![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Banneling
|
![]() Iemand is hier een bijzonder misselijkmakend en bovenal kwaadaardig spelleke aan het spelen, en die iemand is niet Alice.
Niet meer op in gaan en verder gewoon 'kaltstellen', zoals ze dat bij onze oosterburen noemen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Extrapolatie http://nl.wikipedia.org/wiki/Significantie |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Daarvoor hebben we een derde term die we vandaag gaan leren : correlatie. De angst van de meisjes is nl niet ongegrond maar gebaseerd op feiten, dagelijkse reële angst. Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zoek jij eerst eens op wat correlatie betekent. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Aangezien ik het jou uitlegde hoef ik het niet op te zoeken. Beetje verward vandaag? Het doordenkertje voor vanavond : Hoeveel % (if any)van de door allochtonen verkrachtte meisjes is van Marokkaanse afkomst? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Bekijk het % allochtonen-autochtonen in de bevolking en bij de slachtoffers uit je eigen bron. Of lees eens de post waarop je reageert. "Als 14,3% van de populatie van Oslo een niet-westerse afkomst heeft en "Norwegian women were the victims in 80 percent of the cases, with 20 percent being women of foreign background." is Alice er al aan voor de moeite om aan te tonen dat die verkrachtingen " duidelijk een racistisch motief hebben vanuit de daders" Zoek jij eerst eens op wat correlatie betekent." |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat en het feit dat ze zwaar gestoord zijn door de neven nichten incest uiteraard. http://www.netwerk.tv/uitzending/200...htone-jongeren Hey wat leuk, dit past in je "het is hun schuld niet kraam" ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of Allah het goedkeurt weten we niet. Wat we wél heel zeker weten is dat gezien het gebrekkige vervolgbeleid en de relatief lichte bestraffingen dit blijkbaar geen zware misdaad betreft. Dat is tenminste wat de 'eigen' magistratuur en hun witte poltieke handlangers/vrienden in feite zeggen. Elke dag weer. Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 30 mei 2010 om 20:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#113 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#114 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die daders zelf treft geen schuld hoor en wij vinden verkrachtingen toch niet erg! Omdat een Engels onderzoek dat aantoont! Dat is ook de schuld van de rechter, vast wel! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Eberhard, bij ons zouden ze zeggen dat u duchtig op een "weer" zit!
![]() |
![]() |
#116 | |
Banneling
|
![]() Toch wel; en ik kan zelfs schrijven ook.
Citaat:
Op zo'n moment krijg ik geen antwoord meer; ofwel een antwoord in de aard van "Leer (begrijpend) lezen" |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 |
Banneling
|
![]() Het is de liefde voor mohammed dat u de dingen anders interpreteerd?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor de laatste keer een duidelijke vraag voor u waarop u enkel met ja of neen hoeft te antwoorden : Vindt u het normaal dat jonge Zweedse meisjes hun blonde haren laten verven omdat ze bang zijn anders verkracht te worden?Echt waar, ik vraag enkel ja of neen.
![]() |
![]() |
#119 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Vertel eens waar ik dingen lees die er niet staan. Graag een concreet voorbeeld met citaat en link a.u.b.. Dit vind ik een mooi concreet voorbeeld van dingen lezen die er niet staan en naast de kwestie schrijven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#120 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat uw concreet voorbeeld betreft, ik ben daar in een volgende post # 81 (zie bovenaan bladzijde 5) nog eens op terug gekomen, maar blijkbaar heeft u mijn antwoord niet volledig gelezen of begrepen, dus herhaal ik het even hier : QUOTE Ik citeer uit uw heel lange post met heel veel links : Verder stel ik vast dat interesse is voor deze misdaad; zich beperkt tot het neerschrijven van racistische uitlatingen. De interesse beperkt zich blijkbaar tot de misdaden waarbij de daders uit één bevolkingsgroep komen; alsof er in andere bevolkingsgroepen geen verkrachters zijn.Dit staat in het oorspronkelijke artikel dat het onderwerp is van deze draad : Citaat : Risico Einde citaatVooroordelen Is het dan racisme om te zeggen dat moslimjongeren hun lusten niet kunnen bedwingen als ze een meisje zien met blonde lokken of losse kledij? Zijn niet eerder die moslimjongeren racistisch omdat ze vinden dat ze blonde meisjes mogen verkrachten? Wat betreft het artikel dat de helft van de vrouwen denkt dat het slachtoffer schuld heeft, vergeet u aan te halen dat in hetzelfde artikel Elizabeth Harrison zegt dat verkrachting nooit je fout is. Heb ik nu voldoende aandacht aan uw posting geschonken of bent u weer niet tevreden. Excuseer dat ik meestal tracht beknopt te zijn. UNQUOTE
![]() |