![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#281 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Naar analogie van jouw "is het misschien beter om er niet meer van hierheen te halen" kunnen we alle mannelijke foetussen aborteren? Heb je er eventueel al eens aan gedacht om na te gaan of het de nationaliteit is die bepaald of iemand sneller geneigd is om crimineel gedrag te bezigen. Misschien zijn er andere factoren meer bepalend. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#282 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Cijfers die bewijzen dat relatief juist Ontzettend Veel Marokkanen in de gevangenis komen in België, zeggen niet genoeg? LOL!! Een berekening via de statistieken van 2005 gaf als resultaat dat Marokkanen méér dan 8x sneller dan 'andere' Belgen naar de criminaliteit overstappen, en Algerijnen 32 zo snel. Ook dat artikel van de Marokkanse portal site liegt er niet om en meldt dat Marokkanen in Belgie in de meerderheid zijn in gevangenissen. Grappig dat die Marokkaanse site er geen doekjes om windt wat men in Belgie angstvallig wil wegstoppen uit angst voor verkiezingsuitslagen. ![]() Ach, ik heb er een pilletje op gevonden en ga me verder niet meer moe maken met aan die blaadjes. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#283 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Onzinnige punten ter sprake brengen om de aandacht van de essentie af te leiden. Iemand heeft je MO al eens ontleden, niet? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#284 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#285 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Mogen we nu a.u.b. weten wat je punt is? Wat wil je daarmee vertellen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#286 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hoe kan een individu nu verantwoordelijk worden gehouden voor zijjn eigen daden? ![]() Stel je voor, de wereld op zijn kop..... ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#287 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je beweert dus dat alle Belgen pedofiel zijn?
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#288 |
Banneling
|
![]() Dat de diagnose is gesteld EN bevestigd. Genezing is slechts mogelijk het kankergezwel en alle uitzaaingen weg te snijden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#289 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Dan moet je toch eerst weten welk medicijn potentieel gevaarlijk is. Maar ik vind het dapper van jou om zo toe te geven dat een onderzoek ontbreekt; dat je logica niet gebaseerd is op enig onderzoek. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#290 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#291 | ||||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Sindsdien heeft Washington in de moslimwereld hetzelfde gedaan als ze gedaan hebben in Latijns-Amerika: elke linkse beweging neergeslagen, steun aan de meest reactionaire regimes, bezetting, terreur, folteringen, ... De wereld behoort jou niet toe. Waarom zou jij meer mogen studeren dan pakweg de gemiddelde Congolees? Je hebt eerder minder recht, aangezien je optreden op dit forum aantoont dat je pertinent weigert om na te denken.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#292 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ik vrees dat ze dat niet eens in de gaten hebben. Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 28 mei 2010 om 20:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#293 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Dat allochtonen meer misdrijven (meer bepaald geweldsdelicten) plegen zou ook buiten discussie moeten staan. Nochtans wordt dit dan weer wel betwist, ofwel steken ze het op een andere factor en heeft het feit of men allochtoon (meer bepaald Marokkaan) is dan niks ermee te maken. Men slaagt er wel niet in deze andere factor aan te duiden. Volgens mijn bescheiden mening is dit omdat ze geen enkele band hebben met onze samenleving.
![]() |
![]() |
#294 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#295 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#296 |
Europees Commissaris
|
![]() Turkije, Pakistan, ...
Zonder O2, geen dierlijk leven. Zonder CO2, geen leven. "The reason people use a crucifix against vampires is that vampires are allergic to bullshit." - Richard Pryor Laatst gewijzigd door rikbe : 28 mei 2010 om 20:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#297 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
De enigste oplossing is om justitie, meer bepaald de strafuitvoering, meer middelen te geven en waar nodig te ontlasten, bijv. door criminele allochtonen manu militari het land uit te zetten.
![]() |
![]() |
#298 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Welk niet-islamitisch land bezetten Turkije en Pakistan?
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#299 |
Europees Commissaris
|
![]() Byzantium, Cyprus, Kashmir.
![]() |
#300 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Is dit zo? Anderzijds welke bevolkingsgroep werd er hier 50 tot 100 jaar geleden aanzien als de criminelen? Citaat:
|
||
![]() |
![]() |