![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Deze moslims zullen nog zullen eerder ondervinden hoe sterk het patriotisme hier leeft. Zo lang is de oorlog ook weer niet geleden. Ook zullen ze snel merken dat ze nog steeds sterk in de minderheid zijn in heel Belgie.
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Banneling
|
![]() Onze zusters mogen zich niet meer sluieren, maar weldra zullen ook jullie vrouwen zich moeten bedekken.'
citaat van ul islam gesproken in : Opmerkelijk daarbij was de plaats van de persconferentie: het Borgerhoutse wijkcentrum De Shelter. De opdracht van dit buurthuis is het dichter bij elkaar brengen van de verschillende bevolkingsgroepen in de buurt. En de linkse bende maar roepen dat de hoofddoek dragen een vrije keuze is. ![]() met de billen bloot met hun kop vol schaamte staan ze daar de linkse en de vlaamse bekeerlingen De shelter is gezet met subsidies dus de vlaamse loempe autochtoon mag betalen om zijn vrouwen te laten afdreigen. http://www.deurne.be/eCache/ABE/21/5...4MDM0MDM1.html Laatst gewijzigd door grimbergen : 25 mei 2010 om 18:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
"Voor islamitische haatpredikers is in Vlaanderen immers geen plaats, aldus Valkeniers en Dewinter. " En volgens Sharia4Belgium is er geen plaats voor ongelovigen (waar waarschijnlijk zelfs christenen ook toe gerekend worden) ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Europees Commissaris
|
![]() Freddy Thielemans wil nog snel wat brokken lijmen.
De sossen zien de zwarte wolken naderen. Zielige vertoning. Heeft iemand de manier gezien waarop ze het bericht op de vrt brachten ? Het was bijna in de trend van teleshopping. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door grimbergen : 25 mei 2010 om 18:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Banneling
|
![]() Hebben ze het durven op den rode tv geven? Ik dacht dat het zou doodgezwegen worden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Jammer dat je het niet gezien hebt. ZOVEEL % minder carjackings ZOVEEL % minder inbraken ZOVEEL % minder etc. etc. Ik dacht héél even dat de presentatrice van dienst van pure emotie in tranen ging uitbarsten. Wat een vertoning. Jongens toch. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door grimbergen : 25 mei 2010 om 18:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
En ze hebben al tranen genoeg geblet, nu hun grote voorbeeld Siegfried naar de andere kant is gelopen. Naar verluid delen ze daar nu op de redactie massaal Prozacskes uit... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wij vechten terug in deze kruistocht tegen de islam. Moslims zijn geen slaven maar veroveraars. Wij smeken niet of onze vrouwen alstublieft hun hoofddoek mogen dragen. Neen, de islam is hier om te domineren. Wie dat niet aanvaardt, kan vertrekken of branden in de hel.'
De echte tekst was natuurlijk: 'Wij Nederlandstaligen vechten terug in deze kruistocht tegen het Nederlands. Nederlandstaligen zijn geen slaven maar veroveraars. Wij smeken niet aan onze landgenoten alstublieft onze taal te mogen spreken. Neen, de Nederlandstaligen zijn hier om te domineren. Wie dat niet aanvaardt, kan vertrekken of branden in de hel.' Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 25 mei 2010 om 19:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Wij zijn geen veroveraars. Dit IS ons land, remember ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Minister
|
![]() Op internationaal vlak gezien kan je toch moeilijk ontkennen dat we meeheulen met rasechte veroveraars?
![]() |
#35 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Leg me eens uit hoe dat overeen komt met de Vlaming die zegt, "ons land"?
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
ALs je écht consequent wil zijn, mag je niets meer invoeren uit Aziatische landen. Ik denk dat daar de mensenrechten 'zo links en rechts' geschonden worden. Daartegen optreden lijkt mij alleen maar logisch. En indien dat niet genoeg is, moet je ALLE import stoppen. Want alle landen hebben wel boter op het hoofd. Maar euh....over welk jaartal heeft u het ? Ik ben 52 en in mijn levensloop heb ik nooit een poging gezien van dit land tot veroveren. Uitbuiting, akkoord. Maar daar hebben we al een vette prijs voor terugbetaald. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Tot het uitkwam dat ze Abu-simpel (né Jahjah) én Dewinter gingen vermoorden om chaos te creëren, dan was het snel gedaan met de berichtgeving.
![]() |
![]() |
#38 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#39 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
'Wishfull thinking' heet zulke uitspraak. Nog even en u gaat me vertellen dat ik een allochtoon ben. Hoewel...ik begin me steeds meer zo te voelen in dit land vol blasé sujetten die denken dat we nog steeds leven in de tijd van Napoleon. Indien u het zou willen weten : die tijd is passé. De franstaligen van deze natie brengen niets op. Iets minder hard roepen dus. Zonder het Vlaamse gedeelte zou men in het zuiden honger lijden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vlaanderen zal dan ook zo snel mogelijk haar eigen corrupte, inhalige, nepotistische, inerte en laffe witneuzen moeten terugtrekken van de onderhandelingen over alle communautaire dossiers en de 'Anjem Choudary's' eens op de Franstalige landgenoten afsturen. Kijken of die toegevingen doen. |
|
![]() |
![]() |