Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Verkiezingen 2010 en regeringsvorming
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen.

Discussietools
Oud 26 mei 2010, 21:40   #321
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Jazeker's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 Bekijk bericht
U moet dringend een cursus begrijpend lezen volgen.

Er staat dat vlaanderen aan het vergrijzen is.
De rest fantaseert U er zelf bij.
Mja... In Luik worden ze nooit ouder. Dat is geweten. Sommigen daar zijn reeds 10.000 jaar oud en hebben in die tijd miljarden euro's afgegeven door al die tijd hard te werken en dat alles af te dragen voor een goede begroting van Wallonië. Maar de platina medaille gaat naar Brussel. Daar zijn de jongeren de drijvende kracht in de economie. Niet dat er echt economische activiteit is daar op een paar broodjeszaken en een fiscaal vrijgestelde EU. Maar ok... over zulke details gaan we niet vitten, he?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.
Jazeker is offline  
Oud 26 mei 2010, 21:42   #322
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Pericles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JanZonderVrees Bekijk bericht
Ik denk dat jij tot het deel van de kiezers van het VLB behoort dat in een bruine Antwerpse kroeg aan de toog elke makak en zwarte verwijt je verwenst. Blijf jij maar bij je vuilnisbakpartij. 't zijn niet die kiezers die we willen. Veel succes! Er zijn er nog genoeg over die minder racistisch zijn en meer vlaams-nationalistisch. Die zijn welkom.
Ja jongen , zever er maar lustig op los. Zonder ons gaat Dewever doodbloeden.
Pericles is offline  
Oud 26 mei 2010, 21:42   #323
Henri1
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker Bekijk bericht
Mja... In Luik worden ze nooit ouder. Dat is geweten. Sommigen daar zijn reeds 10.000 jaar oud en hebben in die tijd miljarden euro's afgegeven door al die tijd hard te werken en dat alles af te dragen voor een goede begroting van Wallonië. Maar de platina medaille gaat naar Brussel. Daar zijn de jongeren de drijvende kracht in de economie. Niet dat er echt economische activiteit is daar op een paar broodjeszaken en een fiscaal vrijgestelde EU. Maar ok... over zulke details gaan we niet vitten, he?
Hoe vaak bent U in alle eerlijkheid al in Liège geweest ?
Henri1 is offline  
Oud 26 mei 2010, 21:42   #324
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Ik heb me zelfs laten vertellen dat de gemiddelde Brusselaar al sinds de Big Bang de beide andere gewesten onderhoudt en dat ze nooit iets terugwillen voor hun transfers naar pakweg Wallonie.

Citaat:

Citaat:
Jep, heil Jazeker.
Jazeker is offline  
Oud 26 mei 2010, 21:43   #325
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Hoe vaak bent U in alle eerlijkheid al in Liège geweest ?
Genoeg.

Citaat:

Citaat:
Jep, heil Jazeker.
Jazeker is offline  
Oud 26 mei 2010, 21:43   #326
dominatrix
Minister-President

dominatrix's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JanZonderVrees Bekijk bericht
Ik denk dat jij tot het deel van de kiezers van het VLB behoort dat in een bruine Antwerpse kroeg aan de toog elke makak en zwarte verwijt je verwenst. Blijf jij maar bij je vuilnisbakpartij. 't zijn niet die kiezers die we willen. Veel succes! Er zijn er nog genoeg over die minder racistisch zijn en meer vlaams-nationalistisch. Die zijn welkom.

Amai, en bij zoiets moet ge dan serieus blijven... pffffff
Oud 26 mei 2010, 21:44   #327
Henri1
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Genoeg.
Uw antwoord zegt in ieder geval weer genoeg.

Dank U.
Henri1 is offline  
Oud 26 mei 2010, 21:45   #328
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dominatrix Bekijk bericht
Amai, en bij zoiets moet ge dan serieus blijven... pffffff
Het is zielig hé.
Pericles is offline  
Oud 26 mei 2010, 21:45   #329
dominatrix
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles Bekijk bericht
Juist, eerst moet Bourgeois op zijn blote kniëen vergiffenis vragen , want het VB gaat hoedanook nog altijd redelijk wat kiezers vertegenwoordigen. Zonder ons gaat Dewever ook geen deuk in een pakske boter slaan. Dus respect voor ons en dan kan er gepraat worden.
Zonder ons had Dewever vandaag net zoals het VU vroeger het VMO nodig om nog maar een vergadering in te mogen richten. Maar dat vergeten ze bij de NVA zeer graag. Defoort vergat dat in zijn tijd bij de vvb ook maar wat graag... toen hij vetrok waren ze daar een dikke 1000 leden kwijt.
Oud 26 mei 2010, 21:46   #330
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik heb me zelfs laten vertellen dat de gemiddelde Brusselaar al sinds de Big Bang de beide andere gewesten onderhoudt en dat ze nooit iets terugwillen voor hun transfers naar pakweg Wallonie.
Stephen Hawking heeft het zelfs fout. Hij meent dat er voor de Big Bang geen dimensie als tijd bestond. Echt... dat is fout. De gemiddelde Brusselaar en Luikenaar waren voor dat fait divers al minstens een triljard jaar bezig om Vlaanderen te voeden. Ik zal dat ooit wel eens bewijzen.

Citaat:

Citaat:
Jep, heil Jazeker.
Jazeker is offline  
Oud 26 mei 2010, 21:46   #331
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Uw antwoord zegt in ieder geval weer genoeg.

Dank U.
Ok. 12 keer. Nu goed?

Citaat:

Citaat:
Jep, heil Jazeker.
Jazeker is offline  
Oud 26 mei 2010, 21:52   #332
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Zonder ons had Dewever vandaag net zoals het VU vroeger het VMO nodig om nog maar een vergadering in te mogen richten. Maar dat vergeten ze bij de NVA zeer graag. Defoort vergat dat in zijn tijd bij de vvb ook maar wat graag... toen hij vetrok waren ze daar een dikke 1000 leden kwijt.
Ik ken redelijk wat mensen die op het VB gaan blijven stemmen en aan de Dewever gekte niet gaan meedoen en zeker niet zolang hij ons als de afvalbak beschouwt. Dat hij in desbetreffend geval zijn plan trekt; hij gaat doorbloeden. Het regime gaat 4 jaar lang de tijd hebben om hem te slopen.
Pericles is offline  
Oud 26 mei 2010, 21:53   #333
lollysticky
Minister

lollysticky's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wait 'n see.
Mag ik U eraan herinneren dat ik poneerde geen fan te zijn van Bart ik toch graag zou zien dat, als hij zo'n goede score haalt hij dat toch zou moeten honoreren door het nemen van zijn verantwoordelijkheid.
ik zou dit ook graag zien... maar u verstaat hier onder 'verantwoordelijkheid nemen': alle vlaamse eisen laten vallen...
dan hoeft het voor mij niet...
Belangrijk voor de forum-ganger: Godwin's Law / Godwin's Rule of Nazi Analogies: "As a Usenet discussion grows longer, the probability of a comparison involving Nazis or Hitler approaches one." Reductio ad Hitlerum/Nazium:"Hitler (or the Nazis) supported X, therefore X must be evil/undesirable/bad."
lollysticky is offline  
Oud 26 mei 2010, 21:56   #334
dominatrix
Minister-President

Standaard

Citaat:
Het is zielig hé.
Echt. Toen ik hier begon op dit forum schold links je de huid vol vandaag schelden ze je hier verrot dat je niks bereikt en nooit zult bereiken vanuit nva hoek. Voor de slechte verstaander: Ik wil hier absoluut niet veralgemenen. De nva'er die hier in 2003 toen ze onder de kiesdrempel zakten ook al van zijn oren kwam maken krijgt mijn volle respect maar de 'giftige' paddestoelen die nu uit de grond komt... jawadde. 't zal er wel bij horen bij die schaalvergroting zeker?

"Maar een tikkeltje bescheidenheid zou deze laatkomers toch wel sieren. Zoniet moet alleen de 'l' in een 'b' vervangen worden en spreken we niet meer over laatkomers maar over baatkomers" Karel Dillen.

Laat het U gezegd zijn door iemand die meer dan 30 jaar geleden de lans voor Vlaamse onafhankelijkheid al brak.

Laatst gewijzigd door dominatrix : 26 mei 2010 om 21:57.
dominatrix is offline  
Oud 26 mei 2010, 22:00   #335
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Echt. Toen ik hier begon op dit forum schold links je de huid vol vandaag schelden ze je hier verrot dat je niks bereikt en nooit zult bereiken vanuit nva hoek. Voor de slechte verstaander: Ik wil hier absoluut niet veralgemenen. De nva'er die hier in 2003 toen ze onder de kiesdrempel zakten ook al van zijn oren kwam maken krijgt mijn volle respect maar de 'giftige' paddestoelen die nu uit de grond komt... jawadde. 't zal er wel bij horen bij die schaalvergroting zeker?

"Maar een tikkeltje bescheidenheid zou deze laatkomers toch wel sieren. Zoniet moet alleen de 'l' in een 'b' vervangen worden en spreken we niet meer over laatkomers maar over baatkomers" Karel Dillen.

Laat het U gezegd zijn door iemand die meer dan 30 jaar geleden de lans voor Vlaamse onafhankelijkheid al brak.
Ja, er zijn hier plots heelwat nationalisten van het laatste ogenblik.
Ik ben dat al ca. 30 jaar. En een merkmuil gaat mijn dan de les spellen.
Pericles is offline  
Oud 26 mei 2010, 22:02   #336
dominatrix
Minister-President

Standaard

Citaat:
Ik ken redelijk wat mensen die op het VB gaan blijven stemmen en aan de Dewever gekte niet gaan meedoen en zeker niet zolang hij ons als de afvalbak beschouwt. Dat hij in desbetreffend geval zijn plan trekt; hij gaat doorbloeden. Het regime gaat 4 jaar lang de tijd hebben om hem te slopen.

Dat zit er dik in; we leven in politieke tijden van steekvlampolitiek met steeds ontrouwer kiespubliek. Vandaag ben je de man, morgen kent niemand je nog. Het zijn de momenten die tellen. Ben eens benieuwd; 'na de hype'. Eén ding is zoals je zegt: Hij gaat het waarschijnlijk weer proberen met de traditionelen en hun zuilen. Eens benieuwd hoe lang dits keer het pad over rozen gaat blijven gaan.

Die dag na de top, dat is de dag dat ik de vraag zal stellen: En nu, waar staan we nu met Vlaanderen?

Omdat ik met 't werk in de VS zal zitten de komende weken gaat vrouwlief in mijn plaats stemmen. Hoewel maatschappelijk werkster en links tot op het bod zal ze voor de eerste keer samen met mijn vb-bollekes ook vb-bollekes kleuren. Die 2 procent van U zit er dus bij deze alweer wat dikker in
Oud 26 mei 2010, 22:04   #337
born2bewild
Banneling

Standaard

Citaat:
Wait 'n see.
Mag ik U eraan herinneren dat ik poneerde geen fan te zijn van Bart ik toch graag zou zien dat, als hij zo'n goede score haalt hij dat toch zou moeten honoreren door het nemen van zijn verantwoordelijkheid.
lol
henri1 van het politics.be forum zal eens zeggen wat nva/vb moet doen.

Laatst gewijzigd door born2bewild : 26 mei 2010 om 22:05.
born2bewild is offline  
Oud 26 mei 2010, 22:08   #338
Vlaanderen Boven
Perm. Vertegenwoordiger VN

Vlaanderen Boven's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Stephen Hawking heeft het zelfs fout. Hij meent dat er voor de Big Bang geen dimensie als tijd bestond. Echt... dat is fout. De gemiddelde Brusselaar en Luikenaar waren voor dat fait divers al minstens een triljard jaar bezig om Vlaanderen te voeden. Ik zal dat ooit wel eens bewijzen.
Zeer juist. Waalse onderzoekers hebben overigens onlangs door middel van meticuleus onderzoek het bewijs gevonden dat de sociale zekerheid niet opgezet is in de jaren '50, zoals men tot nu toe foutief aannam, maar integendeel de creatie van het universum ruimschoots voorafgaat. Wij Vlamingen zijn dus wel héél hypocriet om te durven klagen.
Vlaanderen Boven is offline  
Oud 26 mei 2010, 22:11   #339
Julianus
Lokaal Raadslid

Julianus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door k9 Bekijk bericht
Omdat in een confederatie je een heleboel zaken nog belgisch kan houden. Lidmaatschap EU, euro, staatschuld. Al de administratie kan je ook nog een tijd lang daar laten zitten tot de staten ditzelf uitbouwen. Je zal dus in de praktijk een onafhankelijkheid hebben maar een boel van de nadelen niet.
EU? ja
Euro? voorlopig (totdat we in Griekse toestanden terechtkomen)
Staatsschuld? NEE: wie gaat hem afbetalen? De uitgeklede federale overheid? Het lukt nu nog amper... Meer nog dan Brussel is de staatsschuld een ware hindernis op weg naar onafhankelijkheid/confederalisme.
Oud 26 mei 2010, 22:20   #340
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
U moet dringend een cursus begrijpend lezen volgen.

Er staat dat vlaanderen aan het vergrijzen is.
De rest fantaseert U er zelf bij.
Maar die grijze die werken in plaats van met hun gat op een bankje te zitten in de zon bij een glas wijn van keske schiet die ze gekocht hebben van hun beroepsdoppers-cariere uitkering, zoals de meeste Walen.

Laatst gewijzigd door Garry : 26 mei 2010 om 22:21.
Garry is offline  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:57.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be