![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
|
Discussietools |
|
|
#321 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Mja... In Luik worden ze nooit ouder. Dat is geweten. Sommigen daar zijn reeds 10.000 jaar oud en hebben in die tijd miljarden euro's afgegeven door al die tijd hard te werken en dat alles af te dragen voor een goede begroting van Wallonië. Maar de platina medaille gaat naar Brussel. Daar zijn de jongeren de drijvende kracht in de economie. Niet dat er echt economische activiteit is daar op een paar broodjeszaken en een fiscaal vrijgestelde EU. Maar ok... over zulke details gaan we niet vitten, he?
|
|
|
|
|
#322 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#323 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#324 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik heb me zelfs laten vertellen dat de gemiddelde Brusselaar al sinds de Big Bang de beide andere gewesten onderhoudt en dat ze nooit iets terugwillen voor hun transfers naar pakweg Wallonie.
|
|
|
|
|
#325 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Genoeg.
|
|
|
|
|
#326 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Amai, en bij zoiets moet ge dan serieus blijven... pffffff
|
|
|
#327 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
#328 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
#329 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
|
|
|
#330 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Stephen Hawking heeft het zelfs fout. Hij meent dat er voor de Big Bang geen dimensie als tijd bestond. Echt... dat is fout. De gemiddelde Brusselaar en Luikenaar waren voor dat fait divers al minstens een triljard jaar bezig om Vlaanderen te voeden. Ik zal dat ooit wel eens bewijzen.
|
|
|
|
|
#331 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ok. 12 keer. Nu goed?
|
|
|
|
|
#332 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#333 | |
|
Minister
|
Citaat:
dan hoeft het voor mij niet...
"La méthode Guy : les sujets difficile, on les met au frigo en espérant qu'ils disparaissent." (quote van het lesoir forum) Belangrijk voor de forum-ganger: Godwin's Law / Godwin's Rule of Nazi Analogies: "As a Usenet discussion grows longer, the probability of a comparison involving Nazis or Hitler approaches one." Reductio ad Hitlerum/Nazium:"Hitler (or the Nazis) supported X, therefore X must be evil/undesirable/bad." |
|
|
|
|
|
#334 |
|
Minister-President
|
Echt. Toen ik hier begon op dit forum schold links je de huid vol vandaag schelden ze je hier verrot dat je niks bereikt en nooit zult bereiken vanuit nva hoek. Voor de slechte verstaander: Ik wil hier absoluut niet veralgemenen. De nva'er die hier in 2003 toen ze onder de kiesdrempel zakten ook al van zijn oren kwam maken krijgt mijn volle respect maar de 'giftige' paddestoelen die nu uit de grond komt... jawadde. 't zal er wel bij horen bij die schaalvergroting zeker?
"Maar een tikkeltje bescheidenheid zou deze laatkomers toch wel sieren. Zoniet moet alleen de 'l' in een 'b' vervangen worden en spreken we niet meer over laatkomers maar over baatkomers" Karel Dillen. Laat het U gezegd zijn door iemand die meer dan 30 jaar geleden de lans voor Vlaamse onafhankelijkheid al brak.
www.vlaamsbelang.org Laatst gewijzigd door dominatrix : 26 mei 2010 om 21:57. |
|
|
|
|
#335 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik ben dat al ca. 30 jaar. En een merkmuil gaat mijn dan de les spellen. |
|
|
|
|
|
#336 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Dat zit er dik in; we leven in politieke tijden van steekvlampolitiek met steeds ontrouwer kiespubliek. Vandaag ben je de man, morgen kent niemand je nog. Het zijn de momenten die tellen. Ben eens benieuwd; 'na de hype'. Eén ding is zoals je zegt: Hij gaat het waarschijnlijk weer proberen met de traditionelen en hun zuilen. Eens benieuwd hoe lang dits keer het pad over rozen gaat blijven gaan. Die dag na de top, dat is de dag dat ik de vraag zal stellen: En nu, waar staan we nu met Vlaanderen? Omdat ik met 't werk in de VS zal zitten de komende weken gaat vrouwlief in mijn plaats stemmen. Hoewel maatschappelijk werkster en links tot op het bod zal ze voor de eerste keer samen met mijn vb-bollekes ook vb-bollekes kleuren. Die 2 procent van U zit er dus bij deze alweer wat dikker in
|
|
|
#337 | |
|
Banneling
|
Citaat:
henri1 van het politics.be forum zal eens zeggen wat nva/vb moet doen. Laatst gewijzigd door born2bewild : 26 mei 2010 om 22:05. |
|
|
|
|
|
#338 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#339 | |
|
Lokaal Raadslid
|
Citaat:
Euro? voorlopig (totdat we in Griekse toestanden terechtkomen) Staatsschuld? NEE: wie gaat hem afbetalen? De uitgeklede federale overheid? Het lukt nu nog amper... Meer nog dan Brussel is de staatsschuld een ware hindernis op weg naar onafhankelijkheid/confederalisme.
|
|
|
#340 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Maar die grijze die werken in plaats van met hun gat op een bankje te zitten in de zon bij een glas wijn van keske schiet die ze gekocht hebben van hun beroepsdoppers-cariere uitkering, zoals de meeste Walen.
Laatst gewijzigd door Garry : 26 mei 2010 om 22:21. |
|
|