![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#102 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Thema is interessant maar weinig on topic reakties. Lijkt wel K&K.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Voor de overblijvenden is het een andere zaak. Zij moeten verder met het gemis. Als je dood niet zo erg vindt en het erna toch beter is waarom pak je dan geen pilletje? Ja, waarom niet iedereen die die onzin gelooft? Massale reliparty met cyaansinas. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Is dat iemand die alles doet waar jij van droomt maar niet mag thuis? Bepaal jij de definitie daarvan? Ziektes "komen" niet. Die zijn er, altijd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Fred. Laatst gewijzigd door Fred uit Gent : 3 juni 2010 om 08:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 |
Banneling
|
![]() Eh voila, de natuur en dan wordt je worden voer en leef je verder in al die krioelende beestjes, dan vogeltjes, dan terug naar de grond en zo verder ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | |||
Staatssecretaris
|
![]() Vul zelf maar in.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Fred. Laatst gewijzigd door Fred uit Gent : 3 juni 2010 om 09:13. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#109 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Foutje.
Laatst gewijzigd door xrc : 3 juni 2010 om 18:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#111 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
eerder doelende op vormen van reïncarnatie. (correct me if I'm wrong) Je vat dit te religieus op denkik. GreetzZ |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Wel even in de dikke verf zetten: DAT BETEKENT NIET AUTOMATISCH DAT DIE PARTIJ PLOTS EEN GOEDE PARTIJ IS! Dat imbeciele drogargument van de underdog (we worden geviseerd DUS we hebben gelijk) begint me zo zwaar de keel uit te hangen. Hou er toch mee op.
![]() |
![]() |
#113 | |
Banneling
|
![]() Off topic
Citaat:
Altruism, duty, family, country, humanity are the prisons of the soul when they are not its instruments. (Sri Aurobindo) GreetzZ |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#115 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nog niet zo heel lang geleden zeiden de meeste mensen onder ons dat ze dat overlieten aan god.... wat een sluipend gif toch die evolutionaire materialistische kijk ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 | |
Staatssecretaris
|
![]() vrede,
Citaat:
eigenlijk komt het er op neer dat de verspreidingsgraad van een ziekte afhangt van verschillende factoren. één daarvan is het gemiddeld aantal contacten dat een lid van deze of die groep binnen de maatschappij heeft. maar die factor zegt op zich niet heel veel. pas wanneer we de totale grote van de populatie kennen, kunnen we er iets meer over weten. een derde variabele die we in de vergelijking moeten opnemen is de verspreiding van de ziekte op een bepaald moment. zelfs als we er nu van uit gaan dat homo's en hetero's gemiddeld even monogaam (of even promiscue) zijn, dan moeten we nog opmerken dat de homo-gemeenschap veel kleiner is dan de hetero-gemeenschap. daar komt nog eens bij dat hiv zelfs nu al onder homo's meer verspreid is dan onder hetero's. het is dus logisch dat (ceteris paribus) die kloof alleen nog kan toenemen. ik schrijf bewust 'ceteris paribus', want tal van andere factoren zijn hier in dit ad hoc model niet opgenomen. we kijken bijvoorbeeld niet naar het (campganges in verband met) veilig vrijen, naar het invoeren van het homo-huwelijk... ook is alleen de verspreiding door sexueel contact hierin opgenomen. wie net als ik geilt op wiskunde, kan zijn hartje ophalen op de wikipagina over epidemiologische modellen: http://en.wikipedia.org/wiki/Compart...n_epidemiology voor de echte fijnproevers wil ik deze paper aanraden die het SIR-model toepast op de nog steeds reële dreiging van een zombie-epidemie: http://www.unilorin.edu.ng/unilorin/...mbie_paper.pdf zelfs zonder de cijfers te kennen, moet ik het rode kruis dus gelijk geven dat wij altijd een grotere risico-groep zullen blijven. de maatregel "iedereen die ooit sex heeft gehad met mannen wordt sowieso van het bloedgeven uitgesloten" is echter volgens mij niet de beste oplossing van het probleem. eerst en vooral leidt hij ertoe dat mensen gaan liegen bij het invullen van de RK-vragenlijst. vervolgens sluit hij een heel aantal mannen uit die op zich geen verhoogd risico hebben (de monogame homo's die alleen met hun onbesmette echtgenoot van bil gaan bijvoorbeeld) en bevat hij onvoldoende garanties dat bloed van andere risico-patiënten (hetero-hoerenlopers die al wel eens zonder condoom hun favoriete prostituée bespringen bijvoorbeeld) uit het donor-circuit wordt gehouden. misschien zou een alternatief kunnen bestaan uit een duidelijke vorming aan kandidaat bloedgevers, waarbij risico-gedrag heel nauwkeurig wordt beschreven. een hiv-test geeft zekerheid in verband met besmettingen van meer dan een half jaar geleden. over de periode daarna zou het rode kruis een veel gedetailleerdere vertrouwelijke vragenlijst kunnen voorleggen, waarin concreet en gedetailleerd naar alle vormen van risico-gedrag wordt gepeild. indien de kandidaat bloedgever in het laatste half jaar inderdaad een verhoogd risico heeft gelopen, moet het hem verboden worden bloed te geven tot een test een half jaar later uitsluitsel geeft. nu ja, ik ben maar een droge mathofiel die ook nog eens holebi-activist is. misschien ben ik niet slim genoeg om dit soort problemen op te lossen. vrede, redwasp
![]() |
![]() |
#117 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#118 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#119 |
Banneling
|
![]() Geprogrammeerd? Een soort Windows OS dan toch
![]() Aaah, nu snap ik het. In "the after life" moet je dan gamen voor energy en het genot van de "creator" ![]() Laatst gewijzigd door Cdude : 4 juni 2010 om 08:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#120 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Kunt ge waarschijnlijk wel doen als ge daar zin in hebt. The universe wants to play! Maar ik denk dat gij toch prefereert niks meer te zijn terwijl uw lichaam miljoenen keren doorboord wordt door insectjes.
![]() |