![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Staatssecretaris
|
![]() Die mogen gaan logeren ten huize Van Rompuy, de o zo democratisch verkozen President of Europe.
![]() |
#122 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#123 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar dat probleem betekent niet dat wie Belg is vanwege origine uitgesloten kan worden van democratie! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
Staatssecretaris
|
![]() Juist, dubbele nationaliteit is bullshit. Ze blijven hun oorspronkelijke nationaliteit adoreren en worden enkel Belg om al de voordelen die daaraan vasthangen en hun zogezegd Belg zijn te misbruiken voor hun eigen doeleinden. My God, dit alles is zooo duidelijk. Zit ik hier op de kleuterafdeling van politics.be?
Lieve groetjes, Hot Marijke A Day without Sex is a Day without Sunshine Laatst gewijzigd door Hot Marijke : 2 juni 2010 om 14:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar dat betekent nog niet dat wie Belg is gediscrimineerd moet worden, kun je dat onderscheid niet maken? Ik vind dat je die mensen gelijke rechten en plichten moet geven, punt uit. Dat betekent wanneer je Belg wordt de grondrechten respecteren en wie dit niet doet mag je van mij die Belgische nationaliteit afnemen . Maar dus ook laten deelnemen aan democratische processen, voor jou uitsluiting voel ik echt niets! Laatst gewijzigd door alice : 2 juni 2010 om 14:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Onkent iemand hier de problemen rond samenleven met moslims? Neen. Betekent dit dan dat je kunt discrimineren op basis van origine? Neen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#128 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#129 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Velen onder ons betekenen - onder meer dankzij een bepaalde 'lifestyle' - in elk geval nu reeds een gevaar voor ons leefmilieu, en dat van onze kinderen en kleinkinderen. Ik vind het dan ook bijzonder verheugend te vernemen dat er eindelijk iemand voor durft te pleiten niemand nog 'rechten' te verlenen. Het begon verdomme tijd te worden.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is allemaal heel eenvoudig Marijke, wie hier is zal onze grondrechten moeten respecteren, die staan niet ter discussie en dat laten we ook niet gebeuren! Wie hiermee niet kan leven zal ergens anders moeten gaan wonen, je kunt niet de vruchten plukken van een boom die je eigenlijk liefst omgehakt ziet! Het is tijd voor ene totaal ander beleid, akkoord maar geen beleid gebaserd op discriminatie of racisme, wel op rechten en plichten voor iedereen, zonder uitzonderingen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#133 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Meisje, ieder zijn vak, samenleven in diversiteit is het mijne...en geloof me maar dat ik weet waarom en met wie voorzichtigheid geboden is, maar ik werd er niet blind door, jij wel?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het één ( rechten) komt wel met het ander( plichten) Die rechten zijn geen supermarkt in de zin van "godsdienstvrijheid bevalt me" dus die nemen we wel en veel, maar rechten voor holobi's en gelijkheid van vrouwen niet want daar heb ik wat tegen, zo gedragen doelgroepen zichzelf nu en daar is het linkse beleid knap schuldig aan! Niet dat rechts oplossingen biedt hoor, politiek gaat over macht, niet over oplossingen of menswaardig beleid! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showthread.php?t=139471 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |||
Gouverneur
|
![]() Mijn stelling:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Dat bedoelde ik dus. ![]()
Rede is niet automatisch, zij die haar ontkennen, worden er niet door overwonnen. Laatst gewijzigd door Torkilson : 2 juni 2010 om 15:58. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#138 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#139 |
Gouverneur
|
![]() Dat ge vind dat alle migranten problemen veroorzaken. Ik haal immers aan dat het hier niet om een groep mensen gaat die gezamenlijk het standpunt delen, namelijk dat ze België moeten Islamiseren, het was een reactie op HotMarijke, niet op u.
Rede is niet automatisch, zij die haar ontkennen, worden er niet door overwonnen. Laatst gewijzigd door Torkilson : 2 juni 2010 om 16:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#140 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bedankt voor je toelichting
|
![]() |
![]() |