![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Het NL elftal. 27 % 'islamitisch'. Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 30 mei 2010 om 11:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geen idee wat Obama hiermee te maken heeft.
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik gun ieder zijn vrijheid van geloof maar heb het wel niet begrepen op fanatiekelingen die hun geloof willen opleggen aan anderen. Om deze reden zijn Vlaams Blokbelang en islamfundamentalisten één pot nat voor mij. Als hun islamitische waarden dan zo superieur zijn, waarom steekt de niet-islamitische wereld dan de islamitische wereld op technologisch vlak voorbij? Waarom waren de uitvinders en ontwerpers van raketten en satellieten dan geen moslims? Waarom waren de eerste mensen op de Maan dan geen moslims? Waarom werd antibiotika dan niet door een moslim ontdekt? Waarom steken zelfs de "heidense" Chinezen hen tegenwoordig voorbij? Misschien moet hun onderwijs zich wat minder toespitsen op de koran en wat meer op wetenschap en technologie? Dan worden ze vanzelf een stuk geëmancipeerder. Zelfs een Maleisische moslimpremier gaf enkele jaren geleden kritiek op de technologische achterstand van de moslimwereld.
Solidarnosc : "Typisch voor de meeste rechtse nationalisten. Als het gaat over de rechten van de Vlamingen ten opzichte van de Franstaligen (een arme minderheid, dus zeer dapper!), dan kan het nooit op en is het om 't er radicaalst. Maar als het gaat over de verdediging van de rechten van de Vlaamse werknemer ten opzichte van (buitenlands en binnenlands) kapitaal, dan is een mes in de rug het enigste wat ze die werknemers te bieden hebben. Laatst gewijzigd door Doomy : 30 mei 2010 om 16:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
je moet ook een beetje moeite willen doen om er achter te komen he... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Solidarnosc : "Typisch voor de meeste rechtse nationalisten. Als het gaat over de rechten van de Vlamingen ten opzichte van de Franstaligen (een arme minderheid, dus zeer dapper!), dan kan het nooit op en is het om 't er radicaalst. Maar als het gaat over de verdediging van de rechten van de Vlaamse werknemer ten opzichte van (buitenlands en binnenlands) kapitaal, dan is een mes in de rug het enigste wat ze die werknemers te bieden hebben. Laatst gewijzigd door Doomy : 30 mei 2010 om 16:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Ik geloof dat er mensen zijn welke daar echt hun best voor doen. Het huidige regime in veel van die landen en de vrees voor verlies van macht van leiders (welke stuk voor stuk daar geplaatst zijn door het westen) maakt het erg moeilijk. Desondanks wordt er vooruitgang geboekt en mogen we de hoop niet opgeven.
Ik heb persoonlijk tijdens enkele zakenreizen met grote bedrijven aan tafel gezeten (in Saudie oa) en gevraagd naar hun visie op de toekomst en wat ze daar momenteel voor doen. Het is veel meer dan wat wij te zien krijgen op den televies hier. Wij in het westen hebben ook best wat te vegen voor eigen deur. Het is makkelijk f16s te sturen en dan te klagen dat die landen kapot zijn... Laatst gewijzigd door viaSanctus : 30 mei 2010 om 16:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Tot voor kort? 1000 jaar geleden misschien. Geloof je die onzin nu zelf? Straks ga je me nog vertellen dat het de gebroeders Yoessoef waren die het vliegtuig ontwierpen of dat Nostradamus Moslim was? Je moet maar durven ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Unless you're referring to Ancient Egypt which was leaps and bounds ahead of the rest of the world in terms of everything, but Ancient Egypt hasn't been a power since The Ancient Greeks invaded in BC. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Or at least they wish ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Though the statement did give me a wonderful mental image of Sir Isaac Newton cursing the apple in Arabic, which made me giggle ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | |
Minister
|
![]() Uit het artikel van de op:
Citaat:
Bewijs van het tegendeel hier |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het is de wereld of een sprookjesboek. Kennis van de wereld rondom heb ik nog niet kunnen vaststellen bij reli-wacko's. (goed gevonden ![]() Laatst gewijzigd door Cdude : 30 mei 2010 om 19:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() Agriculture Art & Architecture Art of Living Economy Education Engineering Events Geography History: General/Old World Language & Literature Law Manuscripts Mathematics Medicine Military Science Music Science Nature Philosophy Science Social Sciences The Science of History Town & City look at there content here |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Second of all, I don't know where you got this list from, but one item leaps out at me instantly. Mathematics. I think you'll find it was the Mayans, Indians, Greeks and again Chinese who started the foundation of mathematics. It graced Arabia briefly before being fully developed in my own country, again by Sir Isaac Newton. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 |
Banneling
|
![]() En hier kunt u het nodige opsteken over wat moslims in het Midden-Oosten (met name in Egypte en Libanon) uitspoken met joden en christenen, uit willen spoken en reeds uitgespookt hebben:
First comes Saturday, then comes Sunday. |
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Cdude : 30 mei 2010 om 20:28. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | |
Vreemdeling
|
![]() [quote=Cdude;4780067]
Citaat:
![]() I think Sir Isaac Newton developed Calculus, if I remember my history correctly. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#120 | ||
Banneling
|
![]() [quote=Samantha_Jones;4780080]
Citaat:
![]() Your statement made me remember a story about a great Indian mathematician Srinivasa Ramanujan who died very young and when I looked him up if found also that info. Citaat:
|
||
![]() |
![]() |