![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die bende idioten zijn te achterlijk om te helpen onweren, misschien maar best dat ze niet gaan stemmen dan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Minister
|
![]() Ik wist niet dat ik dit ooit ging zeggen, maar ik steun die sharia4whatever idioten!
Wat zeg ik, steunen? Ge moogt al ni meer gaan stemmen, nah! Laatst gewijzigd door plakker : 27 mei 2010 om 10:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb een stuk van de video bekeken. Wat een hoop zever bijeen, zeg. Waar moeien die zich mee?
If I should fall from grace with God Where no doctor can relieve me If I'm buried 'neath the sod But the angels won't receive me Let me go, boys Let me go, boys Let me go down in the mud Where the rivers all run dry This land was always ours Was the proud land of our fathers It belongs to us and them Not to any of the others Let them go, boys Let them go, boys Let them go down in the mud Where the rivers all run dry Bury me at sea Where no murdered ghost can haunt me If I rock upon the waves Then no corpse can lie upon me It's coming up three, boys Keeps coming up three, boys Let them go down in the mud Where the rivers all run dry If I should fall from grace with God Where no doctor can relieve me If I'm buried 'neath the sod But the angels won't receive me Let me go, boys Let me go, boys Let me go down in the mud Where the rivers all run dry
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Shane = God
![]()
![]() |
![]() |
#25 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Minister
|
![]()
"Een vooroordeel is moeilijker te splitsen dan een atoom." "Voorstellingsvermogen is belangrijker dan kennis." "Je kunt een probleem niet oplossen met de denkwijze die het heeft veroorzaakt." "If you can"t explain it simply, you don't understand it enough" - Albert Einstein |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() http://www.google.be/#hl=nl&source=h...76e407f30438b3
google : boycot verkiezingen resultaat : Beersel doet niet mee met boycot verkiezingen - 23 uur geleden Het voorstel tot boycot van de verkiezingen werd goedgekeurd door NV-A, Vlaams Belang, Open VLD en LDD, voor de tegenstemmen zorgden het kartel SP. ... Vlaamse burgemeesters dreigen met boycot verkiezingen - Hbvl.be Het Belang Van Limburg - De CD&V-burgemeesters in de Brusselse rand dreigen ermee de volgende verkiezingen te boycotten als het kiesarrondissement ... N-VA staat vierkant achter boycot verkiezingen | zita 18 mei 2010 ... N-VA staat vierkant achter boycot verkiezingen - N-VA steunt de boycot- en protestacties van de Vlaamse burgemeesters tegen de verkiezingen ... en ga zo door... het is om je dood te schamen dat deze selectieve verontwaardiging zonder enige tegenspraak wordt gevolgd... Laatst gewijzigd door viaSanctus : 27 mei 2010 om 21:33. |
![]() |
![]() |