Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 1 juni 2010, 23:01   #1021
roodhaar
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ShoshannaKimberley Bekijk bericht
Ja gisteravond bij Phara, toen Freilich totaal beschaafd bleef en rustig praatte, terwijl Louis Michel zich compleet belachelijk maakte met zijn woeste gebrul: nog voordat Michael Freilich iets kon zeggen bulderde hij : "Dat zijn geen feiten! Dat is niet waar! Hoe durft u dat zeggen, maar hoe durft u dat zeggen!" Zelf heeft hij inhoudelijk NIETS bijgebracht in de discussie, maar wel gillen - typisch voor degenen die eigenlijk weten dat ze ongelijk hebben..

Ook het feit van steeds hetzelfde zinnetje te herhalen wijst op een totaal gebrek aan iets te vertellen (cfr 'oneliners' en stalkers op internet fora).

dan heb jij toch wel naar iets gans anders gekeken. Maar je blijft natuurlijk een hasbara.

Wat ik zag was een zionist die zich erg ongemakkelijk voelde en NIETS kon inbrengen tegen de TERECHT verontwaardigde Michel, die mens zijn emotie was niet gespeeld en kon op veel bijval rekenen.

freilich stond met zijn mond vol tanden en bracht er weinig van terecht. Niet moeilijk want zionisten moeten nu eenmaal liegen.

Hoe dan ook, zowat wereldwijd wordt de joodse terreurstaat nu uitgekotst en zelfs de knapen in een aantal regeringen die moeten dansen naar de bevelen van joodse lobbyisten beginnen het moeilijk te krijgen. de media beginnen ze langzaamaan maar zeker tegen te krijgen (zijn al genoeg journalisten afgemaakt door die barbaarse Israelieten) en het volk zijn ze grotendeels kwijt.

Israel is op termijn een verloren zaak. ontwikkelde joden weten het en verlaten dat joods fundi terreurnest. allen de crazies blijven. Diegenen die zich verheugen in afmaken van Palestijnen. Of van niet-joden tout court.
.
roodhaar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juni 2010, 23:03   #1022
D'ARTOIS
Perm. Vertegenwoordiger VN

D'ARTOIS's schermafbeelding

Standaard

@ MvA

Ik ben het met je eens, zelfs de Israëlis zijn met stomheid geslagen, enerzijds over de meer dan klungelige aanpak, anderzijds omdat ze bang zijn de nog weinige sympathisanten te verliezen.
Dat hebben ze dus mooi geflikt.
Politici kennen echter geen moraal - geen hond in de EU zal verder iets doen voor wat betreft hetgeen zich afgespeeld heeft.
Zelfs Turkije niet. Men wil e.e.a. niet laten escaleren en dat begrijp ik. Maar beide kanten zullen toch moeten begrijpen dat het geen zin heeft dit treurspel nog langer te prolongeren.
Oud 1 juni 2010, 23:05   #1023
ministe van agitatie
Eur. Commissievoorzitter

ministe van agitatie's schermafbeelding

Standaard

Hoe moedig:

Citaat:
Following Israel's criminal raid in international waters on May 31st, the Rachel Corrie MV continues to sail towards the Gaza coastline in defiance of Israeli threats.

In an act of tremendous courage, the Rachel Corrie MV is determined to break the Israeli blockade of Gaza.

At noon today, I received the following message from Christopher Chang and Ram Kardigasu, on behalf of the Malaysian and Irish peace activists, who are on board the Rachel Corrie:

RACHEL CORRIE: MV Rachel Corrie is now the sole ship on the international freedom flotilla moving towards Gaza.

The Malaysian and Irish peace and humanitarian activists aboard share their deepest grief and sense of lost with the loved ones of those killed and injured in the illegal action undertaken by Israel on Monday 31st May 2010 in the international waters of the Mediterranean.
http://www.globalresearch.ca/index.p...t=va&aid=19481

ministe van agitatie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juni 2010, 23:06   #1024
djimi
Secretaris-Generaal VN

djimi's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door den dinges Bekijk bericht
Sorry, ik noem dat zelfverdediging. Je k�*n iemand niet verwijten terug te slagen.
Mogen Palestijnen terugslaan?

YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!!
djimi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juni 2010, 23:08   #1025
roodhaar
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jaani_Dushman Bekijk bericht
En hopla!! Voor juffrouw Kimberly is iedereen die de actie van de Israëlische marine veroodeelt opnieuw een jodenhater.

De Verenigde Naties? Nazi's!!
De Fransen? Nazi's!!
De Turken? Nazi's!!
De Syriërs? Nazi's!!
De Egyptenaren? Nazi's!!
De Grieken? Nazi's!!
De Zweden? Nazi's!!
De Italianen? Nazi's!!
De Engelsen? Nazi's!!
De Libanezen? Nazi's!!
De Duitsers? Nazi's!!
De Noren? Nazi's!!
De Mexicanen? Nazi's!!

iedereen die niet onvoorwaardelijk achter de zionistiche terreurstaat gaat staan en de walgelijke misdaden ervan goedkeurt of toch tenminste verzwijgt, is voor die joodse fundi een hitlerfanaat of zo. Hun propaganda is dermate absurd en lachwekkend geworden dat die hasbara trolls de grootste anti reclame voor hun zionistische barbaarse staat geworden zijn.
.

Laatst gewijzigd door roodhaar : 1 juni 2010 om 23:08.
Oud 1 juni 2010, 23:08   #1026
ministe van agitatie
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Ook interessant:

Citaat:
In recent developments, the Netanyahu government is in crisis:

"Senior ministers [of the Netanyahu cabinet] have been sharply critical of the fact that the decision to seize control of the flotilla to Gaza was made after two meetings of the forum of seven senior ministers but without official deliberation by the inner cabinet, the body that has the authority to approve military actions of this scale." (Haaretz.com headlines RSS

What this suggests is that the actual decision to conduct the raids in international waters bypassed the Cabinet.

The question remains: if the Israeli cabinet did not ratify the operation, who ordered the raids and through what procedure?

What were the respective roles of Israeli intelligence and the IDF in planning these raids?

What role was played by Rahm Emmanuel, Obama's White House Chief of Staff, who had meetings with both Netanyahu and president Shimon Peres, respectively on May 26 and 27?

Did Rahm Emmanuel meet officials of Israel's military and intelligence establishment?

Did the Obama administration give the Green Light?

It is important that this news gets out, with a view to ensuring that the Rachel Corrie MV safely reaches the coast of Gaza without encroachment, with a view to breaking Israel's criminal embargo.

Oud 1 juni 2010, 23:08   #1027
giserke
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door roodhaar Bekijk bericht

dan heb jij toch wel naar iets gans anders gekeken. Maar je blijft natuurlijk een hasbara.

Wat ik zag was een zionist die zich erg ongemakkelijk voelde en NIETS kon inbrengen tegen de TERECHT verontwaardigde Michel, die mens zijn emotie was niet gespeeld en kon op veel bijval rekenen.

freilich stond met zijn mond vol tanden en bracht er weinig van terecht. Niet moeilijk want zionisten moeten nu eenmaal liegen.

Hoe dan ook, zowat wereldwijd wordt de joodse terreurstaat nu uitgekotst en zelfs de knapen in een aantal regeringen die moeten dansen naar de bevelen van joodse lobbyisten beginnen het moeilijk te krijgen. de media beginnen ze langzaamaan maar zeker tegen te krijgen (zijn al genoeg journalisten afgemaakt door die barbaarse Israelieten) en het volk zijn ze grotendeels kwijt.

Israel is op termijn een verloren zaak. ontwikkelde joden weten het en verlaten dat joods fundi terreurnest. allen de crazies blijven. Diegenen die zich verheugen in afmaken van Palestijnen. Of van niet-joden tout court.
Het enige wat ik zag, was dat Dikke loulou verhinderde dat die gast iets KON zeggen, door telkens te onderbreken met roepen en tieren.

Laatst gewijzigd door giserke : 1 juni 2010 om 23:09.
giserke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juni 2010, 23:09   #1028
ministe van agitatie
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

http://www.globalresearch.ca/index.p...t=va&aid=19481

Citaat:
It should be noted that Israel has not in any way modified its policy with regard to the Rachel Corrie MV: There are two more ships heading for Gaza including the Rachel Corrie MV. Israel has promised "to respond even more harshly":

Israel will use more aggressive force in the future to prevent ships from breaking the sea blockade on the Gaza Strip, a top Navy commander told The Jerusalem Post on Tuesday.

“We will have to come prepared in the future as if it was a war.” (www.ynetnews.com)

Laatst gewijzigd door ministe van agitatie : 1 juni 2010 om 23:10.
Oud 1 juni 2010, 23:09   #1029
roodhaar
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door giserke Bekijk bericht
Het enige wat ik zag, was dat Dikke loulou verginderde dat die gast iets KON zeggen, door telkens te onderbreken met roepen en tieren.
nee, geen getier. TERECHTE verontwaardiging wanneer die joodse fundi freilich begon te liegen en de Palestijnen als agressors afschilderde.
.

Laatst gewijzigd door roodhaar : 1 juni 2010 om 23:11.
Oud 1 juni 2010, 23:10   #1030
roodhaar
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TheHunter Bekijk bericht

héél sterk van finkelstein !!! RESPECT !
.
Oud 1 juni 2010, 23:12   #1031
roodhaar
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ministe van agitatie Bekijk bericht
tep, die israelieten zijn compleet waanzinnig geworden barbaren. en nu weet de wereld het eindelijk ook !
.
Oud 1 juni 2010, 23:13   #1032
giserke
Banneling

Standaard

ALs ik zo velen hier bezig hoor, kan ik maar 1 ding vaststellen.
Jullie willen zo snel mogelijk Israel en de Joden van de aardbodem, als oplossing.
Oud 1 juni 2010, 23:14   #1033
giserke
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door roodhaar Bekijk bericht
nee, geen getier. TERECHTE verontwaardiging wanneer die joodse fundi freilich begon te liegen en de Palestijnen als agressors afschilderde.
Geen getier, 10 keer dezelfde zin herhalen, geen getier?
Laat me niet lachen vent!
Oud 1 juni 2010, 23:15   #1034
roodhaar
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Jullie willen zo snel mogelijk Israel en de Joden van de aardbodem, als oplossing.
als ik jou bezig hoor , stel jij joden en Israel zowieso gelijk. dat is uiteraard absurd. Zuid afrika onder het apartheidsregime en het hitler regime is eveneens NOOIT gelijk geweest aan "de blanken". Blanke europeanen SCHAAMDEN zich om daarmee geassocieerd te worden.
Alleen waanzinnige hasbara doen dat.
.

Laatst gewijzigd door roodhaar : 1 juni 2010 om 23:17.
Oud 1 juni 2010, 23:16   #1035
Tamam
Minister-President

Tamam's schermafbeelding

Standaard

Israel's huidige regering en hun beleid dat ze al decenias lang voeren moet van mij van de bodem omdat het té veel mensen miserie brengt.
Tamam is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juni 2010, 23:19   #1036
Romeo
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door den dinges Bekijk bericht
Sorry, ik noem dat zelfverdediging. Je k�*n iemand niet verwijten terug te slagen.
In volle zee, zo'n 25mijl buiten hun territoriale wateren, zwaar bewapend een schip enteren, noemt u "zelfverdediging" ???
Ik zal morgen, ongevraagd, met een groepje bij jou thuis ook eens komen binnenvallen, en achteraf verklaren dat het zelfverdediging was.

Laatst gewijzigd door Romeo : 1 juni 2010 om 23:19.
Romeo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juni 2010, 23:22   #1037
ministe van agitatie
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Bent u zo achterlijk of doet u alleen maar alsof?

Oud 1 juni 2010, 23:22   #1038
Romeo
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Vind u dat de staat Israël zich alles moet kunnen permiteren ??
niemand viseert DE joden, echter wel de Israëlische staat, hetgeen totaal wat anders is.
Romeo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juni 2010, 23:23   #1039
giserke
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tamam Bekijk bericht
Israel's huidige regering en hun beleid dat ze al decenias lang voeren moet van mij van de bodem omdat het té veel mensen miserie brengt.
En als die weg zijn, denk je dan dat het conflict zal verdwenen zijn?
Het conflict zal pas verdwenen zijn, als het probleem verdwenen is uit die regio.
Althans voor de Arabische wereld. Zij zullen nooit accepteren dat er ook maar enige sporen van Joden zijn in die streken.
Ofwel stuur je de joden terug naar Europa en USA, maar dat zal je waarschijnlijk ook niet willen? Ofwel zoek je een andere oplossing...
Oud 1 juni 2010, 23:25   #1040
giserke
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Romeo Bekijk bericht
Vind u dat de staat Israël zich alles moet kunnen permiteren ??niemand viseert DE joden, echter wel de Israëlische staat, hetgeen totaal wat anders is.
Neen dat vind ik niet. Zeker niet dat Palestijnse gedwongen worden te verhuizen voor Joodse migranten. Daarin is Israel compleet fout.

Maar de hitse tegen Joden staat mij niet aan.
Europese landen fietsen aardig om het feit geen, dat het Europa en de VS is die Israel heeft gesticht, om de joden te dumpen. Men schijn hier vrolijk te vergeten, dat men na de kampen geprobeerd heeft de herkomst van talrijke Joodse families te ontkennen, zodat ze niet terug konden naar hun woonplaats. Ook hier in België is dit gebeurt.

En wat stelt U voor te doen met de Israelische staat ?

Laatst gewijzigd door giserke : 1 juni 2010 om 23:31.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:23.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be