![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Milieu Hier kunnen alle discussies woden gevoerd over milieu, kernenergie, klimaatswijziging, .... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Maar het goede nieuws is dus dat we ook als veganist nog voldoende gevarieerd kunnen eten om geen verhoogd risico op kwaaltjes te lopen. Dat is goed nieuws, omdat we daardoor milieu- en diervriendelijker kunnen eten als veganist.
![]() |
![]() |
#162 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Nog zo'n rare reactie? Ik vind het telkens lastig om daarop te reageren, want ik moet dan eerst altijd vragen of je dat ernstig meent. Ik denk niet dat je het ernstig meent, en als je het inderdaad niet ernstig bedoelt, dan is het wel vreemd om zo te reageren. Dan vraag ik me af, wat bezielt je? Is het gewoon een poging om het vegetarisme belachelijk te maken? Is dat dan een erkenning van het feit dat men geen sterke argumenten heeft en men dan de toevlucht moet nemen tot dergelijke strategieën? Zie je, ik snap dat dus niet. Als ik jou reacties lees, dan kan ik dat moeilijk anders interpreteren dan dat je zegt "ik heb geen sterke argumenten om mijn vleesconsumptie te rechtvaardigen, dus uit pure wanhoop neem ik dan maar mijn toevlucht tot andere strategieën zoals het uitlachen van de tegenstander."
![]() |
#163 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#164 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
En aangezien ik milieu- en diervriendelijkheid belangrijk vind, kan ik dat als vleeseter ook, rationeel gezien
Bagle iabes . de bransg cordziz . a etharzi The measure of a man is in what he does for those who can do nothing for him in return. We give our consent every moment that we do not resist. Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#165 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Het is waar dat je als beginnend vegetarier of veganist nieuwe gewoonten moet aanleren, nieuwe dingen moet leren ontdekken, en daar kan wat tijd in kruipen. Maar eens je vertrokken bent, is het even simpel als vroeger. Mijn moeder kookt nu ook veganistisch als ik er eet, en ze zegt dat niets zo simpel is.
Rationeel: accuraat in overtuigingen, doeltreffend in middelen, consistent in doelen http://stijnbruers.wordpress.com Laatst gewijzigd door Deepeco : 27 mei 2010 om 08:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#166 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Het is waar dat je als beginnend vegetarier of veganist nieuwe gewoonten moet aanleren, nieuwe dingen moet leren ontdekken, en daar kan wat tijd in kruipen. Maar eens je vertrokken bent, is het even simpel als vroeger. Mijn moeder kookt nu ook veganistisch als ik er eet, en ze zegt dat niets zo simpel is.
![]() |
![]() |
#167 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#168 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Vergeet het ook maar als je intensief sport. Kan je paar uur verteren tussendoor ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#169 |
Vreemdeling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#170 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#171 |
Europees Commissaris
|
![]() Als het waar zou zijn, worden pensioenen zeker onbetaalbaar. Zeer asociaal en onecologisch.
![]() |
#172 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#173 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat, mijn beste, kan ook met 1 simpel pilletje , verplicht in te nemen op 55....
![]() |
#174 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hier is het 30 http://www.imdb.com/title/tt0074812/ |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#175 |
Vreemdeling
|
![]() Jullie weten ook overal een oplossing voor....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#176 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#177 | ||
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Je ogen en je hersenen verspillen hierdoor ook minder tijd en energie. En ik ben natuurlijk eerder klaar met mijn reactie en kan de overgebleven tijd aan andere onzin verspillen. Als ik nog verder zou nadenken, zou ik vanzelfsprekend ook nog andere redenen kunnen verzinnen. Gelukkig wordt hier niet in SMS-taal geschreven, want dan zou er nog meer bespaard worden. Meer letters wil ik aan deze verklaring niet vuil maken, want dan slijten mijn toetsen teveel. De letters E, L, S, en V zijn al bijna versleten. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#178 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#179 |