![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De Loge heeft, na Bracke nog genoeg volk zitten in de BRT. Wees maar niet ongerust.
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat hij, zeker als logeman en dus anti-Vlaams, niet is dus.
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Burgemeester
|
![]() Ik vind dat we Bracke het voordeel van de twijfel moeten geven, en zien wat hij er van terecht gaat brengen.
En dom is hij zeker niet, ik zou wel eens willen weten hoe hij aan zijn naam gekomen is. 50 jaar geleden gaf toch geen enkele vlaamse ouder zijn kind de naam Siegfried. |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Enkel heeft een journalist geen beroepsgeheim en is deze zelfs verplicht om zijn bronnen en alle informatie die hij heeft vrij te geven. Een journalist heeft juist de taak en opdracht om zoveel mogelijk geheimen bij het publiek bekend te maken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb de openingspost eens herlezen om op je vraag zo nauwkeurig als mogelijk te antwoorden.
Antwoord: er is in die openingspost niet één zin die geen leugen bevat.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Broeder Bracke is een kazakdraaier. Van linkse kameraad naar rechtse rakker. Niet voor de waarheid, wel voor 'wat ga ik doen na de VRT??' En natuurlijk ook voor : 'kassa kassa'. Laatst gewijzigd door system : 31 mei 2010 om 16:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
De goudhaantjes van hoofdredakteuren en aanverwanten is heel andere koek. Geen heel eskesieve dinges natuurlijk, maar grof geschat voor het Strikske: 5000 eurootjes netto.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het Vlaams strikske moet maar één ding doen: zorgen voor een spetterend Bracke-effekt in de kieskring Oost-Vlaanderen.
Al de rest is stierenkak. Voorts nog even herhalen, diksit Luc Broes: VB-NVA-LDD moeten samen meer stemmenhalen. En de CD&V moet een pak slagen krijgen omdat ze tegen beter weten in steeds haar Vlaamse kiezers opoffert op het Belgisch altaar.
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 31 mei 2010 om 17:09. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dit is toch een retorische vraag, mag ik aannemen?
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je zou eens moeten zien tussen welke mist en rookwolken ik mij hier in Brussel wel eens een weg mag zoeken!
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die was ik nog vergeten!
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 31 mei 2010 om 17:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik denk dat ik mij een nieuw fototoestelletje ga aanschaffen, met een extra groot geheugen. Ik ben er zeker van dat er in de komende maanden nog véél rare sprongen zullen worden vertoond. Als ik ooit tegen mijn kleinkinderen zit te vertellen over wat ik heb gezien, wil ik hen kunnen bewijzen dat opa NIET zit te liegen, verdomme!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() wie is de vb bron?
De duim van de threadstarter?
![]() |
#56 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Leon kan het nochtans weten. Hij werkt namelijk actief mee in het geheime committee dat een kartel tussen Vlaams Belang en PVDA+ voorbereidt voor de volgende gemeenteraadsverkiezingen en heeft zo zijn connecties. Maar psstt, mondje dicht daarover he, afgesproken?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
(doet me denken aan Siegfried en Tristan Farnon.... wel fictief dus ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
|
![]() zo anti-vlaams dat ze zelfs Belgavox niet zullen uitzenden.
Laatst gewijzigd door azert : 1 juni 2010 om 07:01. |
![]() |
![]() |