![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Minister-President
|
![]() Plakker ik vind inderdaad dat het ons recht is ons te moeien in Israël. De situatie daar is veroorzaakt door Europa/Amerika. De aanslepende situatie daar is een gevaar voor ons doordat dit onze eigen houding ondermijnt als we zulk geweld laten doorgaan. Ik besef dat dit mogelijk tegenstrijdig klinkt maar we kunnen niet het geweld tegen ons steeds afkeuren terwijl we het geweld ginder al dan niet stilzwijgend goedkeuren. Recent is er al iets meer protest en ik hoop dat dit eindelijk tot een oplossing kan leiden. (relatieve) Stabiliteit in die regio zou moslimextremisten van een groot deel ammunitie verlossen.
Heiden ik zeg ook niet dat we dat doen. Ik stel gewoon dat zij de nuancie niet zien dat we tegen het geweld daar zijn terwijl we ook tegen hun daden zijn. Ze hebben vaker een "if you're not with me you're against me" mentaliteit :S. En de holocaust is gebeurd, erg triest, trek er lessen uit, maar sommige zionisten gebruiken het excuus om een holocaust tav de palestijnen te voeren. Op veel kleinere schaal, maar... |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik zou hen tegemoet komen door de maatregel te halveren. Enkel de vrouwen krijgen boerkaverbod ... voor de mannen is het toegelaten.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Staatssecretaris
|
![]() Ik zou ze liever tegemoet komen aan hun islam-paradijs, ticketje afghanistan (enkeltje, afgouden van hun ocmw-uitkering natuurlijk) en daarna;
iedereen gelukkig; zij in hun utopie, wij verlost van deze godsdienstwaanzinnigen.
Are we not savages innately destined to maim and kill? blame it on the environment, heredity or evolution - we're still responsible our intelligence may progress at geometric rates yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES! |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Dat maakt uw bovenstaande stelling totaal naïef en ongeloofwaardig daar het toegeven in het Palestijns conflict door extremisten juist zal beschouwd worden als een stap in de voor hen juiste richting. Daarbij is het zelfs niet uitgesloten dat zulke toegevingen juist nog veel meer gelijkaardig extremisme zullen kweken ten gevolge van het klaarblijkelijke succes ervan. Vergelijk het maar met allerlei integratieprocessen waarbij faciliteiten worden toegekend aan bepaalde minderheden. Deze faciliteiten worden nooit gebruikt om zich verder te integreren en naar matigheid te evolueren. Deze faciliteiten worden altijd gebruikt om nog verder de verschillen in de verf te zetten, deze als verworven onaantastbare rechten te beschouwen en als basis te laten fungeren voor nog meer en verdergaande eisen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#26 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Na 1453 was er ook "stabiliteit" in Constantinopel, en twee eeuwen later stond de stabiliteit voor Wenen, maar het belangrijkste deel van hun ammunitie zijn ze nog steeds niet kwijt: de koran.
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Het persbericht verscheen gisteravond weliswaar op Belga, maar in de kranten van vandaag is er geen spoor van de strafklacht van de Vlaams Belang-kopstukken tegen de moslimfundamentelisten Choudary en Imran te bekennen. Dat het bittere ernst is, bewijst vandaag nochtans een nieuwe uitspraak van ‘Sharia4Belgium’-leider Abu Imran. “Wat is het probleem?”, vraagt Imran zich af in De Standaard. “De Shelter is een integratiecentrum. Wel, wij hebben Belgen duidelijk gemaakt dat ze maar beter integreren in de islam.”
![]() |
![]() |
#29 | |
|
![]() Citaat:
http://www.standaard.be/artikel/deta...=vlaams+belang http://www.nieuwsblad.be/article/det...38060026100525 http://www.hln.be/hln/nl/957/Belgie/...nde-taal.dhtml http://www.vt4.be/nieuws/vlaams-bela...um-en-islam4uk http://nieuws.be.msn.com/politiek/ar...ntid=153520717 http://trendstop.rnews.be/nl/belga/1...-islam4uk.aspx Jaja, ze worden echt doodgezwegen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
|
![]() Citaat:
En het gaat hier over een persmededeling die niet gepubliceerd wordt. Namens het Vlaams Belang dienden Filip Dewinter en Bruno Valkeniers gisteren bij de procureur des Konings te Antwerpen een strafklacht in tegen Abu Imran en Anjem Choudary, de vertegenwoordigers van ‘Islam4UK’ en ‘Sharia4Belgium’. Dit op basis van artikel 327 van het Strafwetboek (oproepen tot geweld). “Dat een democratisch politicus als Geert Wilders de toegang tot Groot-Brittannië wordt ontzegd, maar dat een Engelse moslimfundamentalist in België geen strobreed in de weg wordt gelegd, is te gek voor woorden,” aldus Valkeniers en Dewinter in een persmededeling.
![]() |
![]() |
#31 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
|
![]() Citaat:
“Wat is het probleem?”, vraagt Imran zich af “De Shelter is een integratiecentrum. Wel, wij hebben Belgen duidelijk gemaakt dat ze maar beter integreren in de islam.”
![]() |
![]() |
#33 | |
|
![]() Citaat:
Het is trouwens wel grappig dat uitgerekend FDW, toch de zgn. grote voorstander van de vrijheid van meningsuiting, net degene moet zijn die deze klacht moet neerleggen. Oh, en voor je me verwijt dat ik met twee maten en gewichten werk: ik heb altijd al gepleit tegen allerlei wetten die de vrijheid van meningsuiting aan banden leggen. Van mij mag FDW het dus gerust over "makakken" hebben, mogen anderen rustig beweren dat de holocaust nooit heeft plaatsgevonden en mogen skinheads hun feestjes organiseren. Maar dan mag deze lul ook truut verkopen, zoals ze dat hier zo mooi zeggen. Een oproep tot geweld is nog wat anders. EDIT: de fundamentele vraag is natuurlijk of zulke idioten een gesubsidieerde zaal tot hun beschikking moeten krijgen. Het antwoord op die vraag ligt voor de hand. Laatst gewijzigd door Steve_M : 26 mei 2010 om 19:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Vrijheid van meningsuiting zoals in de US dus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]()
“Give a man a fire and he's warm for a day, but set fire to him and he's warm for the rest of his life.” - Terry Pratchett Laatst gewijzigd door Wautd : 27 mei 2010 om 07:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Minister-President
|
![]() Neen mijn stelling is niet naïef. Ik stel niet dat als we de Palestijnse kwestie oplossen er geen moslimextremisten zijn, gewoon dat ze het moeilijker krijgen om gematigden mee te sleuren. Ik stel ook niet dat we hen een voorkeursbehandeling moeten geven, gewoon dat we consequent zijn wanneer nodig. Je moet mijn uitspraken wel juist kaderen. Ze gaan nog steeds moslims kunnen meeslepen etc., ik wil het hen gewoon zo simpel mogelijk maken.
Choudary zijn arrogantie is echt mateloos. Hij komt naar hier en wij moeten integreren in zijn cultuur...Ik zou normaal verbaasd zijn maar die kerel is zo zot als een achterdeur, net zoals Abu Imran en al die rommel. |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Dit zal blijven duren totdat wij kei hard terugslaan. Voorbeelden stellen en nationaliteit afnemen en terug sturen. http://www.gva.be/antwerpen/kiel/alw...=all#rcomments |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Minister-President
|
![]() Oh daar ben ik ook een voorstander van hoor, ons gerecht is veel te laks op quasi alle vlakken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |