![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#421 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#422 | ||
Minister-President
|
![]() Misschien is het interessant om hier eventjes de relevante aspecten over menselijke schilden in Gaza door Hamas te posten:
Citaat:
Citaat:
Studies show that those who rely on the [corporate] media for their information have a poor understanding of the issues and are unable to discern misrepresentations in political advertising. Laatst gewijzigd door Andy : 29 mei 2010 om 19:06. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#423 | ||
Minister-President
|
![]() Over het gebruik van menselijke schilden door Israël in Gaza zegt het Goldstone-rapport het volgende:
Citaat:
Citaat:
Studies show that those who rely on the [corporate] media for their information have a poor understanding of the issues and are unable to discern misrepresentations in political advertising. Laatst gewijzigd door Andy : 29 mei 2010 om 19:16. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#424 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Waar komt gij nu mee af? Feiten of wat?
![]() |
![]() |
#425 |
Minister-President
|
![]() Oei, sorry. Ik zal ze aanvullen met YouTube-filmpjes.
![]() |
#426 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#427 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#428 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#429 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#430 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#431 |
Minister-President
|
![]() Jong, gij kunt uw eigen ruiten nogal ingooien. De filmindustrie en haar fameuze 'minimumleeftijden' hierin aanhalen... Misschien kan je eens iets lezen over de rol van onze films als drager en promotor van macho-gedrag, seksisme en geweldadigheid? Die minimumleeftijden lijken me nagenoeg enkel op te gaan voor een blote borst hier of daar. Enkele religieuze en moralistische fanatici tillen daar in de VS zwaarder aan dan aan gelijk welke 'fuck' of gelijk welke gewelddaad, ook al verschijnen die laatsten in tekenfilms. Onze eigen mediawereld is ondertussen zo verstandig om een groot deel van die angelsaksische troep (en dus ook opvattingen) te importeren. Zelfs continentaal-Europese producties halen nauwelijks het scherm.
Studies show that those who rely on the [corporate] media for their information have a poor understanding of the issues and are unable to discern misrepresentations in political advertising. Laatst gewijzigd door Andy : 29 mei 2010 om 20:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#432 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#433 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#434 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() ![]() Palestijnen hebben het recht zich - ook gewapenderhand - te verdedigen. U kan het met mij oneens zijn over een aantal manieren waarop ze van dat recht gebruik maken. Ik kan zelfmoordaanslagen op markten en pleinen, op bussen en in discotheken niet toejuichen. Net zomin als het gebruik van ezels en andere idioten. Daarom pleit ik voor de bewapening van de Palestijnen op het niveau van Israël: geef hen tanks, F16's, witte fosfor, antipersoonsmijnen, artillerie en ik garandeer je dat de zelfmoordaanslagen en de beschieting met flutraketten ophoudt.
Laatst gewijzigd door ministe van agitatie : 29 mei 2010 om 20:19. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#435 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Mag ik dit blijvend quoten?
![]() |
![]() |
#436 | |
Banneling
|
![]() Deze is er anders ook een ziekelijke om te onthouden
Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#437 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#438 |
Banneling
|
![]() Ach, Liberalist.. roodharigen zijn vaak dol op posts met dat soort zaken: voortdurend quoten en herhalen van één dingetje. Triest hoor. Maar toch zal ik roodharigen niet discrimineren en ze in mijn posts Venitiaans blond noemen indien ze dat wensen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#439 |
Minister
|
![]() De gedachtegang van deze heer is gewoon een resultaat van het hersenspoelend effect van de media. Verder kan hij selectief lezen, een vereiste voor de gemiddelde neo-liberaal. Feiten gebruiken wanneer het hem uitkomt.
![]() |
#440 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |