![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is zoals in elke extreem-rechtse partij : gratis haat tegenover alle buitenlanders, de anderen gemeenschappen verwerpen en op de angst van de anderen spelen. Het VB is niet verschillend dan de FN in Frankrijk of de FPO in Oostenrijk. Het is hetzelfde racisme!
|
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Laat eens een staaltje zien van dat 'denken' !
![]() |
#24 |
Gouverneur
|
![]() Inderdaad, maar tot nu toe beschikken wij niet over de technologie om gedachten te lezen, dus kunnen wij enkel afgaan op het gedrag van de verschillende partijen. op dat vlak is NVA de meest betrouwbare partner. Ze zeggen en doen al jaren hetzelfde.
|
![]() |
![]() |
#25 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() Ik snap die redenering ook niet, dus voel u vrij ze te negeren als er geen antwoord komt. Meestal duidt dat op een gebrek aan argumenten. ![]() |
|
![]() |
![]() |
#26 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ik heb daar nergens over gesproken. U mag altijd redenen geven waarom u als boeddist ritueel geslacht moslimvoedsel eet.
![]() |
![]() |
#27 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Het meeste, zo niet alle lamsvlees komt uit Nieuw-Zeeland. De belangrijkste afzetlanden liggen in het Midden-Oosten, dus slacht men er halal voor de uitvoer. Uitvoer ook naar minder belangrijke afzetmarkten, zoals de onze. Maar ik blijf wachten op de uitleg van hoe dit nu de islam in onze steden sterker maakt zoals FDW beweert, zoals door Xenophon geciteerd...
Dom zijn is duur, en oliedom zijn olieduur. Laatst gewijzigd door nihao : 31 mei 2010 om 13:47. |
|
![]() |
![]() |
#28 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik verder hoef ik helemaal niets uit te leggen over iets dat FDW beweert.
![]() |
![]() |
#29 |
Minister
|
![]() En je grijpt een conclusie als dat iemand onderdanig zou zijn aan de islam gewoon uit de lucht.
Chapeau, en mijn excuses voor het feit dat ik je van denken heb verdacht.
Dom zijn is duur, en oliedom zijn olieduur. Laatst gewijzigd door nihao : 31 mei 2010 om 14:26. |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen, zo simpel was het niet.
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus omdat er 1 raakpunt is in de partijprogramma's is NVA een VB-light? Dan stel ik dat VB een SP.a-light is. |
|
![]() |