten. "Dat telt niet. Dat is niet - de echte - Islam." Raf, jij verwelkomde de Islam in onze Westerse maatschappij. Erken dan ook de problemen + uw verantwoordelijkheid hierin.
Ik hoor bij geen enkele partij. Wanneer ik ga stemmen, stem ik puur strategisch. Laatst gewijzigd door Seppe Cools : 25 mei 2010 om 00:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#233 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ook.
![]() |
![]() |
![]() |
#234 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#235 |
Schepen
|
![]() Grimbergen voor mij een mojito.
http://translate.googleusercontent.c...F-kjoa0I7gG2jQ Nu moeten ze niet meer zagen en klagen over hun bron. Bij nader inzicht , links dat niet zaagt en klaagt dat is een utopie. Laatst gewijzigd door NOEKIE : 25 mei 2010 om 09:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#236 |
Schepen
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#237 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Wat een gezwans. Besef je dat wel? http://translate.googleusercontent.c...qgyQfNWM_wMyKA Laatst gewijzigd door NOEKIE : 25 mei 2010 om 09:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#238 |
Schepen
|
![]() Wat gaan de linkse vriendjes van de islam nu doen? Doen alsof hun neusje bloedt.
http://www.standaard.be/artikel/deta...kelid=KE2QJSAI |
![]() |
![]() |
![]() |
#239 |
Schepen
|
![]() 'Onze waarden zijn superieur. Jullie hebben jullie eigen wetten verzonnen, terwijl de sharia een goddelijke wet is. Onze zusters mogen zich niet meer sluieren, maar weldra zullen ook jullie vrouwen zich moeten bedekken.'
Choudary vond het nodig om daar nog over te gaan. 'Jullie zijn nog vuiler dan dieren. Die drinken tenminste geen alcohol om het daarna uit te braken.' Applaus en gelach volgden uit het publiek. Opmerkelijk daarbij was de plaats van de persconferentie: het Borgerhoutse wijkcentrum De Shelter. De opdracht van dit buurthuis is het dichter bij elkaar brengen van de verschillende bevolkingsgroepen in de buurt. Dit buurthuis heeft steun van de linkse. Vuile was snel buitenhangen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#240 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb nog nooit iets gepost ter verdediging van de islam.
![]() |
![]() |